Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Deler lige en kommentar, som jeg fik fra kammerat tæt på FCV:
    "Hahaha fcv fik tilbudt både ham og Dalgaard søndag, men Dalgaard er mindst ude tre uger, og zohore har taget otte kilo på, så ja stort tillykke til ob og velkommen tilbage i nedrykningen 😜"

    Når misundelsen er taget ud af kommentaren: Vedr. Dalgaard, så ja han er småskadet og han når forhåbentlig at blive klar. Men med zohore lyder det ikke betryggende at skulle være så meget ude af form.
    nu er misundelse jo en grim ting.....og hvor ved din kammerat lige at han har taget 8 kg på? - at han ikke er i kampform er jeg med på, men 8 kg lyder godt nok som meget ekstra dødvægt at slæbe rundt på.

    Jeg er nu rimelig tryg ved vi nok skal få et eller andet ud af min. 1 af dem. Om ikke andet så vil vi have ydeligere 2 angribere ude af form at vælge imellem - og det er da også noget ;)

    Comment


      #47
      Enig. Kan slet ikke forestille mig, at vi skriver et halvt år med en spiller som knap 2 uger før sæsonstart vejer 8 kilo for meget. Vi har da gudskelov haft manden til lægetjek.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
        Enig. Kan slet ikke forestille mig, at vi skriver et halvt år med en spiller som knap 2 uger før sæsonstart vejer 8 kilo for meget. Vi har da gudskelov haft manden til lægetjek.
        Jeg kunne heller ikke forestille mig, at man skriver en 4-årig kontrakt med en angriber fra 1. div. (og tilmed betaler omkring 1 mio kr for ham), der stort set aldrig tidl. i karrieren har vist noget specielt, og som for blot få år siden rendte rundt i serie 5 og gad ikke rigtigt spille fodbold....
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Enig. Kan slet ikke forestille mig, at vi skriver et halvt år med en spiller som knap 2 uger før sæsonstart vejer 8 kilo for meget. Vi har da gudskelov haft manden til lægetjek.
          Det kunne jeg sagtens forestille mig... tænker også det er hvad Lado snart har smidt af kg...

          ...men tror så ikke det er tilfældet her, Zohoro lød ikke som en der vejede 8 kg. for meget mod Svenborg, selvom det blot var en træningskamp...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            nu er misundelse jo en grim ting.....og hvor ved din kammerat lige at han har taget 8 kg på? - at han ikke er i kampform er jeg med på, men 8 kg lyder godt nok som meget ekstra dødvægt at slæbe rundt på.

            Jeg er nu rimelig tryg ved vi nok skal få et eller andet ud af min. 1 af dem. Om ikke andet så vil vi have ydeligere 2 angribere ude af form at vælge imellem - og det er da også noget ;)
            Han følger FCV tættere end de fleste. Både privat og i hans arbejdsliv.
            jeg tvivler også på 8kg, men er sikker på han er tykkere end de fleste fodboldspillere. Han har - iflg min mening - alle dage haft for meget hvalpefedt.

            Comment


              #51
              Da jeg så klippet hvor spillerne laver nogle fysiske øvelser indendørs for et par dage siden, lignede Lado en mand der mindst har smidt 8 kg. Så det er ikke umuligt at Zohore også har taget det på, når nu han ikke har spillet meget de sidste par måneder. Jeg er dog på trods af en del hjernedøde indkøb, ret sikker på man ikke skriver en korttids kontrakt med en spiller der er totalt ude af form, og hvis styrke primært bunder i hans fart. Jeg er med på han ikke er i topform endnu, men hvis manden vil i spil til en plads på u21 landsholdets slutrunde, så er manden jo decideret idiot, hvis han ikke har holdt sin fysiske form ved lige

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Da jeg så klippet hvor spillerne laver nogle fysiske øvelser indendørs for et par dage siden, lignede Lado en mand der mindst har smidt 8 kg. Så det er ikke umuligt at Zohore også har taget det på, når nu han ikke har spillet meget de sidste par måneder. Jeg er dog på trods af en del hjernedøde indkøb, ret sikker på man ikke skriver en korttids kontrakt med en spiller der er totalt ude af form, og hvis styrke primært bunder i hans fart. Jeg er med på han ikke er i topform endnu, men hvis manden vil i spil til en plads på u21 landsholdets slutrunde, så er manden jo decideret idiot, hvis han ikke har holdt sin fysiske form ved lige
                Jeg kan huske, at OP udtalte, at Lado havde trænet helt forkert tidligere - med for tunge vægte - og at han derved var blevet for tung

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Du er sgu vores sejeste fan :-)
                  Giver gerne en øl på stadion ..

                  Lidt off topic .. Har du en god ide til at skaffe 3 billetter til Dortmund - Bayern 4/4- 2015 :-) :-)
                  Desværre har jeg ingen idé, men jeg vil spørge en ven fra min hobbyfodboldhold den er Dortmund-fan i den kommende uge. Hvis han ved noget vil jeg skrive dig en PB. (I øjeblik er det ikke så let at tale med ham, han græder og hyler så meget ... )
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Desværre har jeg ingen idé, men jeg vil spørge en ven fra min hobbyfodboldhold den er Dortmund-fan i den kommende uge. Hvis han ved noget vil jeg skrive dig en PB. (I øjeblik er det ikke så let at tale med ham, han græder og hyler så meget ... )
                    He he :-) .. Ja man må sige det ikke går for godt dernede ..
                    Lyder fint hvis du spørger , og smider et svar i PB .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Da jeg så klippet hvor spillerne laver nogle fysiske øvelser indendørs for et par dage siden, lignede Lado en mand der mindst har smidt 8 kg. Så det er ikke umuligt at Zohore også har taget det på, når nu han ikke har spillet meget de sidste par måneder. Jeg er dog på trods af en del hjernedøde indkøb, ret sikker på man ikke skriver en korttids kontrakt med en spiller der er totalt ude af form, og hvis styrke primært bunder i hans fart. Jeg er med på han ikke er i topform endnu, men hvis manden vil i spil til en plads på u21 landsholdets slutrunde, så er manden jo decideret idiot, hvis han ikke har holdt sin fysiske form ved lige
                      Nå, der er desværre allerede af den slags i verden, men jeg håber, at de i stedet underskriver hos Brøndby.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Ove vuderer lidt på Zohore

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ing-med-zohore

                        Comment


                          #57
                          Lidt fra Zohore

                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...roendby-skifte

                          Comment


                            #58
                            Noooooooooooooo

                            http://www.bold.dk/nyt/ob-frygter-zohore-knaeskade

                            Comment


                              #59
                              Mere her

                              http://www.fyens.dk/sport/OB-nervoes...rtikel/2679791

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Det kan nok ikke være overbelastning fra i søndags ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X