Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvis det her fra Fyens er rigtig, kan han ikke købes: Op til transfervinduet lukning mandag blev Kenneth Zohore frigjort fra kontrakten i Fiorentina, der har lejet angriberen fra FC København, og dermed kan Zohore selvsagt frit skrive med enhver klub.
Comment
-
Ret stærkt, hvis vi kan hente ham, og så endda gratis. Det er altså tale om en U21 landsholdsspiller, som har præsteret op igennem alle ungdomslandshold. Han mangler lige for alvor at bryde igennem på seniorniveau, hvilket er lidt mærkeligt taget hans fysik i betragtning. Kan vi få gang i ham, vil han ikke blot hjælpe på pointkontoen, men også på pengekontoen. En 21-årig spiller som laver mål, har god fysisk, er stor, og er hurtig, vil være noget som mange klubber efterspørg. Kan nemt se ham komme til at indbring +10 mil, HVIS vi får gang i ham.
Nu skal han lige hertil først, og så skal han også bevise at han ikke blot er et talent, men en mand som kan udvikle sig til en profil.
Jeg har dog rimelige store forventninger til ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægVed ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham.
Havde ikke den store fidus til ham efter hans første tid i FCK og skiftet til Fiorentina. Men da jeg så ham til u19-EM var han virkeligt imponerende. Det var med Thomas Frank som træner og vel også derfor Brøndby hentede Zohore til klubben efter ansættelsen af Thomas Frank.
Hvordan gjorde han det i Brøndby? Lagde umiddelbart ikke meget mærke til ham. Var der noget med nogle skader?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBundklub tæt på Zohore
http://www.bt.dk/fodbold/sidste-oeje...aet-paa-zohore
Well, overskriften er en kendsgerning, men selvfølgelig også en lille sviner fra BT. Tak for lort, Morten Crone og co., vi vidste godt i forvejen, hvad I synes om Odense.
Comment
-
I BIF endte han relativt hurtigt på bænken, hvor han samlet befandt sig mere end halvdelen af kampene. Ikke de store problemer med skader. I IFK Göteborg faldt han totalt igennem.
Stor og lidt klodset i bevægelserne. Besidder ikke nogen stor hurtighed. Teknikken er også bop bop.... Og værst af alt - har ry for at være doven samt have et ego, der vækker minder om Bendtner, uden dog at være helt så slem! Så knock your self out......
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTror ikke på Kent er med i de handler her... OB er hans og AaBs konkurrent det næste halve års tid, og så tror jeg heller ikke AaB ville være så vilde med hvis han skulle gå og "dobbelt jobbe"...Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
Kristian Morre
Comment
Comment