Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Zohore
Collapse
X
-
-
-
Jeg ønskede egentlig Zohore væk, men synes han har leveret fint de sidste par kampe. Han har nogle spidskompetencer som er ganske værdifulde på Superliga niveau. Han er kun 21 og skal self. arbejde lidt med attituden nogle gange, men det gælder vel de fleste unge knægte i den alder. Potentialet er uforløst - men hans fysik og speed og styrke i luften er guld værd. Han skal lige slibes til og udvikle sig på nogle parametre, og det har jeg tiltro til at Kent Nielsen er mand for at gøre.
Største minus er hans skadesfrekvens som bekymrer mig. Frygter lidt at han taber modet hvis der kommer for mange langvarige skader.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægOK, det var den ene angriber på plads. Der skal som minimum én mere ind. Jeg håber inderligt, at Zohore kan få forløst potentialet; men jeg kan have min tvivl. Håber at stabilitet mht undgå skader og en del spilletid kan få positiv effekt. Set i forhold til, at vi skal have mange spillere ind, så er det en signing, der giver god mening. Han koster nok ikke en milliard i løn; der er potentiale i ham, og han kan score. Håber han bliver et hit.
Ser ham som en jævn angriber med enkelte pop-ups ..
At han kan score er vel lidt en stramning 8 mål i 53 ligakampe er ikke videre imponerende .
Og så hader jeg hans BIF-liderlighed som han åbent skilter med .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægOK, det var den ene angriber på plads. Der skal som minimum én mere ind. Jeg håber inderligt, at Zohore kan få forløst potentialet; men jeg kan have min tvivl. Håber at stabilitet mht undgå skader og en del spilletid kan få positiv effekt. Set i forhold til, at vi skal have mange spillere ind, så er det en signing, der giver god mening. Han koster nok ikke en milliard i løn; der er potentiale i ham, og han kan score. Håber han bliver et hit.
Men syntes det virker fornuftigt med zohore - selvfølgelig forudsat han holder sig skadesfri. Men tror han kan blive en god angriber for os. Og en god opspilsstation....og så kender han allerede holdet så det er en mindre der skal spilles ind om et par uger.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægHvis han kan komme ind i en stabil skadesfri periode, få smidt lidt på selvtilliden og samtidig får lidt tillid af træneren, er der bestemt et potetiale. Hvis han virkelig VIL det her projekt, er han velkommen.
Comment
-
Ikke overraskende, men heller ikke særligt "wuhuu" agtigt...
Gjorde det som fint i dag, det er heller ikke sådan der ikke er noget at komme efter, så kan da altid håbe på at det bliver en gevinst med de rigtige omstændigheder og med den nødvendige tro/selvtillid...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIkke overraskende, men heller ikke særligt "wuhuu" agtigt...
Gjorde det som fint i dag, det er heller ikke sådan der ikke er noget at komme efter, så kan da altid håbe på at det bliver en gevinst med de rigtige omstændigheder og med den nødvendige tro/selvtillid...
Og hvad kunne vi ellers have tiltrukket?? Efter de sidste par sæsonners dårlige præstationer og et lønbudget der nok er barberet en del - hvilke stjerner ville vi kunne gøre os interessante overfor?
- Men det spørgsmål skal JH vel ud og besvare alligevel - zohore er ikke nok!
Comment
Comment