Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg har ikke været specielt imponeret af Haugaard, men han er både bedre og yngre end Toppel, så hvis man kunne få ham billigt eller på fri transfer, kunne jeg måske godt overtales. Jeg håber dog vi henter én der er bedre. Hvis SDJ kan hente Skender, og EFB kan hente Dubravka, så burde vi også kunne finde en god målmand i udlandet.

    I øvrigt, hvis man har lyst til at se Haugaard i aktion, så står han for Midtjylland i aften. Dahlin er ude med en skade.

    Edit: Haugaard har kontraktudløb til december i år. Det burde gøre hans pris spiselig for de fleste, os inkl.
    God ide selvom man godt kunne forestille sig, at det bliver en kamp hvor han ikke kommer meget i aktion :-)

    Om han er bedre end Toppel ved jeg ikke helt - jeg har ikke lagt meget mærke til ham hverken positivt eller negativt og jeg synes generelt Toppel får for lidt kredit. Denne sæson har været lidt med pil nedad for Toppel, men i sidste sæson synes jeg han var vores bedste (mest stabile) spiller og i den bedste halvdel i ligaen. Det er dog et stort problem, at han er så dårlig med fødderne og derfor er jeg også med på, at vi bør forstærke os på den post til sommer.

    Umiddelbart er jeg mere til at vi skulle forsøge os med Rønnow til sommer - i hvert fald hvis han i løbet af foråret for Horsens viser, at han er kommet sig fuldstændig over skaden og er på vej mod topformen.
    Last edited by Agbre; 17-04-2015, 08:58.

    Comment


      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...superliga-klub
      1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

      Comment


        http://www.bt.dk/superligaen/top-20-...sommer#slide-1
        1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

        Comment


          Kun 1 af dem finder de muligt for OB..
          Og det er en højrekant som er den plads hvor vi pt er stærkest besat overhovedet!!

          Brøndby står vel nævnt 15 gange

          Comment


            Hvilsom isn't happening. Han er uden for rækkevidde pt., med mindre den store pengepung tages frem.

            Comment


              For mig er det fuldstændig lige meget hvad vores kommende spillere hedder, bare de passer ind på Kents OB hold.

              I min verden vil en Christian Poulsen være den bedste spiller vi kan skrive med, hvis han kan holde 3 år endnu. En bund rutineret spiller som har prøvet rigtig meget i sin karriere og som vores unge drenge kan lære rigtig meget af.

              Comment


                Hvad med Casper Radza? Ved godt det er lidt off topic, men er der nogen som tror han har en fremtid som 1. keeper i OB?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kun 1 af dem finder de muligt for OB..
                  Og det er en højrekant som er den plads hvor vi pt er stærkest besat overhovedet!!

                  Brøndby står vel nævnt 15 gange
                  det kan jo ikke komme som nogen overraskelse.....men tænker at de gange hvor der står AAB - kunne der ligesågodt stå OB - vi overtager deres træner, og har - lyder det til - stadig en bedre økonomi end AAB....så hvorfor skulle vi ikke kunne lege med om eks. sorte ronnie?

                  Eller ziemling for den sags skyld? Og mikkelsen kunne da hurtigt blive aktuel...da emil og formentlig også falk er væk til sommer....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                    Hvad med Casper Radza? Ved godt det er lidt off topic, men er der nogen som tror han har en fremtid som 1. keeper i OB?
                    Jeg håber det. Men lige nu, er han et godt stykke fra at kunne begå sig på Superliga niveau. (Efter hvad jeg har set)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg håber det. Men lige nu, er han et godt stykke fra at kunne begå sig på Superliga niveau. (Efter hvad jeg har set)
                      dagens avis melder om at vores nye træner KN snart skal holde et møde med JH om planerne til kommende sæson. Meget skulle efter sigende tyde på at KN ikke har stor fidus til konstellationen med MT og EO. Hvad det har af konsekvenser for dem er der ingen snak om. Jeg mener stadig at Frederik Rønnow er et indlysende køb og så er MT velkommen til at placere sig på bænken med en ny kontrakt som 2. målmand
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        dagens avis melder om at vores nye træner KN snart skal holde et møde med JH om planerne til kommende sæson. Meget skulle efter sigende tyde på at KN ikke har stor fidus til konstellationen med MT og EO. Hvad det har af konsekvenser for dem er der ingen snak om. Jeg mener stadig at Frederik Rønnow er et indlysende køb og så er MT velkommen til at placere sig på bænken med en ny kontrakt som 2. målmand
                        Rønnow er så oplagt at jeg slet ikke kan se andre keepere skifte til os. Vi står nok med det største ønske om en ny keeper i superligaen til sommer og Rønnow spilder tiden nede i 1. Division. JH kender Rønnow fra ACH-tiden, så det virker utroligt, hvis ikke kontakten allerede har været der, og at vi ikke kan overbevise ham om det er et optimalt næste skridt at tage. Det eneste der sådan lige kan bringe tvivlen frem, er hvis Brøndby går benhårdt efter at sælge Hradecky, for så vil de nok også være opsatte på at hente en talentfuld erstatning

