Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og han bliver næppe billigere hvis han gør det godt til u21.....den handel skulle have været lukket
    Vi må håbe at han sidder på bænken hele turneringen så

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      og han bliver næppe billigere hvis han gør det godt til u21.....den handel skulle have været lukket
      Lidt svært at lukke handelen, når Horsens eftersigende ikke ville sælge før slutrunden... :)

      Comment


        Rønnow får maks en kamp til slutrunden.

        BUSK er førstemålmand på landsholdet og derfor er han manden der står fra start og står han godt i aften, bliver der ikke ændret på det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Rønnow får maks en kamp til slutrunden.

          BUSK er førstemålmand på landsholdet og derfor er han manden der står fra start og står han godt i aften, bliver der ikke ændret på det.
          Det fatter man så ikke. Rønnow er først nu på vej tilbage, ja. Men Busk er altså ikke nogen særlig god målmand (endnu).

          Edit: Jeg havde klart spillet med David Jensen fra FCM.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Nej, men Busk har Thorup bare et godt øje til.

            Jeg vil give dig 100 % ret, men det er i hvert fald det billede jeg har fået af de sidste test kampe.

            Man skal også tænke på at Busk er den af de to der har været skadet senest.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det fatter man så ikke. Rønnow er først nu på vej tilbage, ja. Men Busk er altså ikke nogen særlig god målmand (endnu).

              Edit: Jeg havde klart spillet med David Jensen fra FCM.
              Jeg synes alt andet ville være mærkeligt, med den brandkamp Busk stod i mod Portugal. Her tænker jeg ikke så meget på det straffe han redder, men med alle vanvittige redninger han havde i den kamp, lad os håbe at han kan fortsætte det spil, så Rønnow fortsætter på bænken og Falk for mange kampe til at sælge sig selv dyrt til en udenlandsk klub.

              Comment


                Er vel det samme scenarie som på A-landsholdet. Her var Stephan A også 1. keeper længe, på trods af at både Schmeichel og Lindegaard måske var bedre. Busk har været solid hele vejen igennem på U21, og har en stor andel i kvalifikationen, så er vel fair nok, at han får lov at få handskerne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Rønnow får maks en kamp til slutrunden.

                  BUSK er førstemålmand på landsholdet og derfor er han manden der står fra start og står han godt i aften, bliver der ikke ændret på det.
                  det vil jeg så ikke være så sikker på.....tror mere på rønnow som starter - men vi får se om lige om lidt

                  Comment


                    Han var stærk og hurtig. Står som kant spiller, men spillede han ikke i angrebet for Tjekkiets U21. Sådan en type oppe foran er hvad vi har brug for

                    http://www.transfermarkt.co.uk/jan-k...spieler/218299
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      GF kan få Ari eller mk. Det vil give plads til Lumb http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/hb-koege-vil-ikke-saelge-agf-emne

                      Comment


                        Vil bestemt ikke bytte Ari for Lumb

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          det vil jeg så ikke være så sikker på.....tror mere på rønnow som starter - men vi får se om lige om lidt
                          Jeg tror i hvert fald ikke Busk spillede sig af efter de redninger han havde lige inden pausen.

                          Og BUSK er Thorups målmand, det har han været længe.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Jeg tror i hvert fald ikke Busk spillede sig af efter de redninger han havde lige inden pausen.

                            Og BUSK er Thorups målmand, det har han været længe.
                            ja....du får nok ret - han har ikke spillet sig af efter i går. Og målmanden er jo ikke en position hvor man skifter ret meget

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Jeg tror i hvert fald ikke Busk spillede sig af efter de redninger han havde lige inden pausen.

                              Og BUSK er Thorups målmand, det har han været længe.
                              True - med mindre han står en katastrofal kamp mod Tyskland, så tror jeg Rønnov er bænket for denne turnering. Busk så overbevisende ud, ikke mindst i sit fodarbejde, hvor han flere gange tog broden af Tjekkiets første pres, igennem sikre første gangs pasninger til eget forsvar. Når man så samtidigt, er super reaktions stærk og kommer fornuftigt ud på indlæg, tja, så er man svær at slå af.

                              Han var vel reelt den eneste spiller, der i første halveg ikke så ud til at bøvle med energi niveau, tænding og nerver (foruden måske Emile-Højbjerg).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                                True - med mindre han står en katastrofal kamp mod Tyskland, så tror jeg Rønnov er bænket for denne turnering. Busk så overbevisende ud, ikke mindst i sit fodarbejde, hvor han flere gange tog broden af Tjekkiets første pres, igennem sikre første gangs pasninger til eget forsvar. Når man så samtidigt, er super reaktions stærk og kommer fornuftigt ud på indlæg, tja, så er man svær at slå af.

                                Han var vel reelt den eneste spiller, der i første halveg ikke så ud til at bøvle med energi niveau, tænding og nerver (foruden måske Emile-Højbjerg).
                                Jeg synes faktisk både Jonas Knudsen og Vestergaard spillede en fornuftig første halvleg.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X