Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    ro på battet Batman...måske det er dig der udtrykker dig uklart og hvordan kan det da næsten misforstås det du skrev ang. ambitionerne....jeg har bare læst det der står
    Du kan selv være Batman, jeg er meget mere spiderman-typen. Jeg prøver en sidste gang, hvis du da stadig mener, at det er uklart og kan misforstås, så giver jeg op.

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Esbjerg som i modsætning til OB godt tør melde deres ambitioner ud, det er jo faktisk kun OB i superligaen som ikke tør. Hvis jeg høre et ord mere om at det er grundet spin, så brækker jeg mig ud over det hele. Det er amatørarbejde der grænser sig til det pinlige, ta' det fra en som arbejder med det til dagligt. Men tilbage til Esbjerg, de er ved at købe Bjørn Paulsen, ham så jeg meget gerne i OB!

    Jesper Hansen du har lidt over 24 timer til at tage dig gevaldigt sammen og redde stumperne i vores klub, ellers så vil vi forsøge at vælte dig, du er altødelæggende!
    Esbjerg har hele tiden meldt ud, at de leder efter en centerback og en midtbanespiller, de byder på Bjørn Paulsen som jeg gerne så i OB, og som Plum supplere en midtbane fra Sverige. Så skriver jeg videre, at det ikke er noget med spin at gøre, at OB som de eneste ikke tør melde ambitioner ud, og det er pinligt, til sidst skriver jeg at Jesper Hansen har 24 timer til at redde stumperne.

    Det forstår nixcha sådan her:

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Øh, har Esbjerg rent faktisk hentet de spillere, som de efter sigende er interesserede i? De har fået NEJ i Helsingborg på Palsson, og Sønderjyske skal nok vide at tage sig betalt for Paulsen.

    Hvis kriteriet for 'godt arbejde' er at lægge bud, der så bliver afvist; så tror jeg også jeg kunne klare sportsdirektørjobbet. Jeg ville starte med at byde 20 mio på Messi, så var det første afslag hjemme.
    Du forstår det helt anderledes:

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    JH har da meldt ud ret klart og flere gange at "OB går efter en solid midterplacering", mener du han skal melde 5 års strategien ud og hvad den optimalt skal slutte med....
    Jesper Hansen fremstår svag når han ikke tør melde vores ambitioner ud FOR VINDUET. Alt jeres snak om Messi og fem år ud i fremtiden, den må i tage med hinanden.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Hvordan kan man vurdere en spiller ud fra en prøvetræning .? Eller ud fra en reserve kamp..?

      ... hvis ikke man kan ud fra 4 suppe kampe...
      Nu er det ikke "man" vi snakker om - det er Magge jeg gerne vil vide, om han besidder evnen, hvilket det kunne tyde på, ud fra hans udtalelser.

      Comment


        Jeg så lige højdepunkterne fra Vendsyssels sejr over FC Vestsjælland. Hvis vi skal finde spillere til en billig penge, så ville jeg da ikke være helt kold over for ideen om Mads Greve til vores centrale forsvar. Han er nok ikke umiddelbart den forsvarsprofil vi alle sukker efter, men han er for det første et produkt af vores egen ungdomsafdeling, han er fynbo og så er han absolut god med bolden. Jeg kunne godt tænke mig at se Kent N. arbejde med ham..

        http://www.transfermarkt.de/mads-gre.../spieler/95014

        Comment


          Jeg mener ikke Greve står distancen.

          Denne udmelding

          "- Vi holder øjne og ører åbne, men lige nu har vi ikke en decideret afløser for Kasper. Vi har lige nu Lasse Nielsen, Hallgrimur Jonasson, Magnus Pedersen og Mohamed Diarra, der kan spille positionen, og det er vi trygge ved. Men vi holde øje med de muligheder, der kan opstå. Vi ved jo, at der i sidst i vinduet kan opstå nogle nye muligheder, men vi er tryg ved truppen, som den er nu, siger Jesper Hansen. "

          Holder ikke mere. Vi mangler spillerne der kan spille i det centrale forsvar.
          Det bliver en spændende sidste transfer dag.
          Last edited by Xabuni; 31-08-2015, 05:07.
          Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

          Comment


            Bjørn Paulson til EFB ... Så han var i hvert fald til at rykke...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Bjørn Paulson til EFB ... Så han var i hvert fald til at rykke...
              Vildt at de smider 3-4 millioner efter ham

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Vildt at de smider 3-4 millioner efter ham
                Enig. 4-4,5 mio. for en fortsat relativt uskolet midterforsvarer, er godt nok en flot pris. Det er jeg ærligt talt ikke misundelig over. Til gengæld modigt at smide så mange penge efter en spiller, når man fortsat ikke har sin træner på plads. Stilen peger dog for alvor imod Peter Sørensen nu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                  Jeg mener ikke Greve står distancen.

