Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Som en anden nævnte, så fik vi vist et pænt beløb ifm udlejningen af Kasper Larsen til Astana.
    Ok, tak. Ellers vil det jo heller ikke give nogen mening. Han er jo absolut ikke en 'overskuds-spiller'...
    Men; ved nogen hvem hans agent er? Som andre har skrevet, virker Cardiff som en crazy klub at skifte til!

    EDIT: Hans agent er vist: Darry Powell fra Paramount Sports Management
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Men det giver jo heller ingen mening... Hvis købsoptionen er kæmpe stor, er muligheden for, at Cardiff indfrier den selvfølgelig også proportionalt mindre. Jeg nægter, som tidligere nævnt, at tro på, at man vil lade Zohore være væk i så meget som en halvsæson, uden at være sikret et pænt millionbeløb, alt andet giver simpelthen ikke mening.

      Zohore viste alene i efteråret med sine 7 mål, at han med sådan en høst kan være forskellen på flere placeringer, og dermed også millionbeløb, derfor giver det selvfølgelig ingen mening, at OB skulle forære ham væk uden at være forsikret en god sum penge.

      En løsning på transferembargoen kunne måske være, at Cardiff sendte en eller to spillere til OB på en lejeaftale den anden vej. Cardiff er stadigvæk et hold med mange spillere der kunne være interessante for OB, og de har haft et haft af spillere på udlån i den her sæson.

      Spændende bliver det i hvert fald at se, jeg glæder mig meget til at få en forhåbentlig fornuftig forklaring.
      Det giver slet ingen mening af leje ham ud...overhovedet!

      Jo jo...man kan da måske hente en pæn pose penge, men hvad hjælper det? OB kan vel ikke bare sige "Hey, så fiser vi lige ud og køber en fuldgod erstatning". Og selvom det er leje med en meget favorabel købsoption, så ved man jo ikke, om den bliver indfriet...og hvis OB så går ud og handler ind til angrebet, så risikerer man så at stå med lidt for mange til angrebet.

      I do NOT understand!
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Hvis han skulle blive lejet ud, så er der jo helt sikkert en god grund til det. Vores ledelse er jo ikke åndssvage, og direkte inkompetente.. Der er 100% noget som vi ikke ved. Lejes han ud, så har jeg tiltro til at det er fordi, at aftalen er lukrativ for os som klub, og vores videre udforming af truppen.

        Måske har vi svaret i dag eller om en uge.. Vi må se. :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
          Om det er skidt for OB afhænger da af beløbet vi får.
          Om det er skidt for Cardiff og Zohore, afhænger om han slår til.
          Nu har vi endelig et konkurrencedygtigt angreb med AK, KZ og RF DR supplerer hinanden godt og har hver deres kompetencer.
          Det vil et skifte ødelægge. Tror ikke på vi kan få nok penge for KZ til at det vil kunne kompensere.

          Zohore har endelig fået stabilitet, tryghed, tillid og kontinuitet, hvilket han har manglet med sine mange klubskifter.
          Det vil et skifte ødelægge.

          Zohore vil ikke slå igennem i Championship. Det tror jeg ikke på han har mentaliteten til på nuværende tidspunkt. Måske om nogle år.
          Så Cardiff får ikke noget ud af den handel. Zohore vil højst få en håndfuld indhop.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Til syvende og sidst, kan OB vel reelt ikke rigtig gøre noget, hvis Zohore rigtig gerne vil prøve sig selv af...?
            Kan Helenius i AaB være en tilsvarende leje-mulighed den anden vej så?
            Han vil gerne lejes ud, hvis Spalvis ikke bliver solgt. Så kan han spille sammen med AK igen og få Kent N. som træner igen?
            Og er han interessant nok? Jeg skal ærgerligt sige, at jeg ikke kender ham og hans kvaliteter godt nok.
            Mener bare at huske, at bombede ret godt i en overgang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Hvis han skulle blive lejet ud, så er der jo helt sikkert en god grund til det. Vores ledelse er jo ikke åndssvage, og direkte inkompetente.. Der er 100% noget som vi ikke ved. Lejes han ud, så har jeg tiltro til at det er fordi, at aftalen er lukrativ for os som klub, og vores videre udforming af truppen.

