Annoncering

Collapse
No announcement yet.

transferønsker og muligheder sommer 2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    At en gammel OB'er vender tilbage. Han er stadig et stort navn og nogle målmænd kan sagtens stå indtil de er 40 år...
    Jeg sagde også lille
    eller måske endda mere - syntes det største problem er den manglende kampform - er det efterhånden 2 år han har siddet på bænken.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      eller måske endda mere - syntes det største problem er den manglende kampform - er det efterhånden 2 år han har siddet på bænken.
      Du har da muligvis ret. Vi må se hvad der sker

      Comment


        Det er 2 måneder siden Sørensen sagde det i medierne... Er der sket noget nyt, eller er det bare abstinenser..?

        Det ville i øvrigt være en joke at hente ham, så på den måde kunne det måske godt give genlyd...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det er 2 måneder siden Sørensen sagde det i medierne... Er der sket noget nyt, eller er det bare abstinenser..?

          Det ville i øvrigt være en joke at hente ham, så på den måde kunne det måske godt give genlyd...
          Det er jeg helt uenig i. Hvorfor mener du at det ville være en joke at hente ham ind?

          Comment


            Skal TS ind, så bør det være som gardering for Falke.

            Jeg kender ikke TSŽnuværende niveau, men under alle omstændigheder vil det være en kortsigtet løsning (alderen indhenter ham). Jeg vil hellere give Falke chancen lidt længere tid, synes det er svært at konkludere på det lange perspektiv ved Falke endnu.

            Men altså hvis TS vil sidde på bænken og på en eller anden vis indgå i målmandstræningen, så er jeg da ikke modstander af DET.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Skal TS ind, så bør det være som gardering for Falke.

              Jeg kender ikke TSŽnuværende niveau, men under alle omstændigheder vil det være en kortsigtet løsning (alderen indhenter ham). Jeg vil hellere give Falke chancen lidt længere tid, synes det er svært at konkludere på det lange perspektiv ved Falke endnu.

              Men altså hvis TS vil sidde på bænken og på en eller anden vis indgå i målmandstræningen, så er jeg da ikke modstander af DET.
              Kan vi ikke blive enige om at de skal konkurrere om pladsen evt? Den bedste står på mål

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er jeg helt uenig i. Hvorfor mener du at det ville være en joke at hente ham ind?
                Han er 39 år, spiller på det nærmeste ikke fodbold længere, og sidder pt. på en cykel i USA et sted og gør det de næste uger frem, samt han har overvejet karriere stop mere end en gang... Det lugter for mig som en spiller der ikke gider fodbolden så meget mere, men holder karrieren i live hvis nu noget passende skulle dukke op...

                Har stor respekt for det han laver lige nu, og det er svært at sige manden ikke skulle støtte det projekt, men altså, hvis han mente noget med karrieren, så skulle han jo have trænet fodbold denne sommer, have vist sig frem...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Kan vi ikke blive enige om at de skal konkurrere om pladsen evt? Den bedste står på mål
                  Jo, til dels...........

                  Er den unge på 24 en procent dårligere end ham på 39, så kan jeg godt se perspektivet i at lade den næstbedste stå, men altså vi er enige, ingen grund til at diskutere bare for at diskutere over and out.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Det er 2 måneder siden Sørensen sagde det i medierne... Er der sket noget nyt, eller er det bare abstinenser..?

                    Det ville i øvrigt være en joke at hente ham, så på den måde kunne det måske godt give genlyd...
                    Enig, for 5 år siden mod Japan kunne man allerede se, at han var på vej ned og han har maksimalt været nr. 2 siden, men ofte nr. 3.
                    Sørensen har med sikkerhed ikke niveauet længere.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                      Ikke at jeg ønsker det. Men Thomas Sørensen er klar til at spille for OB fra midt i august, hvis OB lægger en kontrakt på bordet. Evt med noget målmands træner job efter karrieren.
                      Om OB har nogen interesse i det projekt ved jeg ikke. Men er da ikke i tvivl om at han holder niveau som 2. Målmand i OB.
                      Al ære og respekt for TS men det bliver altså et nej tak herfra. Jeg synes at i rollen som keeper er løbet er kørt for hans vedkommende også som 2. Keeper
                      (manglende kamptræning, alderen osv) og så længe vi har legenden gående som målmandstræner, har jeg også svært ved at se hvad vi ellers skulle bruge ham til.
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Han er 39 år, spiller på det nærmeste ikke fodbold længere, og sidder pt. på en cykel i USA et sted og gør det de næste uger frem, samt han har overvejet karriere stop mere end en gang... Det lugter for mig som en spiller der ikke gider fodbolden så meget mere, men holder karrieren i live hvis nu noget passende skulle dukke op...

                        Har stor respekt for det han laver lige nu, og det er svært at sige manden ikke skulle støtte det projekt, men altså, hvis han mente noget med karrieren, så skulle han jo have trænet fodbold denne sommer, have vist sig frem...
                        Enig .

                        Manden er bare mindst 2 år for sent ude . Hvis han ville noget med sin karriere og ønskede spilletid skulle han måske have lettet røven fra bænken i England for længe siden .
                        Last edited by Magge; 03-08-2015, 13:30.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Gad vide om de prøver at gå efter Emil hvis denne handel går hjem?

                          http://www.bold.dk/nyt/avis-tyrkisk-...aa-joshua-john

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Gad vide om de prøver at gå efter Emil hvis denne handel går hjem?

                            http://www.bold.dk/nyt/avis-tyrkisk-...aa-joshua-john
                            Det er oplagt, at de vil gå efter ham. Men jeg kan ikke se, at Emil kan fungere på et bundhold. Men hvis de kan smide nogle millioner vores retning, så er det helt fint med mig. Vi SKAL ha' en klasseforsvar i det her vindue, vi lider virkelig efter tabet af Daniel, og det er synd, når vi har en fremragende offensiv, som er i top tre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Det er oplagt, at de vil gå efter ham. Men jeg kan ikke se, at Emil kan fungere på et bundhold. Men hvis de kan smide nogle millioner vores retning, så er det helt fint med mig. Vi SKAL ha' en klasseforsvar i det her vindue, vi lider virkelig efter tabet af Daniel, og det er synd, når vi har en fremragende offensiv, som er i top tre.
                              Det er ikke fordi at jeg ikke ønsker en ny midtforsvarer. Men jeg tror fuldt og fast på at hvis vi fik en klasse signing på midten der kunne hjælpe os med at holde fast i bolden og spille sig ud af det første pres ville vores forsvar heller ikke se så ringe ud..
                              Jeg tror desværre IKKE at vi ser nogen ny forsvarsspiller i truppen i dette vindue

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det er ikke fordi at jeg ikke ønsker en ny midtforsvarer. Men jeg tror fuldt og fast på at hvis vi fik en klasse signing på midten der kunne hjælpe os med at holde fast i bolden og spille sig ud af det første pres ville vores forsvar heller ikke se så ringe ud..
                                Jeg tror desværre IKKE at vi ser nogen ny forsvarsspiller i truppen i dette vindue
                                Det kan godt være du har ret. Vi har bare alternativer på CM i form af Thomasen og Azer, jeg synes godt nok, det er er et sats, at køre en sæson igennem med kun Kasper, Haddi og Lasse til CB. Jeg håber vi for begge dele

                                Comment

                                Working...
                                X