Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Jeg synes det er underligt at Kenneth Zohore ikke er nævnt blandt de spillere som vi skal tage afsked med i morgen. Er der en forlængelse af kontrakten på vej.
    http://www.ob.dk/artikel/truppen-til...lutningen.aspx

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Jeg synes det er underligt at Kenneth Zohore ikke er nævnt blandt de spillere som vi skal tage afsked med i morgen. Er der en forlængelse af kontrakten på vej.
      http://www.ob.dk/artikel/truppen-til...lutningen.aspx
      Har haft samme teori at der bliver arbejdet på noget. Uden tvivl.
      Om det så bliver til noget er en anden sag

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Jeg synes det er underligt at Kenneth Zohore ikke er nævnt blandt de spillere som vi skal tage afsked med i morgen. Er der en forlængelse af kontrakten på vej.
        http://www.ob.dk/artikel/truppen-til...lutningen.aspx
        Om han har for meget glasben, er det der gør mig lidt lunken ved ham.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Har haft samme teori at der bliver arbejdet på noget. Uden tvivl.
          Om det så bliver til noget er en anden sag
          Tjaee .. Han blev jo ikke indkaldt til U21 som han havde forventet/håbet så det er jo ikke der han skal sælge sig selv ...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Tjaee .. Han blev jo ikke indkaldt til U21 som han havde forventet/håbet så det er jo ikke der han skal sælge sig selv ...
            Han kan sikkert nok få et andet job et sted. Spørgsmålet er om en klub som OB ikke kunne være det bedste for ham pt..
            ville ikke blive chokket hvis GF også gik efter ham

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Han kan sikkert nok få et andet job et sted. Spørgsmålet er om en klub som OB ikke kunne være det bedste for ham pt..
              ville ikke blive chokket hvis GF også gik efter ham
              Hvis OB skal opretholde den lange stime med ufarlige angribere er han et godt bud.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Urten Se indlæg
                Hvis OB skal opretholde den lange stime med ufarlige angribere er han et godt bud.
                Tja. Jeg tror stadig på at der er mere i ham.. Men det kræver som MINIMUM 2 ting for at han kan blive en super SL angriber i OB

                1) At han gider projektet
                2) At han holder sig mere eller mindre skadesfri over en hel sæson

                Og begge dele er vel lidt tvivlsomt

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tja. Jeg tror stadig på at der er mere i ham.. Men det kræver som MINIMUM 2 ting for at han kan blive en super SL angriber i OB

                  1) At han gider projektet
                  2) At han holder sig mere eller mindre skadesfri over en hel sæson

                  Og begge dele er vel lidt tvivlsomt
                  Han har ikke gidet det endnu. Det der trøster mig er, at hvis han bliver, så har KN godkendt det.
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Han har ikke gidet det endnu. Det der trøster mig er, at hvis han bliver, så har KN godkendt det.
                    Nemlig. Og så har han vel haft nogle snakke med Zohore først. Der har overbevist ham

                    vi må se hvad der sker

                    Comment


                      #85
                      http://www.bold.dk/nyt/ob-vil-have-z...tale-paa-plads

                      Det ser ud til, at vi gerne vil beholde ham.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tja. Jeg tror stadig på at der er mere i ham.. Men det kræver som MINIMUM 2 ting for at han kan blive en super SL angriber i OB

                        1) At han gider projektet
                        2) At han holder sig mere eller mindre skadesfri over en hel sæson

                        Og begge dele er vel lidt tvivlsomt

                        Hvor skulle det niveau pludselig komme fra , han har ikke vist det nogle steder endnu . Han var god i ynglingeligaen hvor han via sin størrelse kunne tromle forsvarerne men nu spiller han mod voksne mænd som står fast og ikke lader sig kyse af et stort lokum som kommer buldrende .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvor skulle det niveau pludselig komme fra , han har ikke vist det nogle steder endnu . Han var god i ynglingeligaen hvor han via sin størrelse kunne tromle forsvarerne men nu spiller han mod voksne mænd som står fast og ikke lader sig kyse af et stort lokum som kommer buldrende .
                          Det vidst ikke helt rigtigt - Zohore har stadig en styrke og fysik som ikke mange i superligaen kan matche.
                          Kunne godt se KN få noget ud af ham..

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Det vidst ikke helt rigtigt - Zohore har stadig en styrke og fysik som ikke mange i superligaen kan matche.
                            Kunne godt se KN få noget ud af ham..

                            Hvor er det han har vist stabilt niveau i sin seniortid ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              Det vidst ikke helt rigtigt - Zohore har stadig en styrke og fysik som ikke mange i superligaen kan matche.
                              Kunne godt se KN få noget ud af ham..
                              Håbentlig som fodboldspiller og ikke som vægtløfter ...
                              Jeg er skeptisk. Zohore virker temmelig klodset og ikke meget agil. Og synes at være "altid-skadet".
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Hvor er det han har vist stabilt niveau i sin seniortid ?
                                Han er 21 Magge. Han kan stadig formes lidt, hvis der arbejdes hårdt på det. Men jeg skal da gerne indrømme at Zohore langtfra er et hit set med mine øjne, men der er stadig fremtid i ham, og som Richard skriver så kan han også bringe noget fysik fremme i banen og det er noget vi trods alt mangler.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X