Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Med den løn Anders har gået til i flere år og den ekstravagante livsstil han har, tvivler jeg på at se ham i OB igen, foreløbigt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Med den løn Anders har gået til i flere år og den ekstravagante livsstil han har, tvivler jeg på at se ham i OB igen, foreløbigt.
      Det tænker jeg også. Men mon ikke der er sparet lidt op til fremtiden. Spørgsmålet er vel om det er nok.. Og om model fruen syntes Odense har for lidt shoppe butikker..

      Comment


        Jeg tror den gode Lindegaard ender med at lave en Thomas Sørensen, selvom jeg ville ønske han kom hjem til odense.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Ønsker mig Babajide Ogunbiyi fra Viborg i dette transfervindue, hvis ikke Kasper Larsen kommer hjem og er tiltænkt en startplads.
          Vil hellere nappe Serge Deble derfra . Og så måske kigge mod FCV og Bozga , vil mene det et billigere at købe fra en nedrykker , end en oprykker .
          Last edited by Magge; 15-05-2015, 15:53.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Vil hellere nappe Serge Deble derfra . Og så måske kigge mod FCV og Bozga , vil mene det et billigere at købe fra en nedrykker , end en oprykker .
            Har Bozga ikke siddet på bænken det meste af sæsonen for FCV?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Kan gå gratis, men vil ikke - endnu?

              http://www.dailymail.co.uk/sport/foo...des-looms.html

              Kom nu! Hjem til OB! Forstår udmærket at Lindegaard vil hæve sin fantastiske løn kontraktperioden ud, men derefter må den hedde Odense igen. Toppel varmer buret frem til nytår!
              Han vil sagtens kunne begå sig i England i en lavere rangeret klub... Vi er ikke i nærheden SF at kunne matche en interessant hyre.::
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Vil hellere nappe Serge Deble derfra . Og så måske kigge mod FCV og Bozga , vil mene det et billigere at købe fra en nedrykker , end en oprykker .
                Serge Deble mener jeg også ser lovende ud, han beskrives som meget aggresiv og god til at lægge "det første pres". Han var til prøvetræning i FCN for et par år siden og blev ikke tilbudt kontrakt der, men han er blevet lidt ældre og har sikkert udviklet sig. Bozga har jeg ikke stor fidus til, simpelt ud fra den betragtning at han ikke er fast starter i FCV.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  BIF også ude efter Festersen

                  http://www.bold.dk/nyt/avis-broendby-vil-have-festersen

                  Comment


                    Selvom det er en ønske/mulighedstråd om tilgang, så er der det sidste stykke tid jo også kommet forlydender om afgange. Derfor vil jeg lige lave en liste over, hvilke pladser vi bør hente spillere inde på, og hvem som vi/jeg formoder forlader os.

                    Afgang:
                    Emil
                    Spelmann
                    Håkon
                    Dalgaard
                    Zohore

                    Mulige afgange:
                    Falk (ingen tvivl om han er interessant for mange, og også selv nok snart vil videre)
                    Toppel (Lyder ikke til at Kent vil satse på ham som 1. målmand)

                    Derfor skal vi, hvis vi bare skal erstatte disse spillere hente:

                    1 målmand
                    1 højreback
                    1 centralmidt
                    2 kanter
                    2 angribere

                    Jeg tænkte vi fremadrettet, hvis nogen har lyst, kan kan kopiere denne og skrive, hvilke spillere man selv gerne så eller håbede på vi hentede til de pladser, en 3-4 stykker ved hver. Min egen liste i prioriteret rækkefølge:

                    1 målmand = Anders Lindegaard (nok total urealistisk), Jesper Hansen, Rønnov, Nicklas Højlund
                    1 højreback = Henrik Dalsgaard, Ankersen, Oliver Lund
                    1 central midt = Lekven, Adama Guira, Mads Albæk
                    2 kanter = Nikolaj Thomsen, Joshua John, Kasper Fisker, Søren Rieks, Robert Skov
                    2 angribere = Ronnie Schwartz, AK Jacobsen, Serge Deble, Festersen, Djiby Fall, Nicolai Brock-Madsen

                    Vi har også set i de seneste kampe at vores egne drenge også kan gå ind og overtage nogle af pladserne, men her tog jeg udgangspunkt i at vi skulle ud og hente til alle pladserne.

                    Comment


                      Vi har også lige spillere som Lado,AT og EPJ som måske ikke er her efter ferien. Kommer KL og TM tilbage til jul?
                      smutter Kirke eller JBL da vi næppe skal bruge 3 backs?

                      JH har sygt mange bolde i luften og jeg frygter at han ikke kan gribe dem alle uden hjælp

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Vi har også lige spillere som Lado,AT og EPJ som måske ikke er her efter ferien. Kommer KL og TM tilbage til jul?
                        smutter Kirke eller JBL da vi næppe skal bruge 3 backs?

                        JH har sygt mange bolde i luften og jeg frygter at han ikke kan gribe dem alle uden hjælp
                        selvf. kan han ikke gribe alle bolde uden hjælp og det skal han heller ikke. Han har jo verdens bedste forum og nogen særdeles dedikerede fans der snildt kan og hellere end gerne vil assistere i den proces 😂😱
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Er han god nok? Han har jo været nævnt herinde i årenes løb

                          http://www.bold.dk/nyt/klubmand-paa-vej-mod-agf-exit

                          Comment


                            Står her at FCK vil sælge Gisla. Kunne han være en mulighed for os igen hvis Falk ryger?
                            eller skal vi satse på Desler og Lucas

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-bruge/5567428

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Er han god nok? Han har jo været nævnt herinde i årenes løb

                              http://www.bold.dk/nyt/klubmand-paa-vej-mod-agf-exit
                              Jeg kan ikke rigtig hitte ud af om han er eller kan blive god nok, men jeg har dog en idé om han er en spiller efter Kents hoved...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                http://www.bold.dk/nyt/kvist-takker-af-i-wigan

                                Måske lidt urealistisk, men han ville da være en klar forstærkning. Han kunne danne en duo med Azer, JJT eller Greve.

                                Comment

                                Working...
                                X