Oprindeligt indsendt af Leander
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
Kenneth Zohore føler sig skarp og i god form.
Jeg tror han kan blive en vigtig spiller for os de næste års tid. Med lidt tur i den, lidt tillid fra Kent, og hvis han kan holde sig skadesfri, kan jeg sagtens se ham lave en 10-15 mål i en sæson.
http://www.ob.dk/artikel/skarp-og-fo...ld-zohore.aspx"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægKenneth Zohore føler sig skarp og i god form.
Jeg tror han kan blive en vigtig spiller for os de næste års tid. Med lidt tur i den, lidt tillid fra Kent, og hvis han kan holde sig skadesfri, kan jeg sagtens se ham lave en 10-15 mål i en sæson.
http://www.ob.dk/artikel/skarp-og-fo...ld-zohore.aspx
Håber også på 12-15 mål næste sæson
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægKenneth Zohore føler sig skarp og i god form.
http://www.ob.dk/artikel/skarp-og-fo...ld-zohore.aspx
i omegnen af 10 mål mener jeg også vi bør kunne forvente.....15 så er vi næsten oppe på topscore niveau så det er måske lige i overkanten - men kom da bare med dem :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæglyder godt - tror også han kan blive vigtig for os.
i omegnen af 10 mål mener jeg også vi bør kunne forvente.....15 så er vi næsten oppe på topscore niveau så det er måske lige i overkanten - men kom da bare med dem :)
Edit: Sidst vi havde en spiller der scorede mere end 10 mål i SL på en sæson, var 10/11, hvor Utaka scorede 14 mål. Og Hans Henrik scorede 12! Bedste resultat siden da, var Mustafa Abdel-på-leje, der scorede 9 i 13/14.
Edit 2: Af de 13 hold ud over os, der har spillet i Superligaen i sidste sæson, og som spiller der i denne (FCK, FCM, FCN, AGF, VFF, FCV, SDJ, SIF, EFB, AAB, HOB, RFC, BIF), er det kun Esbjerg der har gået længere uden en spiller der scorede 10 mål i en SL-sæson. Det var Tim Janssen i 09/10.
Til gengæld har EFB haft fire spillere, der har scoret 9 mål siden.
Ingen af vores "egne" (ikke-lejede) spillere har været over 7 mål siden 10/11. (Vadocz, Emil og Marcus P. scorede alle 7 mål i sæsonen 12/13)Last edited by Onkel Riffel; 10-07-2015, 09:31."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg tror også det blvier tættere på de 10 end de 15. Hvilket da også ville være mere end godkendt. Vi har ikke haft en angriber (eller nogen spiller) der har scoret mere end 10 mål i én sæson siden Peter Utaka.
Comment
-
Er jeg den eneste, der går og tænker, at Kenneth Zohore i en 4-4-2 kan gå hen at blive det helt store hit for OB? Jeg har ikke været imponeret over, hvad jeg har set, når han har spillet alene på toppen, men jeg tror virkelig, at han med en Falk/Festersen/AK ved siden af sig, så kan han blive et dødeligt våben inde i feltet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlægEr jeg den eneste, der går og tænker, at Kenneth Zohore i en 4-4-2 kan gå hen at blive det helt store hit for OB? Jeg har ikke været imponeret over, hvad jeg har set, når han har spillet alene på toppen, men jeg tror virkelig, at han med en Falk/Festersen/AK ved siden af sig, så kan han blive et dødeligt våben inde i feltet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Men som de skriver må det betyde en startplads til greve.
Og så må JH gerne se at få hentet AK inden vi rigtigt bliver ramt af skader og karantæner
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHar han ikke været ofte skadet over de sidste år ?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment