Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rønnow til BIF. Så er han udelukket

    http://www.bt.dk/sport/nu-har-broend...bt-ny-maalmand

    Comment


      Skuffende hvis vi aldrig har været i forhandlinger med Rønnow hvis vi ikke har ville give de 2,5 mill som der var klausul på og kun budt 2 mill...
      Jeg vil vædde på at vi henter en aflagt 2-3 målmand fra en anden SL klub eller tilbyder Toppel en ny og forbedret kontrakt

      Comment


        OB og Brøndby opererer i hver sin ende af tabellen, så Rønnow har åbenlyst ikke været realistisk inden for de rammer vi har.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          OB og Brøndby opererer i hver sin ende af tabellen, så Rønnow har åbenlyst ikke været realistisk inden for de rammer vi har.
          Det tror jeg simpelthen ikke på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det tror jeg simpelthen ikke på.
            Hvis vi skulle kunne udkonkurrere Brøndby, skulle vi nok diske op med en lønpose der var gevaldigt større. Det har jeg ikke set nogle tegn på, at vi hverken har haft muligheden for eller lysten til.

            Comment


              3 mio. plus sign on fee mm. er også mange penge for os!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Skuffende hvis vi aldrig har været i forhandlinger med Rønnow hvis vi ikke har ville give de 2,5 mill som der var klausul på og kun budt 2 mill...
                Jeg vil vædde på at vi henter en aflagt 2-3 målmand fra en anden SL klub eller tilbyder Toppel en ny og forbedret kontrakt
                Hvis BIF har villet have ham, så handler det jo nok ikke om 2,5 eller 2 mio. Jeg nægter simpelthen at tro på, at en halv million får OBs ledelse til at opgive et transfermål. Brøndby er ganske enkelt bare mere sportsligt og økonomisk attraktive, end vi er; derfor har de 'haft' ham hele tiden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvis vi skulle kunne udkonkurrere Brøndby, skulle vi nok diske op med en lønpose der var gevaldigt større. Det har jeg ikke set nogle tegn på, at vi hverken har haft muligheden for eller lysten til.
                  Måske kunne vi ikke være med på lønnen. Men løn er ikke altid afgørende for en ung gut. Det er trykhed og spilletid mange gange. Det kunne han have fået i OB..
                  Tvivler jeg på der er meget af i BIF.
                  Der har været rigtig mange forlydner om at vi har budt 2 mill. BIF har budt 2,5 mill og fået lov til at forhandle.. Det kunne vi måske også have haft muligheden for hvis vi var gået lidt op. Så kunne JH og LH måske have overtalt ham.

                  Hvis hvis hvis

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    3 mio. plus sign on fee mm. er også mange penge for os!
                    Prisen skulle være 2,5 mill. Og der kan ikke være meget i sign on fee når der er tale om en transfer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Prisen skulle være 2,5 mill. Og der kan ikke være meget i sign on fee når der er tale om en transfer
                      Nogle mener noget andet, og selvfølgelig kan der også være et fint sign on fee på en transfer.

                      https://twitter.com/TV3Schroder/stat...30878807191552

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Hvis BIF har villet have ham, så handler det jo nok ikke om 2,5 eller 2 mio. Jeg nægter simpelthen at tro på, at en halv million får OBs ledelse til at opgive et transfermål. Brøndby er ganske enkelt bare mere sportsligt og økonomisk attraktive, end vi er; derfor har de 'haft' ham hele tiden.
                        Ingen af os ved vel hvad der 100% er foregået. Men det ville ikke komme bag på mig at JH har spillet højt spil og kommet for sent til bussen på et tidligere tidspunkt i forløbet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Tjo måske. Jeg synes bare han er en fed type som angriber.

                          Han kæmper hårdt og er jo en stor fyr. Mest af alt kan jeg godt lide hans direkte stil. Ofte klager man (med rette) over topangribere der trækker for meget rundt på banen fremfor at søge i boksen så snart man kommer frem på banen - netop det ser jeg som hans styrke. Han kommer i feltet og skåner ikke sig selv i duellerne. Hvis man kan lagt et pres og få mange bolde i feltet tror jeg han kan have "mange" mål i sig.

                          For mig er det egentlig lidt simpelt. Hvis man er et bundhold, der har svært ved at sætte sig på kampene og presse modstanderne tilbage, skal man have andre måder at komme frem på banen. Derfor kan man nemt blive afhængige af at have en stærk targetspiller og/eller en meget hurtig type, der kan true på omstillinger i angrebet. Alternativt en teknisk meget stærk spiller. Det bliver nærmest endnu mere vigtigt når man famler efter en spillestil som vi ofte så under TB.

