Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2015 og det samlede resultat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Enig. Det ser rigtig godt ud.

    Kan slet ikke få armene ned. Vi slår rækkens suværene førerhold overbevisende. Så kun den sidste halve time, men det var en fornøjelse at se hvor meget der blev investeret i presset. Og så har vi ovenikøbet nogle fucking fantastiske fynske knægte på banen som på ingen måde falder igennem - snarere tværtimod. Det er fandme det som det handler om!

    Ove nævnte desuden at JJT kunne have fået meget mere spilletid hvis han trænede mere med truppen. Han er vidst kun med 2 gange om ugen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Vi nærmer os mission accomplished: FCV skal finde noget helt ekstraordinært frem i de næste 3 runder, hvis det skal blive til mange points imod FCK, Hobro (ude) og FCM. 3 points mere burde være nok, og muligvis er vi der allerede. Målstregen i sigte! Derfra ville det jo være super at fastholde 8.pladsen, mere er endda muligt, men vi har svære kampe bl.a. i Aalborg og København, så 8.pladsen må være godkendt.
      det er så tæt på det kan komme uden at vi endnu er matematisk sikre. Men vi snakker altså om at vi skal løbe ind i en "perfect storm" af resultater der går i mod os for at det sker.
      Kampen mod SIF - den SKAL vindes og så er det vidst det. Syntes så bare ofte vi har haft problemer i de kampe hvor vi må påtage os favorit værdiheden.
      Kampen mod fck, de er selvfølgelig altid svære - men hvor svær den bliver afhænger vel så også af hvor stor deres mesterskabschance er - om overhovedet eksisterende på det tidspunkt.
      Næste runde møder de fcm i herning, en sejr der og fcm har pludselig tabt 2 i træk - og så vil ståle puste alt hvad han kan på snakken om gummiben. Omvendt har fcm vundet mesterskabet til den tid mon så motivationen er helt i top?
      Men som sagt - vi skal "bare" vinde kampen over SIF så bør der ikke være mere at snakke om.

      Men lad os tage 3 point i det nordjydske på fredag.....få gang i en go' stime - det trænger vi sgu til :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ove nævnte desuden at JJT kunne have fået meget mere spilletid hvis han trænede mere med truppen. Han er vidst kun med 2 gange om ugen
        Men han rykker vel op som fuldtidsprof fra sommer af - og da han allerede tydeligt har vidst han er klar, mon så ikke han kommer til at få rigeligt med spilletid efter ferien.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Men han rykker vel op som fuldtidsprof fra sommer af - og da han allerede tydeligt har vidst han er klar, mon så ikke han kommer til at få rigeligt med spilletid efter ferien.
          Han begynder vidst lige efter sine afsluttende eksaminer.. Men har virker klar til en stor rolle næste år på midtbanen.
          mener stadig bare at vi mangler en profil/balance spiller som de unge kan læne sig op af på midten..
          Så må Azer,JJT og HJ slås om den anden.. Ved sgu ikke rigtig hvor Greve vil være bedst lige pt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han begynder vidst lige efter sine afsluttende eksaminer.. Men har virker klar til en stor rolle næste år på midtbanen.
            mener stadig bare at vi mangler en profil/balance spiller som de unge kan læne sig op af på midten..
            Så må Azer,JJT og HJ slås om den anden.. Ved sgu ikke rigtig hvor Greve vil være bedst lige pt

            Det håber jeg også virkeligt at JH prioriterer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Det håber jeg også virkeligt at JH prioriterer
              Målmand-midtbane-angriber af god kvalitet
              løntunge spillere der ikke spiller skal væk
              solgte spillere skal erstattes med lign kvalitet

              sæt igang JH

              Comment


                Jeg har været hård kritiker af Ove, men idag svarede han mig igen. Dejligt! En sygemelding fra Skogseid var alt der skulle til. Nå spøg til side...

                Friskt at se ham smide Greve ind som CM, ved af Azer, som må siges at være en ret offensiv central midtbane konstellation. Han viste god fysik og fint presspil. Man kunne have frygtet at Diarra var kommet ind som stopper og Jonasson op på midten, men Ove viste COJONES og det gav sq' pote!

                Og så var det en fornøjelse at se paratheden lyste ud af af alle 11 det meste af kampen, omend det så lidt bekymrende ud de første 10 minutter af 2. halvleg, men stormen blev heldigivs reddet af - især pga. af et par fantomredninger af Toppel. Synes også det var helt rigtigt set, at skifte Zohore ind istedet for Emil, så FC Muh fik én mere at slå sig på.

                Alt i alt - fornem indstilling og fight, rigtig stærkt spillet af drengene - og godt gået af Ove!

                PS. Jeg vil gerne se det fulgt op af en ny god kamp af drengene - og mere COJONES fra Ove, selvom Nordjyske Arena er et svært sted, så har vi "intet" at tabe i den kamp ovenpå dagens resultat. Om vi vinder/uafgjort/taber deroppe gør mig ikke så meget - bare vi ser samme indstilling som idag.
                Last edited by Z.A.E; 10-05-2015, 20:34.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                  Jeg har været hård kritiker af Ove, men idag svarede han mig igen. Dejligt! En sygemelding fra Skogseid var alt der skulle til. Nå spøg til side...

                  Friskt at se ham smide Greve ind som CM, ved af Azer, som må siges at være en ret offensiv central midtbane konstellation. Han viste god fysik og fint presspil. Man kunne have frygtet at Diarra var kommet ind som stopper og Jonasson op på midten, men Ove viste COJONES og det gav sq' pote!

