Oprindeligt indsendt af obforever
Se indlæg
Kryger: Ja det må være konklusionen...
Kirke: Kunne jeg godt forstå, men jeg blev klogere...
Skogseid: Pas
Lado: Skandaløs transfer, som vi gentagende gange hele sommeren fik fortalt måtte vente, så vi fik den rigtige, og hvad fik vi, en der ikke engang var i form... Både Mikkelsen og Kryger har været vores foretrukne i front i perioder, men aldrig den angriber der var så vigtig at ramme rigtig med...
Azer: Enig, han ville være fin at have til bredden, og synes egentlig det var en fin spiller at nappe...
Ari: Igen en fejlcasting, og det var først da han selv åbnede munden i efteråret at der var nogen der blev kloge på hvad rolle vi kunne forvente han skulle have fremover... Og så er han hverken dygtig eller klog nok til at være anfører, men det er så en anden snak måske...
Mikkelsen: Også enig, ved ikke hvad det gik ud på, man fristes næsten til at tro nogen må have klemt bollerne på JH, men jeg ved ikke helt hvordan det skulle være foregået... noget må der da have været galt...
Så er der JBL, spændende spiller, men det er da lettere uheldig han bliver købt mens han er skadet, og en anden vb´er må hentes ugerne efter, men der er lidt mere fremtid i ham selvfølgelig... og ellers enig omkring Lasse, det er vel det bedste indkøb...
O´Brien, Jeppe, men det er da så navne han har fået skippet igen...
Helt enig, den står på endnu en oprydning, men håber og tror da også på der er penge til at gøre lidt mere i stand efterfølgende, og at de forvaltes NOGET bedre end hvad vi hidtil har set...
Tror heller ikke vi ryger ned, det har ellers sat i mig de foregående år, men har trods alt en bedre tro nu under Ove...
Hallgrimur må for min skyld også gerne finde et andet sted, og så må Toppel og Azer gerne blive som reserve, og JBL til fremtiden...
Comment