                          Thomas Mikkelsen har ingen af de spidskompetencer som jer ser det. Jeg synes vi så flere kampe (bl.a. med TM på toppen), hvor vi først forsøgte at spille os til et overtag og når det så fejlede forsøgte vi med lange bolde til ham som han sjældent behandlede godt. Kort sagt synes jeg ikke vi fik formået at bringe ham i nok situationer, hvor han kunne udnytte hans styrker, tværtimod.

                          Hvis man derimod er et "godt hold" (det vurderer jeg IFK til at være selvom jeg ikke ser meget svensk bold - klart stærkere end os), der godt kan lægge et pres på modstanderne - også uden at lægge et stort ansvar på topangriberen i opspillet - vil man være bedre i stand til at bringe ham i gode situationer, i feltet. Især hvis man er i en situation, hvor man virkelig skal jagte noget må han være en dejlig type at kunne sætte ind på et sådant hold.

                          Derfor giver det også mening for mig, at IFK lejede ham i første omgang og tilsyneladende var interesseret i at fortsætte med det.

                          Jeg siger ikke han bliver topscorer for os og bliver solgt for en masse penge om et par år, på papiret (bedømt på hans spidskompetencer) kan jeg bare godt se hvorfor han er interessant for klubber på dette niveau selvom han måske ikke har teknikken til det.
                          Det kræver naturligvis også noget målinstinkt fra ham, men som sagt mener jeg ikke vi har set ham under vilkår gode nok til at kunne afvise, at han har det.
                          Synes heller ikke der er noget at sætte på indstillingen, men for mig stopper det også der... I min verden er han ganske enkelt bare ikke god nok, men det er da rigtigt, det er nødvendigvis ikke det samme som at der ikke kan komme noget ud af det, holdkammerater og taktik kan gøre meget...

                          Thomas Dalgaard er jo på det nærmeste ikke fodboldspiller, men blev topscorer...
                          Må dog bare erkende jeg ingen forventninger har til manden, og jeg tror heller ikke OB har... ser faktisk hellere Kryger på positionen... men kan jo altid håbe han svare igen hvis spilletiden tillader det, og det kunne jeg også sagtens unde ham, kan sgu meget godt lide hans attitude, den er frisk og "Hobro-agtig" :-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Nogle mener noget andet, og selvfølgelig kan der også være et fint sign on fee på en transfer.

                            https://twitter.com/TV3Schroder/stat...30878807191552

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Måske kunne vi ikke være med på lønnen. Men løn er ikke altid afgørende for en ung gut. Det er trykhed og spilletid mange gange. Det kunne han have fået i OB..
                              Tvivler jeg på der er meget af i BIF.
                              Der har været rigtig mange forlydner om at vi har budt 2 mill. BIF har budt 2,5 mill og fået lov til at forhandle.. Det kunne vi måske også have haft muligheden for hvis vi var gået lidt op. Så kunne JH og LH måske have overtalt ham.

                              Hvis hvis hvis
                              Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvor langt vi er gået i forhandlingerne, men hvis jeg skal sætte mig i Rønnows sted, skulle OB godt nok strække sig langt før de ville være mere interessante. Rønnow kommer til en stor klub der stadig har ambitioner om at spille med helt i toppen, og spiller med i Europa. Han kommer til at sidde bag en målmand der kan ryge hvornår det skal være, særligt nu hvor afløseren er klar, så hvis han ved, at han skal sidde på bænken max én sæson før, at han bliver nr. 1, havde jeg sgu også taget Brøndby, hvis jeg var en knægt fra Horsens.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg skal ikke gøre mig klog på, hvor langt vi er gået i forhandlingerne, men hvis jeg skal sætte mig i Rønnows sted, skulle OB godt nok strække sig langt før de ville være mere interessante. Rønnow kommer til en stor klub der stadig har ambitioner om at spille med helt i toppen, og spiller med i Europa. Han kommer til at sidde bag en målmand der kan ryge hvornår det skal være, særligt nu hvor afløseren er klar, så hvis han ved, at han skal sidde på bænken max én sæson før, at han bliver nr. 1, havde jeg sgu også taget Brøndby, hvis jeg var en knægt fra Horsens.
                                Hvem siger han bliver nummer 1 om et år? De køber da bare en ny profil.. Så det er han langt fra sikker på.
                                I OB ville chancen være 95% fra dag 1. I BIF er den 50%. Måske først om 1 år

                                Comment

                                Working...
                                X