Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægRønnow får maks en kamp til slutrunden.
BUSK er førstemålmand på landsholdet og derfor er han manden der står fra start og står han godt i aften, bliver der ikke ændret på det.
Edit: Jeg havde klart spillet med David Jensen fra FCM."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet fatter man så ikke. Rønnow er først nu på vej tilbage, ja. Men Busk er altså ikke nogen særlig god målmand (endnu).
Edit: Jeg havde klart spillet med David Jensen fra FCM.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægRønnow får maks en kamp til slutrunden.
BUSK er førstemålmand på landsholdet og derfor er han manden der står fra start og står han godt i aften, bliver der ikke ændret på det.
Comment
-
Han var stærk og hurtig. Står som kant spiller, men spillede han ikke i angrebet for Tjekkiets U21. Sådan en type oppe foran er hvad vi har brug for
http://www.transfermarkt.co.uk/jan-k...spieler/218299Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet vil jeg så ikke være så sikker på.....tror mere på rønnow som starter - men vi får se om lige om lidt
Og BUSK er Thorups målmand, det har han været længe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJeg tror i hvert fald ikke Busk spillede sig af efter de redninger han havde lige inden pausen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJeg tror i hvert fald ikke Busk spillede sig af efter de redninger han havde lige inden pausen.
Han var vel reelt den eneste spiller, der i første halveg ikke så ud til at bøvle med energi niveau, tænding og nerver (foruden måske Emile-Højbjerg).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægTrue - med mindre han står en katastrofal kamp mod Tyskland, så tror jeg Rønnov er bænket for denne turnering. Busk så overbevisende ud, ikke mindst i sit fodarbejde, hvor han flere gange tog broden af Tjekkiets første pres, igennem sikre første gangs pasninger til eget forsvar. Når man så samtidigt, er super reaktions stærk og kommer fornuftigt ud på indlæg, tja, så er man svær at slå af.
Han var vel reelt den eneste spiller, der i første halveg ikke så ud til at bøvle med energi niveau, tænding og nerver (foruden måske Emile-Højbjerg)."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
Comment