Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Uhhhh Ja bare det halve ville være lækkert...
    Men vi skal vel snart have noget den anden vej... Væk er falk,næsten, væk er Emil og nu KZ.og kun pt. Fået midt midt bane den anden vej...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
      Men vi skal vel snart have noget den anden vej... Væk er falk,næsten, væk er Emil og nu KZ.og kun pt. Fået midt midt bane den anden vej...
      Ja det skal vi helt klart. Hvis vi kan få noget kvalitet ind. Ingen panik løsninger tak

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        http://www.bbc.com/sport/football/35433731

        Cardiff sælger angriber for min 35 mio. Hvis de så køber en til det halve, der skal have det halve i løn; så kan både klubben, Zohore og vi sikkert leve med det
        hvad fik RFC for Brock-Madsen
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          hvad fik RFC for Brock-Madsen
          Kun en 5-6 stykker mener jeg

          http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...k-madsen-salg/
          Last edited by fmprOB; 28-01-2016, 21:23. Årsag: link med pris fundet

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kun en 5-6 stykker mener jeg
            Her snakker vi trods alt også om en 22-årig spiller med et beskedent målsnit på 14 Superligamål i 76 kampe, og som heller ikke har FCK, Brøndby og Fiorentina på CVet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Her snakker vi trods alt også om en 22-årig spiller med et beskedent målsnit på 14 Superligamål i 76 kampe, og som heller ikke har FCK, Brøndby og Fiorentina på CVet.
              Jeps. Derfor skal prisen også være minimum det dobbelte

              Comment


                Hvis Zohore ryger vil der kun være 22 spillere tilbage i truppen.. Og det er incl Tørnæs som er MIA, Falkesgaard der stadig genoptræner og Falk der har et ben i København allerede.. Tyndt tyndt tyndt.. Puha uha hvor får Jesper Hansen travlt de næste 4 dage

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis Zohore ryger vil der kun være 22 spillere tilbage i truppen.. Og det er incl Tørnæs som er MIA, Falkesgaard der stadig genoptræner og Falk der har et ben i København allerede.. Tyndt tyndt tyndt.. Puha uha hvor får Jesper Hansen travlt de næste 4 dage
                  Ja, men han bør efterhånden have lidt penge på lommen, og luft i lønbudgettet, og det gør jo trods alt udbuddet lidt større... men spændende, det bliver det...

                  mvh

                  MaxHH

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                    Ja, men han bør efterhånden have lidt penge på lommen, og luft i lønbudgettet, og det gør jo trods alt udbuddet lidt større... men spændende, det bliver det...

                    mvh

                    MaxHH
                    Jeps. Bare det er kvalitet eller talent..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeps. Bare det er kvalitet eller talent..
                      Tiden med Kryger/Mikkelsen indkøb bør være bag os... hvis man, som jeg, køber teorien om at økonomien var strammere end en af mine skjorter fra da jeg var 30, da JH tiltrådte...

                      mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                        Tiden med Kryger/Mikkelsen indkøb bør være bag os... hvis man, som jeg, køber teorien om at økonomien var strammere end en af mine skjorter fra da jeg var 30, da JH tiltrådte...

                        mvh

                        MaxHH
                        Pictures in my head

                        Comment


                          Beløbet skulle være accepteret uden forhandling, kender ikke til klausuler i hans kontrakt som skulle kunne være indløst. Ellers burde man da kunne forvente noget der hedder 1,7-2,5 millioner pund for ham. Synes personligt han er meget lovende og skiller sig ud fra de to andre og en spiller der er svær at erstatte selv om man har penge på lommen. Vil ikke bytte de 3 forreste med ret mange i ligaen, 1-2 maks. Men bruger man pengene til at lukke Sennah og en stærk wing så kan det da godt være lovende.

                          Comment


                            Kunne Helenius være ham vi henter ind istedet?
                            1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JNM1977 Se indlæg
                              Beløbet skulle være accepteret uden forhandling, kender ikke til klausuler i hans kontrakt som skulle kunne være indløst. Ellers burde man da kunne forvente noget der hedder 1,7-2,5 millioner pund for ham. Synes personligt han er meget lovende og skiller sig ud fra de to andre og en spiller der er svær at erstatte selv om man har penge på lommen. Vil ikke bytte de 3 forreste med ret mange i ligaen, 1-2 maks. Men bruger man pengene til at lukke Sennah og en stærk wing så kan det da godt være lovende.
                              info eller noget du tror?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
                                Kunne Helenius være ham vi henter ind istedet?
                                Ham slipper de ikke hvis Spalvis skifter. Men han er da en mulighed.
                                Tror dog han vil blive 3-4 valg i OB også

                                Comment

                                Working...
                                X