              Måske har vi svaret i dag eller om en uge.. Vi må se. :-)
              Glæder mig til at høre forklaringen. Indtil videre virke det mildt sagt retarderet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                http://www.walesonline.co.uk/sport/f...thing-10741737

                "They can also sign goalkeepers on emergency loan if needs be but they cannot, in any circumstances, pay a transfer fee or a loan fee. They can pay the wages of a player signed on loan if it fits into the aforementioned loopholes."
                Men mon ikke den kan omgås ved at de betaler det beløb senere til sommer, når deres karantæne er udløbet?
                Who knows :). Men håber JH og KN har styr på det.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Det giver slet ingen mening af leje ham ud...overhovedet!

                  Jo jo...man kan da måske hente en pæn pose penge, men hvad hjælper det? OB kan vel ikke bare sige "Hey, så fiser vi lige ud og køber en fuldgod erstatning". Og selvom det er leje med en meget favorabel købsoption, så ved man jo ikke, om den bliver indfriet...og hvis OB så går ud og handler ind til angrebet, så risikerer man så at stå med lidt for mange til angrebet.

                  I do NOT understand!
                  Vi er enige, men måske, Cardiffs specielle situation in mente, at de betaler 4 mio. kr. for at leje ham et halvt år! Det kan være det beløb vi står og mangler for at gøre noget vi rigtig gerne vil på tilgangssiden.

                  Men godt nok det "sjoveste" vintervindue i mange år.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Men mon ikke den kan omgås ved at de betaler det beløb senere til sommer, når deres karantæne er udløbet?
                    Who knows :). Men håber JH og KN har styr på det.
                    Jo, det er også det jeg tænker. Om sådan en lokumsaftale så er lovlig og hvorfor OB skulle være villige til at indgå den, kan man så spørge sig selv om. I så fald vil jeg gætte på, at den er ganske lukrativ for os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Glæder mig til at høre forklaringen. Indtil videre virke det mildt sagt retarderet
                      Jeg glæder mig skam også. :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Nu har vi endelig et konkurrencedygtigt angreb med AK, KZ og RF DR supplerer hinanden godt og har hver deres kompetencer.
                        Det vil et skifte ødelægge. Tror ikke på vi kan få nok penge for KZ til at det vil kunne kompensere.
                        Det kræver at vi kender beløbet :)

                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Zohore har endelig fået stabilitet, tryghed, tillid og kontinuitet, hvilket han har manglet med sine mange klubskifter.
                        Det vil et skifte ødelægge.

                        Zohore vil ikke slå igennem i Championship. Det tror jeg ikke på han har mentaliteten til på nuværende tidspunkt. Måske om nogle år.
                        Så Cardiff får ikke noget ud af den handel. Zohore vil højst få en håndfuld indhop.
                        MvT
                        Jeg er helt enige i dine formodninger, og jeg forstår heller ikke Zohore eller Cardiff.
                        MEN Zohore har vel en tro på at han kan slå igennem, og mon ikke det er til en bedre løn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lad os håbe at det er en kæmpe handel

                          http://www.bt.dk/superligaen/bt-afsl...-mareridtsklub
                          Ja ... Lidt ærgerligt at lade ham gå nu hvor vi har tre kompetente på toppen til at presse hinanden ... Men kan det finansiere et andet sted så vi kan forstærke os er det jo loddet ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Cardiff får ham bare på afbetaling, hvor den første sum falder til sommer... så er de ude over det problem...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Cardiff får ham bare på afbetaling, hvor den første sum falder til sommer... så er de ude over det problem...
                              Nej. Embargoet betyder, at de på INGEN måde må indgå aftaler/forpligtelser, der medfører nogen former for betaling. En afbetaling er stadig en betaling!

                              Comment


                                Jeg går virkelig ind for at få solgt Zohore, hvis der ligger et godt bud (omkring 10 mio). Jeg tror ikke på, at han holder sig skadesfri, og jeg synes faktisk ikke, at han er så vanvittigt god. Han har stået på det rigtige sted en del gange i efteråret, ja, men hans største kompetence burde være at være et stort lokum, som man slår sig på, og det synes jeg faktisk ikke rigtigt, at modstanderen gør.

                                Han er ung ja, men han kommer næppe til at udvikle sig ret meget mere. Jeg vil meget hellere se AKJ sammen med Festersen.

                                Så sælg ham gerne, så vi kan få tilført noget kvalitet andre steder på banen.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X