                  Denne udmelding

                  "- Vi holder øjne og ører åbne, men lige nu har vi ikke en decideret afløser for Kasper. Vi har lige nu Lasse Nielsen, Hallgrimur Jonasson, Magnus Pedersen og Mohamed Diarra, der kan spille positionen, og det er vi trygge ved. Men vi holde øje med de muligheder, der kan opstå. Vi ved jo, at der i sidst i vinduet kan opstå nogle nye muligheder, men vi er tryg ved truppen, som den er nu, siger Jesper Hansen. "

                  Holder ikke mere. Vi mangler spillerne der kan spille i det centrale forsvar.
                  Det bliver en spændende sidste transfer dag.
                  Jeg er enig... Pedersen kan jeg ikke vurdere, men jeg har svært ved at se Diarra hæve sit spil tilstrækkeligt til at kunne spille de kampe der kommer uden en af de to centrale til rådighed...

                  Mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Enig. 4-4,5 mio. for en fortsat relativt uskolet midterforsvarer, er godt nok en flot pris. Det er jeg ærligt talt ikke misundelig over. Til gengæld modigt at smide så mange penge efter en spiller, når man fortsat ikke har sin træner på plads. Stilen peger dog for alvor imod Peter Sørensen nu.
                    Hvis man kan få 4 millioner for BP hvad skal Sanneh så ikke koste? Selvom han spiller 1.div pt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jeg er enig... Pedersen kan jeg ikke vurdere, men jeg har svært ved at se Diarra hæve sit spil tilstrækkeligt til at kunne spille de kampe der kommer uden en af de to centrale til rådighed...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Med det vi har set fra Diarra burde han lejes ud eller kontraktophæves her det sidste år..
                      Så ville HJ,LN og en ny god forsvarer være nok IMO..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Med det vi har set fra Diarra burde han lejes ud eller kontraktophæves her det sidste år..
                        Så ville HJ,LN og en ny god forsvarer være nok IMO..
                        Ja, tre habile og et talent er sådan set nok... men vi har kun to habile, et talent, og Diarra, som ikke rigtigt passer i nogen af de to kategorier, desværre... synes ellers der var takter hist og pist...

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                          Ja, tre habile og et talent er sådan set nok... men vi har kun to habile, et talent, og Diarra, som ikke rigtigt passer i nogen af de to kategorier, desværre... synes ellers der var takter hist og pist...

                          Mvh

                          MaxHH
                          Ja det burde være nok. Men ser man ikke Magnus P som HB?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis man kan få 4 millioner for BP hvad skal Sanneh så ikke koste? Selvom han spiller 1.div pt
                            Apropros Sanneh, bold.dk skriver, at Horsens henter Anders Østli i FCV - skal vi tolke det som en lille Sanneh åbning på sådan en transfer deadline Day :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Apropros Sanneh, bold.dk skriver, at Horsens henter Anders Østli i FCV - skal vi tolke det som en lille Sanneh åbning på sådan en transfer deadline Day :)
                              Men mon det bliver OB?? Nok nærmere FCM som gardering når/hvis Erik S bliver solgt..
                              Tror ikke vi smider 5-6 mill efter en forsvarsspiller. Selvom han ligner en der er alle penge værd

                              Comment


                                Jeg er nu ikke sikker på, at vi allerede er oppe i 5-6 mio for Sanneh, men vi får se. Det er da bestemt en åbning for en Sanneh-salg, det er i hvert fald noget af en luksus for en klub med Horsens-økonomi at stå med Buba, Berthelsen, Lodberg og Östli til 2 pladser.

                                Comment

                                Working...
                                X