Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Det kan godt være du har ret. Vi har bare alternativer på CM i form af Thomasen og Azer, jeg synes godt nok, det er er et sats, at køre en sæson igennem med kun Kasper, Haddi og Lasse til CB. Jeg håber vi for begge dele
    Diarra var foran LN i køen til CF sidste weekend og Oliver L kan også spille der siger de..
    Men jeg tænker mere i kvalitet end kvantitet. Hvor kunne vi med 1 enkelt spiller forstærke holdet bedst muligt..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Diarra var foran LN i køen til CF sidste weekend og Oliver L kan også spille der siger de..
      Men jeg tænker mere i kvalitet end kvantitet. Hvor kunne vi med 1 enkelt spiller forstærke holdet bedst muligt..
      Diarra var ikke med i truppen til FCM kampen, men det var Lasse. Men i mod Brøndby var Diarra med, og Lasse udeladt. Diarra og Lund er i mine øjne nødløsninger og ikke andet på CB. Jeg er glad for Lund på HB, og ville synes det er ærgerligt hvis han skulle rykkes derind.

      Jeg tænker også KUN i kvalitet. Jeg håber dog ikke vi må nøjes med en kvalitetspiller mere, jeg håber vi får minimum to. Hvis Emil skulle ryge til FCN og måske endda også Falk ryger til udlandet, hvilket helt bestemt er en mulighed, så mener jeg ikke at en enkelt spiller er nok. Hvis vi får en kvalitetspiller til CM og en til CB, og så en erstatning for de to, så mener jeg at når AK kommer hjem, så har vi den tredje bedste trup i superligaen og den bedste træner.

      Comment


        Skal vi hente flere markspillere skal det være til start11. Jeg ved godt at KN gerne vil have mange spillere i truppen da en stor del af den er talenter, men jeg mener stadig at vi kan bytte Lado, Mikkelsen, Kryger, JBL, Diarra og Lucas for to kvalitetsspillere i form af en cm og cf samt en målmand og være ok dækket ind på alle pladser.

        Sælges der nogen skal der naturligvis erstattes 1:1 hvilket måske også gør det svært at sælge Falk og/eller Emil.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Det her er et ønske og ikke en mulighed, HOLD KÆFT HAN ER KLASSE BRUNINHO!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Det her er et ønske og ikke en mulighed, HOLD KÆFT HAN ER KLASSE BRUNINHO!
            Ja idag er han. Og købt for kun 2 mill. Mon ikke at de kommer til at spinde guld på ham...
            Håber vi på et tidspunkt får så god økonomi at vi igen begynder at plukke de her spillere til 2-4 mill som Bruninho, ham forsvarsspilleren fra Horsens, Rønnow og andre som man ved er klasse. Vi kommer jo nok i fremtiden til at sælge 1-3 hver sommer med det ungdomsarbejde vi har gang

            Comment


              Anders Lindegaard på vej væk....

              http://mobil.bold.dk/nyt/avis-lindeg...r-paa-vej-vaek

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Det kunne være så vildt

                Comment


                  Nå, stilheden må jeg tolke som abstinenser så, og ikke som noget nyt om Thomas Sørensen...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Det kunne være så vildt
                    Hvad kunne være vildt? Du tror da ikke selv på at OB er et emne, blot fordi han er på vej væk fra United? Der er mange, langt større klubber, der er klar til at snuppe ham.
                    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Hvad kunne være vildt? Du tror da ikke selv på at OB er et emne, blot fordi han er på vej væk fra United? Der er mange, langt større klubber, der er klar til at snuppe ham.
                      Jeg tror nu altid at OB vil være et emne for Anders Lindegaard, men som du fint pointere - Så tror jeg også der er andre, større klubber som godt kunne tænke sig at have ham.. Om der er noget mere interessant end OB, som ovenikøbet kan love ham en startplads.. Den er jeg mere usikker omkring.

                      Det er dog før set, at klubkærlighed giver nogle vanvittige transfers.. Hvad ved vi? Jeg tror bestemt heller ikke han kommer hjem nu, men håber da vi får ham at se igen på sigt.

                      Desuden er jeg rimelig tilfreds med Falkesgaard som 1. Valg - Han er sgu en god keeper, og bliver forhåbentligt kun bedre!
                      Last edited by Kogtbaby88; 04-08-2015, 12:22.

                      Comment


                        Efter sigende tilbød FCM Lindegaard en meget stor kontrakt (efter danske forhold) i vinters, som blev afvist blankt. OB er ikke i nærheden af den slags summer, mufc lader ham jo heller ikke gå gratis. Og hvis de gør, så hiver han nok et pænt sign-on alligevel, som vi på ingen måde har råd til. Jeg håber han finder en god klub at spille for, som rent faktisk giver ham kampe og en god kontrakt. Og så kan vi måske forhandle en aftægtskontrakt med ham om fem års tid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                          Efter sigende tilbød FCM Lindegaard en meget stor kontrakt (efter danske forhold) i vinters, som blev afvist blankt. OB er ikke i nærheden af den slags summer, mufc lader ham jo heller ikke gå gratis. Og hvis de gør, så hiver han nok et pænt sign-on alligevel, som vi på ingen måde har råd til. Jeg håber han finder en god klub at spille for, som rent faktisk giver ham kampe og en god kontrakt. Og så kan vi måske forhandle en aftægtskontrakt med ham om fem års tid.
                          Måske vil de faktisk lade ham gå gratis:

                          http://footy.dk/2015/08/04/medie-uni...ard-ga-gratis/

                          Tror nu alliwl ikke det er realistisk at vi kan få ham til Odense. Mon ikke en Championship klub kan bruge ham, eller måske Holland eller Belgien?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                            Måske vil de faktisk lade ham gå gratis:

                            http://footy.dk/2015/08/04/medie-uni...ard-ga-gratis/

                            Tror nu alliwl ikke det er realistisk at vi kan få ham til Odense. Mon ikke en Championship klub kan bruge ham, eller måske Holland eller Belgien?
                            ikke at jeg tror vi henter ham....men mon dog også hans muligheder er så store? han har trods alt siddet mere eller mindre permanent på bænken de sidste 2 år
                            Han skal nok være parat til at gå et par niveauer ned for at finde et hold

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Måske vil de faktisk lade ham gå gratis:

                              http://footy.dk/2015/08/04/medie-uni...ard-ga-gratis/

                              Tror nu alliwl ikke det er realistisk at vi kan få ham til Odense. Mon ikke en Championship klub kan bruge ham, eller måske Holland eller Belgien?
                              Helt enig. Lindegaard kommer ikke til OB i denne omgang. Det synes jeg er helt urealistisk. Måske Benham stjæler ham til Brentford?

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                ikke at jeg tror vi henter ham....men mon dog også hans muligheder er så store? han har trods alt siddet mere eller mindre permanent på bænken de sidste 2 år
                                Han skal nok være parat til at gå et par niveauer ned for at finde et hold
                                Formentlig, men et par niveauer ned kunne fx være Sunderland eller som MvT foreslår Brentford, og det vil stadig være et par niveauer over OB...

                                Comment

                                Working...
                                X