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Rønnow er så oplagt at jeg slet ikke kan se andre keepere skifte til os. Vi står nok med det største ønske om en ny keeper i superligaen til sommer og Rønnow spilder tiden nede i 1. Division. JH kender Rønnow fra ACH-tiden, så det virker utroligt, hvis ikke kontakten allerede har været der, og at vi ikke kan overbevise ham om det er et optimalt næste skridt at tage. Det eneste der sådan lige kan bringe tvivlen frem, er hvis Brøndby går benhårdt efter at sælge Hradecky, for så vil de nok også være opsatte på at hente en talentfuld erstatning
                          det er så fuldstændigt det samme som mine tanker og selv om BIF skyder Hradecky af tror jeg Rønnow havner i OB. Jeg kan ikke se ham gå ind og tage det ansvar i BIF hvor der jo er et medalje"krav" fra denne sæson, jeg tror i så fald at de satser på en målmand med A-landskampe i bagagen. Rønnow har bedst af en "blød" start i en klub der bygger på fra et lavere niveau.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            dagens avis melder om at vores nye træner KN snart skal holde et møde med JH om planerne til kommende sæson. Meget skulle efter sigende tyde på at KN ikke har stor fidus til konstellationen med MT og EO. Hvad det har af konsekvenser for dem er der ingen snak om. Jeg mener stadig at Frederik Rønnow er et indlysende køb og så er MT velkommen til at placere sig på bænken med en ny kontrakt som 2. målmand
                            godt hvis de begynder at kigge på hvad der skal ske til sommer - så må vi bare håbe at vi sikre overlevelse hurtigst muligt.

                            Jeg vil da virkeligt heller ikke håbe KN har fidus til MT/EO - havde han det ville jeg begynde at tvivle kraftigt på hans evner. Ousager er ikke god nok - længere er den ikke. Og han har vel også nået en alder hvor han skal til at spille fast hvis han vil noget med sin karriere - så måske en tur i 1 divison til ham. Toppel mener jeg gør det glimrende - men skal vi rykke os skal vi have en bedre 1. målmand - og så må toppel gerne tage et par år på bænken som 2. valg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              godt hvis de begynder at kigge på hvad der skal ske til sommer - så må vi bare håbe at vi sikre overlevelse hurtigst muligt.

                              Jeg vil da virkeligt heller ikke håbe KN har fidus til MT/EO - havde han det ville jeg begynde at tvivle kraftigt på hans evner. Ousager er ikke god nok - længere er den ikke. Og han har vel også nået en alder hvor han skal til at spille fast hvis han vil noget med sin karriere - så måske en tur i 1 divison til ham. Toppel mener jeg gør det glimrende - men skal vi rykke os skal vi have en bedre 1. målmand - og så må toppel gerne tage et par år på bænken som 2. valg.
                              Stort og hårdt tryk på enig knappen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Stort og hårdt tryk på enig knappen

                                jeg vil da håbe man allerede er ret langt henne i overvejelserne omkring hvad der skal ske til sommer . Der skulle gerne være indkredset nogle emner på stort set alle pladser , for der er ikke en eneste plads på banen hvor det ikke halter , nogle steder dog kun med alternativer i tilfælde af skader/formnedgang el karantæner . Der burde også foreligge en plan for hvem man vil arbejde på at komme af med , her er listen pænt lang og næsten samtlige JH's egne indkøb burde være på . Der skal også gerne være taget højde for at Emil , Falk og Spellmann kan være fortid i klubben efter sæsonen .
                                Lige som jeg håber bestyrelsen har øje for JH's arbejde , og vil evaluere på hans præstation i klubben , for det er bestemt en meget skidt trup KN står til at overtage .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X