Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Nu skal vi også huske på at vi er ikke så presset til at få forstærkninger ind som f.eks. BIF, da de jo skal lege europæisk.

    Det vil sige de muligvis kan smide 1-2 millioner oven i på f.eks. Rønnow da de skal have ham ind inden de skal registrere truppen til Europa League.

    Vil godt indrømme jeg da også gerne ville have hele holdet klar omkring d. 10 - 12 Juli, men skulle vi hente en spiller imellem to Alka-superliga kampe kan vi altså registrere dem senest 24 timer inden kampstart, det kan BIF ikke med dem de skal bruge i Europa League.

    Og BIF bruger sikkert ikke Lucas R i de kampe (an på hvem der overvejer at købe ham self.) og derfor vil de smide 1-2 mill mere end vi vil for f.eks. Rønnow. Og det er helt fint for mig at de vil det.
    BIF er ikke presset... For det første er registreringen til 1. Runde er lukket for flere dage siden, hvilket nok også betyder at de bruger Lucas R alligevel, i hvert fald registrerer ham... For det andet møder de AC ligegyldig fra San Marino...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Ja, men de har også EL kampe efter den meget overkommelige kamp.

      Ydermere satser de nok også på et salg af Lucas, så mon ikke det gør at de kan bruge lidt flere penge på en keeper Rønnow.

      Men igen, vi er altså ikke så presset endnu, vi har haft en træning, der er stadigvæk tid til første kamp. Og træningspas endnu til at kommende nye vil kunne træne sammen med truppen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Ja, men de har også EL kampe efter den meget overkommelige kamp.

        Ydermere satser de nok også på et salg af Lucas, så mon ikke det gør at de kan bruge lidt flere penge på en keeper Rønnow.

        Men igen, vi er altså ikke så presset endnu, vi har haft en træning, der er stadigvæk tid til første kamp. Og træningspas endnu til at kommende nye vil kunne træne sammen med truppen.
        Jo jo, men så kan vi jo blive ved og ved, der er vi ved at være henne ved sæsonstarten...

        Det gør de nok, men indtil videre er han ikke solgt, og nu skal de jo bruge ham de næste uger her, da de ikke kan registrere en anden målmand endnu...

        Det skal du have lov til at mene vi ikke er, jeg er så lidt uenig...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Jeg siger bare vi ikke er presset.

          Jeg håber da virkelig der snart kommer noget godt og spændende ind.

          Men vi har jo så også fået ny trænere, samt en talentspejder, så mon ikke der snart kommer noget nyt end bare det vi er vant til.

          Jeg håber i hvert fald, men hæfter mig også ved at KN mener det er en god trup vi har i øjeblikket, så skulle vi spille et par træningskampe med denne trup er det med garanti ikke så slemt, er jo temmelig overkommelige modstandere vi skal møde den næste uges tid :)


          Er nu også meget rart vi alle ikke er enige, men man kan kommentere på et fint sagligt niveau med hinanden.

          Comment


            Og jeg er bare ikke helt enig...

            Nu er det jo ikke for at vinde træningskampene...

            KN kan jo godt se vi mangler en målscorer, og en makker til Lasse nede i forsvaret, og en målmand, mm... og så er det egentlig ligemeget hvor meget truppen kan tales op...

            Helt sikkert... i sidste ende er vi nok heller ikke så langt fra hinanden, vi vil jo bare gerne se et par gode solide indkøb... :-)
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Det har du ret I.

              Og glæder mig da også til at se hvad der kommer ind.

              Men vil nu heller ikke bare have der kommer noget la la ind.

              Hellere noget brugbart.

              Comment


                Jeg sidder med en grim tanke om at OB i forbindelse med det nye slutspil, hvor der i kommende sæson kun skal findes en nedrykker. Har besluttet kun at forbedre truppen minimalt, og i vid udstrækning forsøge at klare sig med det der er i truppen pt. personificeret ved at man åbenbart gerne vil holde Thomas Mikkelsen i truppen ( så skal der ikke hentes nyt der ) og at vi i følge medierne forsøger at hente Kasper Larsen tilbage. Hvis det hænger sådan sammen, skubbes problemerne blot til slutspilssæsonen. Hvor vi skal ende i den bedste halvdel. OB må ikke negligere at der nu er mulighed for at spille holdet sammen, så vi er klar når det gælder.

