Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og han hedder selvfølgelig Lars Høgh, ikke Lars Høegh.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Falkesgaard er angiveligt hentet ind som fremtidig 1. keeper. Jeg synes, det er tæt på useriøst at dømme ham ude allerede. Han havde, hvad, et par skovture der kunne have givet mål i sine første kampe. Hradecky havde en del værre skovture i sine første mange kampe for Brøndby i sommeren '13 (jeg har "tilfældigvis" lige kigget dem igennem), og kan du huske Stephan Andersens første kampe for FCK? Det jeg har set fra Falke, med både hænder og fødder, har været lovende.

      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ns-kaempedrop/

      Det er meget normalt, at en keeper lige skal spilles ind sammen m sin bagkæde, før det bliver stabilt. Jeg tvivler i øvrigt på, at Lars Høegh har kaldt Falke for et kæmpe keepertalent for sjov, så der stoler jeg på hans dømmekraft.
      Kan ikke passe at Falke er udset som førstevalget i OB ... En kasseret reserve fra anden klub ... Fair nok hvis målmandstræneren siger at der potentielt er uforløste talent men det er fandme et sats .... Fint nok at tage ham i d som andenkeeper og se ham an og så tror jeg at JH har gamblet på Rønnow op mod transferlukning med Jøh i baghånden og nu er begge så glippet og (ser det ud som) ingen plan C hvorfor han ved Falkes skade lidt desperat må hente Tørnæs som var plan B til andenkeeperposten ....

      så grundet en manglende plan C til førstekeeper så har vi nu plan B som andenkeeper på mål .... Det er sq en skandale og nu skal der til at ske noget ... To døgn og 6 timer ....
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Kan ikke passe at Falke er udset som førstevalget i OB ... En kasseret reserve fra anden klub ... Fair nok hvis målmandstræneren siger at der potentielt er uforløste talent men det er fandme et sats .... Fint nok at tage ham i d som andenkeeper og se ham an og så tror jeg at JH har gamblet på Rønnow op mod transferlukning med Jøh i baghånden og nu er begge så glippet og (ser det ud som) ingen plan C hvorfor han ved Falkes skade lidt desperat må hente Tørnæs som var plan B til andenkeeperposten ....

        så grundet en manglende plan C til førstekeeper så har vi nu plan B som andenkeeper på mål .... Det er sq en skandale og nu skal der til at ske noget ... To døgn og 6 timer ....
        Tror ikke Falkesgaard blev direkte kasseret i BIF: han var bare ikke 1.målmand og havde ikke udsigt til det. Derfor ville han sikkert gerne til en klub, hvor han havde mere udsigt til spilletid. Vi har i denne sæson skullet hente flg positioner til start-11eren: målmand, højre back, defensiv midtbane, to angribere. Læg dertil behovet for en midterforsvarer, som hurtigt opstod, da buddet på Daniel kom. Det er 6 mand, der gerne skulle kunne gå i start-11er. Hvis man ikke skal sprænge banken totalt, så kan det ikke være lutter top-kvalitet over hele linjen; derfor giver spillere som Oliver Lund og Falkesgaard sådan set ok mening.

        Og når det lige er en spiller fra BIF; så har de jo igennem snart mange år smidt mangen en ung spiller på porten, som siden har fået succés i andre klubber. De har mange talenter, og en pæn del del af dem er først blomstret op efter de forlod BIF og fik mere tid til at folde sig ud.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Kan ikke passe at Falke er udset som førstevalget i OB ... En kasseret reserve fra anden klub ... Fair nok hvis målmandstræneren siger at der potentielt er uforløste talent men det er fandme et sats .... Fint nok at tage ham i d som andenkeeper og se ham an og så tror jeg at JH har gamblet på Rønnow op mod transferlukning med Jøh i baghånden og nu er begge så glippet og (ser det ud som) ingen plan C hvorfor han ved Falkes skade lidt desperat må hente Tørnæs som var plan B til andenkeeperposten ....

          så grundet en manglende plan C til førstekeeper så har vi nu plan B som andenkeeper på mål .... Det er sq en skandale og nu skal der til at ske noget ... To døgn og 6 timer ....
          Falke blev ikke kasseret i Brøndby. Han tog videre for at få mere førsteholdsfodbold. Det er selvfølgelig et sats ja, men jeg må sige at jeg stoler fuldt ud på Høgh'en hvis han vitterligt har sagt det om Falke.

          Comment


            Stig Tøfting siger her hvad de fleste af os tænker

            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ser-ob/5706764

            Comment


              Enig med Stig. Og godt han siger sandheden om Diarra. Den mand er og bliver aldrig superligaspiller og bør væk - hellere i går end i morgen.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Ja, dømte også diarra ude. Der har været en del romantisering omkring ham herinde, og han har vist et niveau i glimt, der kunne indikere et potentiale. Men bottom line er, at han aldrig kommer på suppe niveau, han er for utryg på banen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Enig med Stig. Og godt han siger sandheden om Diarra. Den mand er og bliver aldrig superligaspiller og bør væk - hellere i går end i morgen.
                  Come on, han mangler kun liiige 3 måneder - http://www.bold.dk/nyt/Poul-H-Diarra...r-tre-maaneder

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Ja, dømte også diarra ude. Der har været en del romantisering omkring ham herinde, og han har vist et niveau i glimt, der kunne indikere et potentiale. Men bottom line er, at han aldrig kommer på suppe niveau, han er for utryg på banen.
                    ret mig gerne, men "så hit jeg vusker" var du selv blandt dem der der havde Momo som kommende stjerne...
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                      Come on, han mangler kun liiige 3 måneder - http://www.bold.dk/nyt/Poul-H-Diarra...r-tre-maaneder
                      "Der er et youtube-klip, fra han er 13, hvor han spiller mod Zidane, og det er helt sindssygt, hvad han kan, siger han"

                      Det sindsyge er, at en sportsdirektør henviser til et Youtube-klip som dokumentation.... kæft det er skræmmende....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                        "Der er et youtube-klip, fra han er 13, hvor han spiller mod Zidane, og det er helt sindssygt, hvad han kan, siger han"

                        Det sindsyge er, at en sportsdirektør henviser til et Youtube-klip som dokumentation.... kæft det er skræmmende....
                        Ja, det skræmmende er, at niveauet for scouting i mange tilfælde, ikke er meget højere mange steder, det har mange historier gennem tiden dokumenteret, og det er fandme skræmmende, at man kan være så sløset med sin scouting, når man kaster så mange millioner rundt i luften! Jeg mistænker hverken TV-Poul eller JH for at være nogle der er banebrydende på det område, og resultaterne er da bestemt også deraf.

                        Jeg misunder i den grad AGF. De har en sportsdirektør med mange års erfaring i AIK, som blev hentet til Hajduk Split og som tydeligvis har et netværk og kan finde spændende spillere uden for landets grænser. DET har vi brug for. Ikke en sportsdirektør der trawler gennem 1. division, og tydeligvis har svært ved at aflæse niveauforskellen. Det har vi ved gud vores trænerteam af Kent, Bredal, Tonny, Uffe P og alle de andre ungdomstrænere til. De ser MASSER af dansk fodbold og har også styr på, hvad der rør sig, så brug tiden på at finde de spillere de andre ikke kan finde, ellers kommer vi ingen steder.

                        JH har indtil videre overlevet på et par rigtigt fine ungdomsårganges nåde. Var det ikke for Falk, Desler, Høegh m.fl. tvivler jeg gevaldigt på, at der var noget OB-hold i Superligaen i dag, for de spillere han har hentet, har ikke formået at løfte holdet på samme måde. Jeg synes jeg har set nok til at kunne mene, at manden ganske enkelt ikke har format til at besidde en sådan en position i en klub af vores størrelse, og jeg tror det er til klubben bedste, at Thorborg og Co. finder ud af det heller i dag end i morgen.
                        Last edited by Sheed; 30-08-2015, 10:32.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Ja, det skræmmende er, at niveauet for scouting i mange tilfælde, ikke er meget højere mange steder, det har mange historier gennem tiden dokumenteret, og det er fandme skræmmende, at man kan være så sløset med sin scouting, når man kaster så mange millioner rundt i luften! Jeg mistænker hverken TV-Poul eller JH for at være nogle der er banebrydende på det område, og resultaterne er da bestemt også deraf.

                          Jeg misunder i den grad AGF. De har en sportsdirektør med mange års erfaring i AIK, som blev hentet til Hajduk Split og som tydeligvis har et netværk og kan finde spændende spillere uden for landets grænser. DET har vi brug for. Ikke en sportsdirektør der trawler gennem 1. division, og tydeligvis har svært ved at aflæse niveauforskellen. Det har vi ved gud vores trænerteam af Kent, Bredal, Tonny, Uffe P og alle de andre ungdomstrænere til. De ser MASSER af dansk fodbold og har også styr på, hvad der rør sig, så brug tiden på at finde de spillere de andre ikke kan finde, ellers kommer vi ingen steder.