                  Og så var det en fornøjelse at se paratheden lyste ud af af alle 11 det meste af kampen, omend det så lidt bekymrende ud de første 10 minutter af 2. halvleg, men stormen blev heldigivs reddet af - især pga. af et par fantomredninger af Toppel. Synes også det var helt rigtigt set, at skifte Zohore ind istedet for Emil, så FC Muh fik én mere at slå sig på.

                  Alt i alt - fornem indstilling og fight, rigtig stærkt spillet af drengene - og godt gået af Ove!

                  PS. Jeg vil gerne se det fulgt op af en ny god kamp af drengene - og mere COJONES fra Ove, selvom Nordjyske Arena er et svært sted, så har vi "intet" at tabe i den kamp ovenpå dagens resultat. Om vi vinder/uafgjort/taber deroppe gør mig ikke så meget - bare vi ser samme indstilling som idag.
                  kan man overhovedet ændre på holdet efter en dag som i dag?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                    Jeg har været hård kritiker af Ove, men idag svarede han mig igen. Dejligt! En sygemelding fra Skogseid var alt der skulle til. Nå spøg til side...

                    Friskt at se ham smide Greve ind som CM, ved af Azer, som må siges at være en ret offensiv central midtbane konstellation. Han viste god fysik og fint presspil. Man kunne have frygtet at Diarra var kommet ind som stopper og Jonasson op på midten, men Ove viste COJONES og det gav sq' pote!

                    Og så var det en fornøjelse at se paratheden lyste ud af af alle 11 det meste af kampen, omend det så lidt bekymrende ud de første 10 minutter af 2. halvleg, men stormen blev heldigivs reddet af - især pga. af et par fantomredninger af Toppel. Synes også det var helt rigtigt set, at skifte Zohore ind istedet for Emil, så FC Muh fik én mere at slå sig på.

                    Alt i alt - fornem indstilling og fight, rigtig stærkt spillet af drengene - og godt gået af Ove!

                    PS. Jeg vil gerne se det fulgt op af en ny god kamp af drengene - og mere COJONES fra Ove, selvom Nordjyske Arena er et svært sted, så har vi "intet" at tabe i den kamp ovenpå dagens resultat. Om vi vinder/uafgjort/taber deroppe gør mig ikke så meget - bare vi ser samme indstilling som idag.
                    Efter at have set onside syntes jeg der skal rettes en større tak til Joakim Mattson. For at have trænet dødbolde , som de normalt åbenbart ikke gør meget i .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Hvis der i morgen ringer på en spanier, og beder om Oves telefonnummer, fordi han har en meget svær kamp med sin sydtysk hold i denne uge mod Barcelona og har brug for nogle råd.
                      Venligst bare hænge op telefonen, fordi Bayern Muenchen er værre end pimples på røven af Brøndby.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Efter at have set onside syntes jeg der skal rettes en større tak til Joakim Mattson. For at have trænet dødbolde , som de normalt åbenbart ikke gør meget i .
                        Jo det er dejligt hvis JM har fået en god idé og luret modstanderen af på standardsituationer, men min ros for at stille friskt og offensivt op, skal altså kreditteres til Ove. Greve sammen med Azer, er den bedste indsats jeg har set på CM længe. Begge synes at have forstået buskabet om at lægge højt tryk på modstanderen centralt, samtidig med ikke at gøre rummet bag dem for stort. Når midtjyderne kom igennem var det når kanten gik ind i banen, ikke fordi man blev overspillet igennem midten. Azer er ikke den hurtigste og sammen med Jonasson har man flere gange set begge blive fanget på midten og simpelthen være for langsomme om at komme hjem. Her supplerede Greve, som er lidt mere letbenet, fint så hullet mellem forsvar og midtbane blev lukket. Greve tog også et par fine dybdeløb ind i feltet, hvilket hverken Jonasson eller Azer er gode til. Det er det naturlige angrebsinstinkt der følger med at benytte en spiller, der primært er opdraget til at tænke frem i banen, selvom rollen indbefattede en del defensive pligter igår, som han løste til UG. Det er godt set af Ove og turde satse den vej, som jeg har kritiseret ham for ikke at turde, og positivt at vores unge talenter er så bevægelige og taktisk velfunderede. Jeg har stor til mange af dem og mener Kent Nielsen er den helt rigtige til at udvikle det potentiale yderligere.
                        Last edited by Z.A.E; 11-05-2015, 11:59.

                        Comment


                          Så ligner det sgu et år mere i ligaen. 10p plus en bedre målscorer..
                          Det kan ikke gå galt nu efter FCK vinder i FCV...

                          nu skal der kigges opad og satses endnu mere på at de unge får spilletid

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så ligner det sgu et år mere i ligaen. 10p plus en bedre målscorer..
                            Det kan ikke gå galt nu efter FCK vinder i FCV...

                            nu skal der kigges opad og satses endnu mere på at de unge får spilletid
                            +1

                            Vi kan ånde lettet op nu!

                            PYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYH ...

                            Mission accomplished, Ove. Tak for indsatsen - trods alt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så ligner det sgu et år mere i ligaen. 10p plus en bedre målscorer..
                              Det kan ikke gå galt nu efter FCK vinder i FCV...

                              nu skal der kigges opad og satses endnu mere på at de unge får spilletid
                              fuldstændig enig. De unge skal have mere erfaring, ind med JJT, Greve, Lucas m.fl. 👍🏻😀
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                +1

                                Vi kan ånde lettet op nu!

                                PYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYH ...

                                Mission accomplished, Ove. Tak for indsatsen - trods alt.
                                yess. Jeg håber på at Ove P har ændret dit syn på ham om 5 kampe med masser af point og lækkert spil

                                Comment

                                Working...
                                X