Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2015 og det samlede resultat.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja de lunede sgu de sidste 6 point vi har fået. De var ikke forventede og med 0 point der havde det set ALT for spændende ud.
Fedt at formen blev fundet igen.....kønt har spillet ikke været - men indstilling har været på plads, og så har vi da også haft heldet på vores side.
Helt rart at sidde her 4 runder før sæsonnen slutter og være (næsten) helt rolig :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægden er 100% sikker. Jeg er helt helt rolig. Nu går vi efter 5/6 pladsen
En hjemmesejr på onsdag, og solen skinner resten af sæsonen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægEn hjemmesejr på onsdag, og solen skinner resten af sæsonen.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægden er 100% sikker. Jeg er helt helt rolig. Nu går vi efter 5/6 pladsen
Det er efterhånden nogle sæsoner siden vi har haft 10 point ned til stregen på dette tidspunkt...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet ligner noget vi så i sidste uge... BIF kører sikkert en 2-0 hjem nu...Believe OB
Comment
-
Jeg frygter, at vi kan få det svært imod både Silkeborg og især Hobro, fordi vi ikke har været overbevisende, når vi skulle skabe kampene. Det kan blive svært de sidste 4 kampe; og 8.pladsen er dermed godkendt for mit vedkommende. Vi kan håbe på mere, men så skal vi fange hold som Hobro og FCN. Det kan lade sig gøre (at fange dem begge og blive nr. 6), men så skal der nok 7-8 points på kontoen min., og det bliver en stor mundfuld.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvis det skulle lykkes for os på onsdag, ser jeg helst at de jagter 3/4/5-0 målene det kunne være så lækkert med en storsejr for at bygge så meget selvtillid op som muligt inden næste sæsonTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg frygter, at vi kan få det svært imod både Silkeborg og især Hobro, fordi vi ikke har været overbevisende, når vi skulle skabe kampene. Det kan blive svært de sidste 4 kampe; og 8.pladsen er dermed godkendt for mit vedkommende. Vi kan håbe på mere, men så skal vi fange hold som Hobro og FCN. Det kan lade sig gøre (at fange dem begge og blive nr. 6), men så skal der nok 7-8 points på kontoen min., og det bliver en stor mundfuld.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægKommer du på stadion mere i denne sæson ?
I så fald har jeg nogle fribilletter som jeg med stor glæde vil give til dig og kone/børn ."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlægHvis alt går vel - og det tvivler jeg på det gør, men rent principielt - kan vi vel ende med at spille om Europa League i sidste runde mod Randers?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jelnegaard47 Se indlæghvis alt går vel - og det tvivler jeg på det gør, men rent principielt - kan vi vel ende med at spille om europa league i sidste runde mod randers?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment