Men jeg tænker mere i kvalitet end kvantitet. Hvor kunne vi med 1 enkelt spiller forstærke holdet bedst muligt..
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
transferønsker og muligheder sommer 2015
Collapse
X
-
Diarra var ikke med i truppen til FCM kampen, men det var Lasse. Men i mod Brøndby var Diarra med, og Lasse udeladt. Diarra og Lund er i mine øjne nødløsninger og ikke andet på CB. Jeg er glad for Lund på HB, og ville synes det er ærgerligt hvis han skulle rykkes derind.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDiarra var foran LN i køen til CF sidste weekend og Oliver L kan også spille der siger de..
Men jeg tænker mere i kvalitet end kvantitet. Hvor kunne vi med 1 enkelt spiller forstærke holdet bedst muligt..
Jeg tænker også KUN i kvalitet. Jeg håber dog ikke vi må nøjes med en kvalitetspiller mere, jeg håber vi får minimum to. Hvis Emil skulle ryge til FCN og måske endda også Falk ryger til udlandet, hvilket helt bestemt er en mulighed, så mener jeg ikke at en enkelt spiller er nok. Hvis vi får en kvalitetspiller til CM og en til CB, og så en erstatning for de to, så mener jeg at når AK kommer hjem, så har vi den tredje bedste trup i superligaen og den bedste træner.
Comment
-
Skal vi hente flere markspillere skal det være til start11. Jeg ved godt at KN gerne vil have mange spillere i truppen da en stor del af den er talenter, men jeg mener stadig at vi kan bytte Lado, Mikkelsen, Kryger, JBL, Diarra og Lucas for to kvalitetsspillere i form af en cm og cf samt en målmand og være ok dækket ind på alle pladser.
Sælges der nogen skal der naturligvis erstattes 1:1 hvilket måske også gør det svært at sælge Falk og/eller Emil."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Ja idag er han. Og købt for kun 2 mill. Mon ikke at de kommer til at spinde guld på ham...Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet her er et ønske og ikke en mulighed, HOLD KÆFT HAN ER KLASSE BRUNINHO!
Håber vi på et tidspunkt får så god økonomi at vi igen begynder at plukke de her spillere til 2-4 mill som Bruninho, ham forsvarsspilleren fra Horsens, Rønnow og andre som man ved er klasse. Vi kommer jo nok i fremtiden til at sælge 1-3 hver sommer med det ungdomsarbejde vi har gang
Comment
-
-
Jeg tror nu altid at OB vil være et emne for Anders Lindegaard, men som du fint pointere - Så tror jeg også der er andre, større klubber som godt kunne tænke sig at have ham.. Om der er noget mere interessant end OB, som ovenikøbet kan love ham en startplads.. Den er jeg mere usikker omkring.Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægHvad kunne være vildt? Du tror da ikke selv på at OB er et emne, blot fordi han er på vej væk fra United? Der er mange, langt større klubber, der er klar til at snuppe ham.
Det er dog før set, at klubkærlighed giver nogle vanvittige transfers.. Hvad ved vi? Jeg tror bestemt heller ikke han kommer hjem nu, men håber da vi får ham at se igen på sigt.
Desuden er jeg rimelig tilfreds med Falkesgaard som 1. Valg - Han er sgu en god keeper, og bliver forhåbentligt kun bedre!Last edited by Kogtbaby88; 04-08-2015, 12:22.
Comment
-
Efter sigende tilbød FCM Lindegaard en meget stor kontrakt (efter danske forhold) i vinters, som blev afvist blankt. OB er ikke i nærheden af den slags summer, mufc lader ham jo heller ikke gå gratis. Og hvis de gør, så hiver han nok et pænt sign-on alligevel, som vi på ingen måde har råd til. Jeg håber han finder en god klub at spille for, som rent faktisk giver ham kampe og en god kontrakt. Og så kan vi måske forhandle en aftægtskontrakt med ham om fem års tid.
Comment
-
Måske vil de faktisk lade ham gå gratis:Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlægEfter sigende tilbød FCM Lindegaard en meget stor kontrakt (efter danske forhold) i vinters, som blev afvist blankt. OB er ikke i nærheden af den slags summer, mufc lader ham jo heller ikke gå gratis. Og hvis de gør, så hiver han nok et pænt sign-on alligevel, som vi på ingen måde har råd til. Jeg håber han finder en god klub at spille for, som rent faktisk giver ham kampe og en god kontrakt. Og så kan vi måske forhandle en aftægtskontrakt med ham om fem års tid.
Tror nu alliwl ikke det er realistisk at vi kan få ham til Odense. Mon ikke en Championship klub kan bruge ham, eller måske Holland eller Belgien?
Comment
-
ikke at jeg tror vi henter ham....men mon dog også hans muligheder er så store? han har trods alt siddet mere eller mindre permanent på bænken de sidste 2 årOprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
Han skal nok være parat til at gå et par niveauer ned for at finde et hold
Comment
-
Helt enig. Lindegaard kommer ikke til OB i denne omgang. Det synes jeg er helt urealistisk. Måske Benham stjæler ham til Brentford?Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Formentlig, men et par niveauer ned kunne fx være Sunderland eller som MvT foreslår Brentford, og det vil stadig være et par niveauer over OB...Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægikke at jeg tror vi henter ham....men mon dog også hans muligheder er så store? han har trods alt siddet mere eller mindre permanent på bænken de sidste 2 år
Han skal nok være parat til at gå et par niveauer ned for at finde et hold
Comment

Comment