Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hvis det her fra Fyens er rigtig, kan han ikke købes: Op til transfervinduet lukning mandag blev Kenneth Zohore frigjort fra kontrakten i Fiorentina, der har lejet angriberen fra FC København, og dermed kan Zohore selvsagt frit skrive med enhver klub.
    Det er jeg til gengæld helt sikker på, ikke er korrekt :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Hvis det her fra Fyens er rigtig, kan han ikke købes: Op til transfervinduet lukning mandag blev Kenneth Zohore frigjort fra kontrakten i Fiorentina, der har lejet angriberen fra FC København, og dermed kan Zohore selvsagt frit skrive med enhver klub.
      nej det er da vidst noget vrøvl....zohore blev solgt fra FCK.....og har siden været udlejet til bla bif

      Comment


        Tror de mener Fiorentina købte Zohore af FC København

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
          Det passer ikke. Han blev købt fra FCK for længe siden.
          Flot NA!

          Comment


            Ret stærkt, hvis vi kan hente ham, og så endda gratis. Det er altså tale om en U21 landsholdsspiller, som har præsteret op igennem alle ungdomslandshold. Han mangler lige for alvor at bryde igennem på seniorniveau, hvilket er lidt mærkeligt taget hans fysik i betragtning. Kan vi få gang i ham, vil han ikke blot hjælpe på pointkontoen, men også på pengekontoen. En 21-årig spiller som laver mål, har god fysisk, er stor, og er hurtig, vil være noget som mange klubber efterspørg. Kan nemt se ham komme til at indbring +10 mil, HVIS vi får gang i ham.

            Nu skal han lige hertil først, og så skal han også bevise at han ikke blot er et talent, men en mand som kan udvikle sig til en profil.
            Jeg har dog rimelige store forventninger til ham.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Flot NA!
              ja det fandme første klasses journalist arbejde.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham.

                Havde ikke den store fidus til ham efter hans første tid i FCK og skiftet til Fiorentina. Men da jeg så ham til u19-EM var han virkeligt imponerende. Det var med Thomas Frank som træner og vel også derfor Brøndby hentede Zohore til klubben efter ansættelsen af Thomas Frank.

                Hvordan gjorde han det i Brøndby? Lagde umiddelbart ikke meget mærke til ham. Var der noget med nogle skader?
                Sådan har jeg det også - ved heller ikke rigtigt, hvad jeg skal mene. FCK solgte ham jo som purung for 2œ år siden; siden har han primært spillet Primavera (U-liga) i Italien eller været udlejet. I BIF fik han jo mange kampe og 5 mål i 25 ligakampe er jo ikke dårligt; men han har jo - trods som store fysik - aldrig været i nærheden af en Cornelius, som rent faktisk bruger sin krop. Zohore virker mere som en Rasmus Falk fanget i Thomas Dalgaards krop: det bliver lidt klodset og forceret, når han vil lave lækre ting. Han har dog uomtvisteligt et godt spark og en ok teknik, når han ellers holder sig lidt mere til det simple. Her kunne en Ove eller Kent N måske nå igennem til ham og få ham til at fokusere på de enkle ting; hvis det budskab ikke trænger igennem, så kan jeg desværre mest se ham som et flop.

                Comment


                  Så vidt jeg har hørt er det Kent, som har bedt OB om at hente ham, hvis det var muligt. Det må så også betyde at aftalen bliver af længere varerne periode.

                  Comment


                    Bundklub tæt på Zohore
                    http://www.bt.dk/fodbold/sidste-oeje...aet-paa-zohore

                    Comment


                      Der er vidst linket til den tidligere. JA bundklubben er os...
                      Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                      Kristian Morre

                      Comment


                        Tror ikke på Kent er med i de handler her... OB er hans og AaBs konkurrent det næste halve års tid, og så tror jeg heller ikke AaB ville være så vilde med hvis han skulle gå og "dobbelt jobbe"...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Well, overskriften er en kendsgerning, men selvfølgelig også en lille sviner fra BT. Tak for lort, Morten Crone og co., vi vidste godt i forvejen, hvad I synes om Odense.

                          Comment


                            Der må da hvertfald være noget positivt i at skulle vi være bagud til sidst i en kamp kan vi da smide både Dalgaard og Zohore på toppen også kan Lado sparke eventuelle nedfaldsbolde ind
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              I BIF endte han relativt hurtigt på bænken, hvor han samlet befandt sig mere end halvdelen af kampene. Ikke de store problemer med skader. I IFK Göteborg faldt han totalt igennem.
                              Stor og lidt klodset i bevægelserne. Besidder ikke nogen stor hurtighed. Teknikken er også bop bop.... Og værst af alt - har ry for at være doven samt have et ego, der vækker minder om Bendtner, uden dog at være helt så slem! Så knock your self out......

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Tror ikke på Kent er med i de handler her... OB er hans og AaBs konkurrent det næste halve års tid, og så tror jeg heller ikke AaB ville være så vilde med hvis han skulle gå og "dobbelt jobbe"...
                                Tror ikke AaB kan gøre noget som helst ved det. Han kan jo i sin fritid gøre hvad han har lyst til. Så hvis han frivilligt vil ringe til Jesper Hansen og sige at han synes ham Zohore er en dygtig fodboldspiller kan han vel sagtens det. Om han så gerne vil det på kort sigt ved jeg ikke...
                                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                                Kristian Morre

                                Comment

                                Working...
                                X