Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ja de lunede sgu de sidste 6 point vi har fået. De var ikke forventede og med 0 point der havde det set ALT for spændende ud.
    Fedt at formen blev fundet igen.....kønt har spillet ikke været - men indstilling har været på plads, og så har vi da også haft heldet på vores side.

    Helt rart at sidde her 4 runder før sæsonnen slutter og være (næsten) helt rolig :)
    Men også lidt vildt at vi skal være lettede over at have sikret os en sæson mere i ligaen 4 runder inden sæsonen slutter. (sidder med samme følelse som dig,)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      ja de lunede sgu de sidste 6 point vi har fået. De var ikke forventede og med 0 point der havde det set ALT for spændende ud.
      Fedt at formen blev fundet igen.....kønt har spillet ikke været - men indstilling har været på plads, og så har vi da også haft heldet på vores side.

      Helt rart at sidde her 4 runder før sæsonnen slutter og være (næsten) helt rolig :)
      den er 100% sikker. Jeg er helt helt rolig. Nu går vi efter 5/6 pladsen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        den er 100% sikker. Jeg er helt helt rolig. Nu går vi efter 5/6 pladsen

        En hjemmesejr på onsdag, og solen skinner resten af sæsonen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          En hjemmesejr på onsdag, og solen skinner resten af sæsonen.
          Kommer du på stadion mere i denne sæson ?
          I så fald har jeg nogle fribilletter som jeg med stor glæde vil give til dig og kone/børn .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            En hjemmesejr på onsdag, og solen skinner resten af sæsonen.
            jeg tror nok lige BIF viser os hvordan taktikken skal være på onsdag....fuld fart frem og en hurtig scoring
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg tror nok lige BIF viser os hvordan taktikken skal være på onsdag....fuld fart frem og en hurtig scoring
              Det ligner noget vi så i sidste uge... BIF kører sikkert en 2-0 hjem nu...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                den er 100% sikker. Jeg er helt helt rolig. Nu går vi efter 5/6 pladsen
                Ja bortset fra at FcV skal vinde de 4 sidste, så bliver det jo også sejre på bekostning af både EfB og SDR, + at de to hold så også har hinanden... så uden at have regnet efter, er vi vel også der hvor det matematisk ikke kan lade sig gøre for alle holdene at få nok point længere........ tror jeg

                Det er efterhånden nogle sæsoner siden vi har haft 10 point ned til stregen på dette tidspunkt...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det ligner noget vi så i sidste uge... BIF kører sikkert en 2-0 hjem nu...
                  hvis det skulle lykkes for os på onsdag, ser jeg helst at de jagter 3/4/5-0 målene det kunne være så lækkert med en storsejr for at bygge så meget selvtillid op som muligt inden næste sæson
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Jeg frygter, at vi kan få det svært imod både Silkeborg og især Hobro, fordi vi ikke har været overbevisende, når vi skulle skabe kampene. Det kan blive svært de sidste 4 kampe; og 8.pladsen er dermed godkendt for mit vedkommende. Vi kan håbe på mere, men så skal vi fange hold som Hobro og FCN. Det kan lade sig gøre (at fange dem begge og blive nr. 6), men så skal der nok 7-8 points på kontoen min., og det bliver en stor mundfuld.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      hvis det skulle lykkes for os på onsdag, ser jeg helst at de jagter 3/4/5-0 målene det kunne være så lækkert med en storsejr for at bygge så meget selvtillid op som muligt inden næste sæson
                      Hov, det var jo forrige uge vi tabte til dem... Nå, men enig, det ville da ikke gøre noget om tøjlerne blev sluppet og vi kunne kværne dem midt over
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Jeg frygter, at vi kan få det svært imod både Silkeborg og især Hobro, fordi vi ikke har været overbevisende, når vi skulle skabe kampene. Det kan blive svært de sidste 4 kampe; og 8.pladsen er dermed godkendt for mit vedkommende. Vi kan håbe på mere, men så skal vi fange hold som Hobro og FCN. Det kan lade sig gøre (at fange dem begge og blive nr. 6), men så skal der nok 7-8 points på kontoen min., og det bliver en stor mundfuld.
                        det er jg grundlæggende enig i....næste kamp er altid den sværeste
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Kommer du på stadion mere i denne sæson ?
                          I så fald har jeg nogle fribilletter som jeg med stor glæde vil give til dig og kone/børn .
                          Jeg kommer til kampen mod Randers sammen med min søn. Silkeborg-kampen er desværre ikke mulig, da det er i midten af ugen og jeg skal arbejde. Hvis vi møder vil jeg gerne give en øl.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Hvis alt går vel - og det tvivler jeg på det gør, men rent principielt - kan vi vel ende med at spille om Europa League i sidste runde mod Randers?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg
                              Hvis alt går vel - og det tvivler jeg på det gør, men rent principielt - kan vi vel ende med at spille om Europa League i sidste runde mod Randers?
                              Sygt scenarie. Men med 2 sejre og en uafgjort i de næste 3 kunne det være nok til at blive en realitet...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jelnegaard47 Se indlæg
                                hvis alt går vel - og det tvivler jeg på det gør, men rent principielt - kan vi vel ende med at spille om europa league i sidste runde mod randers?
                                yeaaahhh!!!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X