                          JH har indtil videre overlevet på et par rigtigt fine ungdomsårganges nåde. Var det ikke for Falk, Desler, Høegh m.fl. tvivler jeg gevaldigt på, at der var noget OB-hold i Superligaen i dag, for de spillere han har hentet, har ikke formået at løfte holdet på samme måde. Jeg synes jeg har set nok til at kunne mene, at manden ganske enkelt ikke har format til at besidde en sådan en position i en klub af vores størrelse, og jeg tror det er til klubben bedste, at Thorborg og Co. finder ud af det heller i dag end i morgen.
                          Jeg er meget enig. JH har med få undtagelser, fejlet stort på markedet, og var det ikke for ungdomsarbejdet, som JH ikke har haft den store indflydelse på, var OB i 1.division idag, bum, længere er den ikke.

                          Jeg var i oprør, da man skar scoutingen fra, f.eks. Nedergaard, og overlod det hele til en overmatchet Sportschef og en lettere inkompetent træner. Hellere spare en spiller væk, og ansætte to scouts, betydningen af det, kan da ikke overvurderes.

                          Sløj prioritering, der desværre tyder på, at OB ikke har den fjerneste anelse om, hvordan man rent faktisk driver en fodboldklub under nuværende omstændigheder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            ret mig gerne, men "så hit jeg vusker" var du selv blandt dem der der havde Momo som kommende stjerne...
                            Det vil jeg gerne gå imod. Jeg afskrev fra starten N'Koum, men var mere positiv omkring Momo, men har været svingende i min dom, men husker nu ikke, jeg har deltaget i den vedvarende hyldest af mandens potentiale. Kan huske, jeg var begejstret efter en kamp i EFB, hvor jeg tænkte, at nu havde han da alligevel bevist sig værd, men da han ikke kunne holde niveauet, har min tiltro igen dalet. Skal da gerne prøve, at finde dokumentation.

                            Comment


                              Esbjerg som i modsætning til OB godt tør melde deres ambitioner ud, det er jo faktisk kun OB i superligaen som ikke tør. Hvis jeg høre et ord mere om at det er grundet spin, så brækker jeg mig ud over det hele. Det er amatørarbejde der grænser sig til det pinlige, ta' det fra en som arbejder med det til dagligt. Men tilbage til Esbjerg, de er ved at købe Bjørn Paulsen, ham så jeg meget gerne i OB!

                              Jesper Hansen du har lidt over 24 timer til at tage dig gevaldigt sammen og redde stumperne i vores klub, ellers så vil vi forsøge at vælte dig, du er altødelæggende!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ja, det skræmmende er, at niveauet for scouting i mange tilfælde, ikke er meget højere mange steder, det har mange historier gennem tiden dokumenteret, og det er fandme skræmmende, at man kan være så sløset med sin scouting, når man kaster så mange millioner rundt i luften! Jeg mistænker hverken TV-Poul eller JH for at være nogle der er banebrydende på det område, og resultaterne er da bestemt også deraf.

                                Jeg misunder i den grad AGF. De har en sportsdirektør med mange års erfaring i AIK, som blev hentet til Hajduk Split og som tydeligvis har et netværk og kan finde spændende spillere uden for landets grænser. DET har vi brug for. Ikke en sportsdirektør der trawler gennem 1. division, og tydeligvis har svært ved at aflæse niveauforskellen. Det har vi ved gud vores trænerteam af Kent, Bredal, Tonny, Uffe P og alle de andre ungdomstrænere til. De ser MASSER af dansk fodbold og har også styr på, hvad der rør sig, så brug tiden på at finde de spillere de andre ikke kan finde, ellers kommer vi ingen steder.

                                JH har indtil videre overlevet på et par rigtigt fine ungdomsårganges nåde. Var det ikke for Falk, Desler, Høegh m.fl. tvivler jeg gevaldigt på, at der var noget OB-hold i Superligaen i dag, for de spillere han har hentet, har ikke formået at løfte holdet på samme måde. Jeg synes jeg har set nok til at kunne mene, at manden ganske enkelt ikke har format til at besidde en sådan en position i en klub af vores størrelse, og jeg tror det er til klubben bedste, at Thorborg og Co. finder ud af det heller i dag end i morgen.
                                Ja det er i dén grad meget sigende for vores situation, at vi skal sidde og være misundelige på... AGF. Det hold, de har fået samlet nu har rutine de rigtige steder, og hvis nu deres nye serber viser sig at være dén målscorer de har haft brug for i flere af de kampe, hvor de har spillet uafgjort eller tabt efter at have domineret, så står de pludselig med et langt bedre sammensat hold, og en mulig bedre opbygning af et vinderhold, end vi overhovedet kan komme i nærheden af.

                                Hvordan man kan blive ved med at bevare både fatning og bare en smule optimisme, fatter jeg nada af i disse dage.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X