Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-finde-ny-klub

    Comment


      Lasse Heinze? Tja, ser ham ikke som nogen fabelagtig målmand, men kunne være OK. I konkurrence med Falkesgaard kunne man jo se, hvem der var bedst.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Lasse Heinze? Tja, ser ham ikke som nogen fabelagtig målmand, men kunne være OK. I konkurrence med Falkesgaard kundne man jo se, hvem der var bedst.
        Gigantisk nej tak ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Gigantisk nej tak ..
          her må jeg give dig ret, hvad skal vi med endnu en "2. målmand". Vi skal gerne lande en klar første keeper
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Gigantisk nej tak ..
            For en gangs skyld er jeg fuldstændig på linje med dig. Klart nej tak. Blev bange så snart jeg så han har fået lov til at skifte.

            Comment


              Tror vi er inde i det senarie pt. der hedder TS eller noget udenlandsk, når det gælder keeper posten.

              Er ikke sikker på at vi går efter en decideret 1. keeper, da Falke er god nok til at kunne stå for en superliga klub.

              Så det bliver ikke en Stephan Andersen eller Lukas R. type vi henter ind.
              Det bliver en type der skal kæmpe om posten med Falke.

              Comment


                Jeg kunne godt forestille mig man henter Lasse Heinze som har fået løbepas i FCM.

                Comment


                  Selvom han måske ikke er ret manges drømme signing til posten, så har han ret meget liga erfaring og kan fås gratis og sikkert også til en billig løn. Og så vil jeg stadig mene han er en væsentligt mere stabil keeper end Toppel.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                    Selvom han måske ikke er ret manges drømme signing til posten, så har han ret meget liga erfaring og kan fås gratis og sikkert også til en billig løn. Og så vil jeg stadig mene han er en væsentligt mere stabil keeper end Toppel.
                    Ville helt klart foretrække Toppel over Heinze. Også over Thomas Mikkelsen der nævnes en del.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Som f.eks. IFK ikke har betalt hele hans løn i leje perioden og gerne vil fortsætte med den ordning; eller de gerne ville have en frikøbsklausul, som du nævner.
                      Endelig er der også den 'sindssyge' mulighed, at OB fortsat tror på Mikkelsen, som man trods alt har givet en 4-årig kontrakt. Da vi heller ikke ligefrem svømmer i angribere, og de er dyre at få fat på, så ville man enten sælge ham eller bruge ham selv.
                      Ja der kan egentlig være mange grunde... Tror gerne vi vil af med ham, men uden at tabe på det...
                      Last edited by Kaspernon; 02-07-2015, 15:08.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Først og fremmest tror jeg det bunder i, at man i OB rent faktisk stadig har en tro på, at Thomas Mikkelsen er noget værd og er brugbar. Det siger vel trods alt også noget, at IFK tydeligvis gerne ville beholde ham.

                        Han var ikke vildt imponerende inden han blev udlejet og da han ikke blev brugt under Ove P gav det mening at udleje ham.

                        Han har helt klart nogle mangler der gør, at man med rette kan have sine tvivl om han kan blive god nok til at starte for en bedre superligaklub over en længere periode. Han har dog også styrker som jeg stadig tror kan være brugbare på dette niveau, under de rigtige forudsætninger.
                        Det tror jeg ikke... Jeg tror bare vi gerne vil undgå at tabe på en kun et år gammel investering...

                        Jeg tror de fleste har en ellen anden styrke eller force som måske/måske ikke rækker til Suppen...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Det tror jeg ikke... Jeg tror bare vi gerne vil undgå at tabe på en kun et år gammel investering...

                          Jeg tror de fleste har en ellen anden styrke eller force som måske/måske ikke rækker til Suppen...
                          tror jeg også. Men lønnen skal man jo stadig betale i 3 år - havde man nu annulleret kontrakten så han frit kunne skifte til sverige...har virkeligt svært ved at se vi skulle tjene pengene ind på ham ved et salg senere - så hvorfor blive ved med at hælde penge i det hul?
                          Cut your losses.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            tror jeg også. Men lønnen skal man jo stadig betale i 3 år - havde man nu annulleret kontrakten så han frit kunne skifte til sverige...har virkeligt svært ved at se vi skulle tjene pengene ind på ham ved et salg senere - så hvorfor blive ved med at hælde penge i det hul?
                            Cut your losses.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              tror jeg også. Men lønnen skal man jo stadig betale i 3 år - havde man nu annulleret kontrakten så han frit kunne skifte til sverige...har virkeligt svært ved at se vi skulle tjene pengene ind på ham ved et salg senere - så hvorfor blive ved med at hælde penge i det hul?
                              Cut your losses.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det tror jeg ikke... Jeg tror bare vi gerne vil undgå at tabe på en kun et år gammel investering...

                                Jeg tror de fleste har en ellen anden styrke eller force som måske/måske ikke rækker til Suppen...
                                Tjo måske. Jeg synes bare han er en fed type som angriber.

                                Han kæmper hårdt og er jo en stor fyr. Mest af alt kan jeg godt lide hans direkte stil. Ofte klager man (med rette) over topangribere der trækker for meget rundt på banen fremfor at søge i boksen så snart man kommer frem på banen - netop det ser jeg som hans styrke. Han kommer i feltet og skåner ikke sig selv i duellerne. Hvis man kan lagt et pres og få mange bolde i feltet tror jeg han kan have "mange" mål i sig.

                                For mig er det egentlig lidt simpelt. Hvis man er et bundhold, der har svært ved at sætte sig på kampene og presse modstanderne tilbage, skal man have andre måder at komme frem på banen. Derfor kan man nemt blive afhængige af at have en stærk targetspiller og/eller en meget hurtig type, der kan true på omstillinger i angrebet. Alternativt en teknisk meget stærk spiller. Det bliver nærmest endnu mere vigtigt når man famler efter en spillestil som vi ofte så under TB.

                                Thomas Mikkelsen har ingen af de spidskompetencer som jer ser det. Jeg synes vi så flere kampe (bl.a. med TM på toppen), hvor vi først forsøgte at spille os til et overtag og når det så fejlede forsøgte vi med lange bolde til ham som han sjældent behandlede godt. Kort sagt synes jeg ikke vi fik formået at bringe ham i nok situationer, hvor han kunne udnytte hans styrker, tværtimod.

                                Hvis man derimod er et "godt hold" (det vurderer jeg IFK til at være selvom jeg ikke ser meget svensk bold - klart stærkere end os), der godt kan lægge et pres på modstanderne - også uden at lægge et stort ansvar på topangriberen i opspillet - vil man være bedre i stand til at bringe ham i gode situationer, i feltet. Især hvis man er i en situation, hvor man virkelig skal jagte noget må han være en dejlig type at kunne sætte ind på et sådant hold.

                                Derfor giver det også mening for mig, at IFK lejede ham i første omgang og tilsyneladende var interesseret i at fortsætte med det.

                                Jeg siger ikke han bliver topscorer for os og bliver solgt for en masse penge om et par år, på papiret (bedømt på hans spidskompetencer) kan jeg bare godt se hvorfor han er interessant for klubber på dette niveau selvom han måske ikke har teknikken til det.
                                Det kræver naturligvis også noget målinstinkt fra ham, men som sagt mener jeg ikke vi har set ham under vilkår gode nok til at kunne afvise, at han har det.

                                Comment

                                Working...
                                X