I den grad. BIF må da have lavet noget af et fuck up i forhandlingerne, hvis Bille virkelig vælger EfB fremfor BIF.
Kan ikke forstille mig at EfB tilbyder højere løn end BIF.
MvT
Først lød det, at det var BIF træneren, der ikke ville have ham, så var Billes agent ude og sige, at hele BIF 'sagen' var en 'and'. What ever .....
Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Bare en tilgang af Fall ikke står i vejen for et køb af en anden mere bevægelig type som for eksempel AK47. Jeg frygter at vi brænder inde med Mikkelsen. Men, hvis det skulle lykkedes Jesper Hansen at få byttet Mikkelsen ud med Fall, så for han stor ros herfra!
Bare en tilgang af Fall ikke står i vejen for et køb af en anden mere bevægelig type som for eksempel AK47. Jeg frygter at vi brænder inde med Mikkelsen. Men, hvis det skulle lykkedes Jesper Hansen at få byttet Mikkelsen ud med Fall, så for han stor ros herfra!
Men hvis klubben ville af med TM, havde man så ikke bare fortsat med at leje ham ud? De var jo interessede i at forlænge lejeperioden (som jeg har forstået det).
Men hvis klubben ville af med TM, havde man så ikke bare fortsat med at leje ham ud? De var jo interessede i at forlænge lejeperioden (som jeg har forstået det).
Lyder til begge klubber(OB og IFK) gerne ville fortsætte, hvad der så er gået galt ved jeg ikke, tænker det kan være noget med en frikøbsklausul eller andre af de der "aftaler i aftalen" der er gået galt...
Lyder til begge klubber(OB og IFK) gerne ville fortsætte, hvad der så er gået galt ved jeg ikke, tænker det kan være noget med en frikøbsklausul eller andre af de der "aftaler i aftalen" der er gået galt...
Som f.eks. IFK ikke har betalt hele hans løn i leje perioden og gerne vil fortsætte med den ordning; eller de gerne ville have en frikøbsklausul, som du nævner.
Endelig er der også den 'sindssyge' mulighed, at OB fortsat tror på Mikkelsen, som man trods alt har givet en 4-årig kontrakt. Da vi heller ikke ligefrem svømmer i angribere, og de er dyre at få fat på, så ville man enten sælge ham eller bruge ham selv.
Først og fremmest tror jeg det bunder i, at man i OB rent faktisk stadig har en tro på, at Thomas Mikkelsen er noget værd og er brugbar. Det siger vel trods alt også noget, at IFK tydeligvis gerne ville beholde ham.
Han var ikke vildt imponerende inden han blev udlejet og da han ikke blev brugt under Ove P gav det mening at udleje ham.
Han har helt klart nogle mangler der gør, at man med rette kan have sine tvivl om han kan blive god nok til at starte for en bedre superligaklub over en længere periode. Han har dog også styrker som jeg stadig tror kan være brugbare på dette niveau, under de rigtige forudsætninger.
Comment