Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
    Kunne Joshua John eventuelt være en løsning til kanten, hvis Emil eller falk smutter ?
    http://mobil.bold.dk/nyt/joshua-john...re-i-karrieren
    Helst ikke. Han er nok dyr og ofte lidt et brokhovede.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
      Kunne Joshua John eventuelt være en løsning til kanten, hvis Emil eller falk smutter ?
      http://mobil.bold.dk/nyt/joshua-john...re-i-karrieren
      Jeg så helst at man hentede et på 20 årige brassere, og brugte tiden til Falk og Emil smutter, på at integrerer dem. På banen og udenfor banen...

      Comment


        Nu tænker jeg lige højt. Mads Justesen?

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Nu tænker jeg lige højt. Mads Justesen?

          MvT
          Ja for satan da. Manden er jo et monster

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Nu tænker jeg lige højt. Mads Justesen?

            MvT
            En god forsvarer, men oppe i årene, og han har vist også en gård han skal passe oppe i det nordjyske.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              En god forsvarer, men oppe i årene, og han har vist også en gård han skal passe oppe i det nordjyske.
              Med en kontrakt på 1,2 mill i OB kan han vel ansætte 1-2 medarbejdere

              Comment


                Ikke at jeg ønsker det. Men Thomas Sørensen er klar til at spille for OB fra midt i august, hvis OB lægger en kontrakt på bordet. Evt med noget målmands træner job efter karrieren.
                Om OB har nogen interesse i det projekt ved jeg ikke. Men er da ikke i tvivl om at han holder niveau som 2. Målmand i OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Ikke at jeg ønsker det. Men Thomas Sørensen er klar til at spille for OB fra midt i august, hvis OB lægger en kontrakt på bordet. Evt med noget målmands træner job efter karrieren.
                  Om OB har nogen interesse i det projekt ved jeg ikke. Men er da ikke i tvivl om at han holder niveau som 2. Målmand i OB.
                  Hvis de mente at Toppel var for dyr i løn, har jeg svært ved at se dem blive enige med Thomas Sørensen, jeg tror heller ikke han er interesseret i at forlænge hans karriere med en bænkplads i superligaen, men man ved selvfølgelig aldrig. Og så længe vi er så heldige at ha' Lars Høgh som målmandstræner, så kan jeg ikke se hvad vi skal ansætte Thomas Sørensen for.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                    Ikke at jeg ønsker det. Men Thomas Sørensen er klar til at spille for OB fra midt i august, hvis OB lægger en kontrakt på bordet. Evt med noget målmands træner job efter karrieren.
                    Om OB har nogen interesse i det projekt ved jeg ikke. Men er da ikke i tvivl om at han holder niveau som 2. Målmand i OB.
                    Hvis det er korrekt skal vi da prøve at lave en kontrakt året ud og se hvad der sker. Hvis han altså ikke kræver boksen for at spille..
                    Men det ville da give lidt genlyd i fodbold verden må man sige.
                    Tag da i det mindste en snak med manden og hør hvad han har at sige

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvis det er korrekt skal vi da prøve at lave en kontrakt året ud og se hvad der sker. Hvis han altså ikke kræver boksen for at spille..
                      Men det ville da give lidt genlyd i fodbold verden må man sige.
                      Tag da i det mindste en snak med manden og hør hvad han har at sige
                      Det er skam helt korrekt, det skriver Fyens Stiftstidende:
                      5789 kilometer, 10 stater, 48 byer, 54 dage og 40.000 højdemeter bliver det til, når de syv uger, som turen varer, slutter midt i august.
                      Men hvad skulle OB kunne få ud af at ansætte ham? Han udtaler til Tipsbladet:
                      Den tidligere landsholdsmålmand understreger desuden, at han prioriterer fast spilletid højt efter et par år som reserve for Asmir Begovic i Stoke.
                      Jeg synes Falkesgaard har fortjent chancen, og jeg kan ikke se, hvorfor det skulle give genlyd i fodboldverdnen, at vi henter en 39 årig, som ikke har spillet i hvert fald to år.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Det er skam helt korrekt, det skriver Fyens Stiftstidende:[COLOR=#000000][FONT=verdana] Men hvad skulle OB kunne få ud af at ansætte ham? Han udtaler til Tipsbladet: Jeg synes Falkesgaard har fortjent chancen, og jeg kan ikke se, hvorfor det skulle give genlyd i fodboldverdnen, at vi henter en 39 årig, som ikke har spillet i hvert fald to år.
                        39 årig......vil have fast spilletid - så bej tak.

                        Hvis det var som en backup rolle til falkesgaard eller kamp om pladsen så fint nok. Men så lidt han har spillet de sidste mange år kan han ikke bare gå ind og få en start plads sådan uden videre.

                        Meeeeen han er sikkert også for dyr - især som 2 keeper, havde det nok været bedre at holde på toppel

                        Mon ikke han tager et år eller to i USA eller et rigt mellemøstligt land

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis det er korrekt skal vi da prøve at lave en kontrakt året ud og se hvad der sker. Hvis han altså ikke kræver boksen for at spille..
                          Men det ville da give lidt genlyd i fodbold verden må man sige.
                          Tag da i det mindste en snak med manden og hør hvad han har at sige
                          Genlyd i hvilken forstand?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Jeg har en melding om at han planlægger at flytte til Danmark pga børnene skal i dansk skole. Lønnen er nok ikke så vigtigt efter alle de år i England. Har desuden hørt at han har sendt en føler til Ådalen. Men som sagt, jeg kender ikke JH og KN holdning til den mulighed.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Genlyd i hvilken forstand?
                              At en gammel OB'er vender tilbage. Han er stadig et stort navn og nogle målmænd kan sagtens stå indtil de er 40 år...
                              Jeg sagde også lille

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Jeg har en melding om at han planlægger at flytte til Danmark pga børnene skal i dansk skole. Lønnen er nok ikke så vigtigt efter alle de år i England. Har desuden hørt at han har sendt en føler til Ådalen. Men som sagt, jeg kender ikke JH og KN holdning til den mulighed.
                                Tror jeg helller ikke at lønnen er alt afgørende. Jeg syntes altså det lyder som en god ide. Med ham i truppen skal der kæmpes om pladsen og TS kan få resten af sæsonen til at bevise at han måske skal have en sæson mere..
                                Jeg kunne sagtens se TS indgå i teamet i Ådalen. Både som målmandstræner når LH ikke er der og måske andre funktioner omkring holdet.
                                Han er stadig et stort navn i dansk fodbold og har garanteret et hav af kontakter vi måske kan få nytte af...

                                Comment

                                Working...
                                X