                Alt imens kan vi se, hvad der må formodes at være vores nærmeste konkurrenter købe fornuftigt ind. Ja Sønderjyske er vel tæt på allerede nu, at have truppen på plads.

                Har bestyrelsen igen krævet sparerunde i OB ?
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Jeg sidder med en grim tanke om at OB i forbindelse med det nye slutspil, hvor der i kommende sæson kun skal findes en nedrykker. Har besluttet kun at forbedre truppen minimalt, og i vid udstrækning forsøge at klare sig med det der er i truppen pt. personificeret ved at man åbenbart gerne vil holde Thomas Mikkelsen i truppen ( så skal der ikke hentes nyt der ) og at vi i følge medierne forsøger at hente Kasper Larsen tilbage. Hvis det hænger sådan sammen, skubbes problemerne blot til slutspilssæsonen. Hvor vi skal ende i den bedste halvdel. OB må ikke negligere at der nu er mulighed for at spille holdet sammen, så vi er klar når det gælder.

                  Alt imens kan vi se, hvad der må formodes at være vores nærmeste konkurrenter købe fornuftigt ind. Ja Sønderjyske er vel tæt på allerede nu, at have truppen på plads.

                  Har bestyrelsen igen krævet sparerunde i OB ?
                  Plottet begynder da med de foreløbige indkøb og mangel på samme at tykne. Vores foreløbige transferaktivitet er i hvert fald dybt pinlig sammenlignet med oprykkerne bare. Men igen, det kan man jo kun forvente med sportsamatøren ved roret.

                  Comment


                    Nåh, i mangel af rygter og nyheder kan man da smide nogle navne:

                    angriber: http://www.transfermarkt.de/nyasha-m...spieler/146721
                    Har haft en kanon halv-sæson for Djurgården med 10 mål i 13 kampe og er det nye sort (hehe) i Sverige, Var han 20 var han nok på vej til noget større, men han har spillet det meste af sin karriere i Sybafrika og fylder 28 i august. Fysisk stærk, god afslutter. Djurgården vil naturligvis købe ham, men de er ikke en af Sveriges rigeste klubber - http://www.fotbollskanalen.se/allsve...arden-har-rad/

                    Comment


                      Jeg har også haft ham i tankerne. Det var iøvrigt ham der var til prøvetræning i Hobro. Lige inden de kunne nå at skrive kom DIF og snuppede ham for næsen af dem.
                      Jeg tror den seneste succes har skruet løn osv godt opad, men synes da det kunne være en spændende mulighed.

                      Comment


                        midterforsvarer: http://www.fotbollskanalen.se/allsve...nnar-i-hacken/

                        Argentinsk midt-back med stort CV. Ja, han er gammel - og det er eneste grund til, at vi evt. kunne komme på tale. En af de bedste forsvarere og mest betydningsfulde spillere for sit hold i Sverige. Han har været rygraden i et stærkt Häcken-forsvar, som har været afgørende for at de som lille klub har klaret sig glimrende i Allsvenskan. Klog spiller med godt overblik og fin teknik. Sandsynligvis på vej hjem til Argentina, men han kunne da godt lige tage et år eller to i Odense på vej hjem:-)

                        Comment


                          Og en sidste fra Sverige, selv om han er dansk: http://www.fotbollskanalen.se/allsve...aknar-med-det/

                          Endelig en Horsens-spiller, der kunne bruges: 22-årig midterforsvarer fra Horsens, der har fået noget af et gennembrud i Helsingborg her i foråret. Her må Jesper Hansen da i hvert fald kende telefonnummeret:-) Han vil selv gerne blive i HIF, men det er nok fast spilletid, det handler om, og det burde der også være glimrende muligheder for hos os.

                          Comment


                            Keep up the good work

                            Comment


                              Riddersholm stopper i FCM!!!!!!!!!!!!

                              http://www.bold.dk/nyt/riddersholm-stopper-i-fcm

                              OT i know

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Riddersholm stopper i FCM!!!!!!!!!!!!

                                http://www.bold.dk/nyt/riddersholm-stopper-i-fcm

                                OT i know
                                har lige set det i tv.......FUCK hvor vildt 😣
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X