Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Zohore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    strejker=smælde ??
    Yiiieep. Tak for korrektionen. Jeg vil gøre, hvad jeg kan men måske er det svært at kæmpe med ordbogen og at finde den rigtige talemåde.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Yiiieep. Tak for korrektionen. Jeg vil gøre, hvad jeg kan men måske er det svært at kæmpe med ordbogen og at finde den rigtige talemåde.
      Du er for vild -
      Engageret fan fra udlandet..
      Jeg er fan af en fan 😂

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Yiiieep. Tak for korrektionen. Jeg vil gøre, hvad jeg kan men måske er det svært at kæmpe med ordbogen og at finde den rigtige talemåde.
        Synes nu ellers det går forbløffende godt - jeg bøjer mig i støvet for din enthusiasme

        Comment


          #34
          https://www.youtube.com/watch?v=b19wMJ5L9tA

          En mand af få ord, men hvis han lader benene tale for sig, så gør det ikke mig noget!

          Comment


            #35
            I like him already

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              https://www.youtube.com/watch?v=b19wMJ5L9tA

              En mand af få ord, men hvis han lader benene tale for sig, så gør det ikke mig noget!
              Man kunne måske hive Troels Bech ind som medietræner, så får Kenned nok lært lidt længere sætningskonstruktioner.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                I like him already
                me too jeg tror Lado og Zohore kan blive gode sammen
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Man skulle tro han var søn af Bjarne Riis, så kortfattet han udtaler sig, men det lyder til han er klar og Ove har en klar idé med ham, så det er bare med at få ham i form frem til sæsonstart

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                    Du er for vild -
                    Engageret fan fra udlandet..
                    Jeg er fan af en fan 
                    Tak, og måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Når jeg sidder og ser/læser de forskellige ting i dagene her, så synes jeg det er en noget anden Zohore end den jeg husker fra da han kom frem på den store scene herhjemme... Han virker meget ydmyg, fåmælt, nærmest genert, som at høre Emil da han lige var kommet til, men det er der nu ikke noget forkert ved, hvis bare den gamle urkraft rammer ned i ham når han står foran kassen...

                      Nu vi er ved Emil, er det ikke noget med de er ret gode pals de to, det kunne måske give Emil lidt ekstra gnist når det behøves...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Tak, og måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                          Synes nu ellers det går forbløffende godt - jeg bøjer mig i støvet for din enthusiasme

                          Må ikke overdrive, eller jeg vil blive forfængelig ... måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Må ikke overdrive, eller jeg vil blive forfængelig ... måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt.
                            Du er sgu vores sejeste fan :-)
                            Giver gerne en øl på stadion ..

                            Lidt off topic .. Har du en god ide til at skaffe 3 billetter til Dortmund - Bayern 4/4- 2015 :-) :-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Må ikke overdrive, eller jeg vil blive forfængelig ... måske en øl sammen på stadion? Jeg vil være der på 1.3.: Safaridag - Løvejagt.
                              Vel mødt med et arsenal af råb og god stemning!



                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                Deler lige en kommentar, som jeg fik fra kammerat tæt på FCV:
                                "Hahaha fcv fik tilbudt både ham og Dalgaard søndag, men Dalgaard er mindst ude tre uger, og zohore har taget otte kilo på, så ja stort tillykke til ob og velkommen tilbage i nedrykningen 😜"

                                Når misundelsen er taget ud af kommentaren: Vedr. Dalgaard, så ja han er småskadet og han når forhåbentlig at blive klar. Men med zohore lyder det ikke betryggende at skulle være så meget ude af form.

                                Comment

                                Working...
                                X