Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad er han for en type angriber?

    Comment


      Det et vildt, hvis det bliver til noget!
      og så lige Patrik Olsen.... ��
      Nu går fremad

      Comment


        Fuck! Kun 21 år?! Han kunne godt blive mønter værd hvis vi køber ham og han bomber for os..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
          Fuck! Kun 21 år?! Han kunne godt blive mønter værd hvis vi køber ham og han bomber for os..
          han har ikke kontrakt andre steder sååååååå

          Comment


            Håber vi laver en længere aftale med zohore. Tror han trænger til at få ro på bagsmækken oven på et par mindre succesfulde udlejninger. Synes han på ungdomslandsholdet har vist han har et stort talent. Han er både fysisk stærk, hurtig og god med hovedet. Han mangler bare at få skærpet kompetencerne lidt, og det tror jeg vil lykkedes, hvis han får ro til det. Han er jo ikke en typisk brandslukker-spiller, da der stadig er et udviklingsarbejde at gøre med ham, og derfor vil en kort aftale i min optik ikke give meget mening

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Håber vi laver en længere aftale med zohore. Tror han trænger til at få ro på bagsmækken oven på et par mindre succesfulde udlejninger. Synes han på ungdomslandsholdet har vist han har et stort talent. Han er både fysisk stærk, hurtig og god med hovedet. Han mangler bare at få skærpet kompetencerne lidt, og det tror jeg vil lykkedes, hvis han får ro til det. Han er jo ikke en typisk brandslukker-spiller, da der stadig er et udviklingsarbejde at gøre med ham, og derfor vil en kort aftale i min optik ikke give meget mening
              Helt enig (bortset fra han ikke er god med hovedet, han er bare stor imo), men det er fra 4 år og op eller 6 måneder, ikke det her 2-3 års pjank

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Håber vi laver en længere aftale med zohore. Tror han trænger til at få ro på bagsmækken oven på et par mindre succesfulde udlejninger. Synes han på ungdomslandsholdet har vist han har et stort talent. Han er både fysisk stærk, hurtig og god med hovedet. Han mangler bare at få skærpet kompetencerne lidt, og det tror jeg vil lykkedes, hvis han får ro til det. Han er jo ikke en typisk brandslukker-spiller, da der stadig er et udviklingsarbejde at gøre med ham, og derfor vil en kort aftale i min optik ikke give meget mening
                helt helt enig. Modsat TM vil 4 årig kontrakt her give mening

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  helt helt enig. Modsat TM vil 4 årig kontrakt her give mening

                  Comment


                    Ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham.

                    Havde ikke den store fidus til ham efter hans første tid i FCK og skiftet til Fiorentina. Men da jeg så ham til u19-EM var han virkeligt imponerende. Det var med Thomas Frank som træner og vel også derfor Brøndby hentede Zohore til klubben efter ansættelsen af Thomas Frank.

                    Hvordan gjorde han det i Brøndby? Lagde umiddelbart ikke meget mærke til ham. Var der noget med nogle skader?
                    Last edited by Agbre; 03-02-2015, 12:15.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham.

                        Havde ikke den store fidus til ham efter hans første tid i FCK og skiftet til Fiorentina. Men da jeg så ham til u19-EM var han virkeligt imponerende. Det var med Thomas Frank som træner og vel også derfor Brøndby hentede Zohore til klubben efter ansættelsen af Thomas Frank.

                        Hvordan gjorde han det i Brøndby? Lagde umiddelbart ikke meget mærke til ham. Var der noget med nogle skader?
                        Ja, han havde lidt skader, men Brøndby var vidst egentlig positive overfor en forlængelse af aftalen, da han ifølge Frank udviklede sig fint. Dog strandede det vidst lidt fordi Fiorentina krævede en for høj pris for ham.

                        Hvis han kan holde sig fri for skader og lægge lidt ekstra på over hele linjen, så burde det være en spiller der nemt kan blive en god signing.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                          Ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham.

                          Havde ikke den store fidus til ham efter hans første tid i FCK og skiftet til Fiorentina. Men da jeg så ham til u19-EM var han virkeligt imponerende. Det var med Thomas Frank som træner og vel også derfor Brøndby hentede Zohore til klubben efter ansættelsen af Thomas Frank.

                          Hvordan gjorde han det i Brøndby? Lagde umiddelbart ikke meget mærke til ham. Var der noget med nogle skader?
                          Han var meget dårlig i BIF efter min mening.

                          Var heldig han fik lang snor i mange kampe hvor han faktisk spillede elendigt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            han har ikke kontrakt andre steder sååååååå
                            Hvis det her fra Fyens er rigtig, kan han ikke købes: Op til transfervinduet lukning mandag blev Kenneth Zohore frigjort fra kontrakten i Fiorentina, der har lejet angriberen fra FC København, og dermed kan Zohore selvsagt frit skrive med enhver klub.

                            Men ejes han ikke af fiorentina?
                            Last edited by claudes1; 03-02-2015, 12:32.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Hvis det her fra Fyens er rigtig, kan han ikke købes: Op til transfervinduet lukning mandag blev Kenneth Zohore frigjort fra kontrakten i Fiorentina, der har lejet angriberen fra FC København, og dermed kan Zohore selvsagt frit skrive med enhver klub.
                              http://www.fyens.dk/sport/Transfer-Z...rtikel/2654289

                              For helvede, Niels Abildtrup! Manden har jo ikke været i FCK i mange år. Det er simpelthen for ringe, at skrive en artikel med så graverende en fejl.

                              Comment


                                Det passer ikke. Han blev købt fra FCK for længe siden.
                                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                                Kristian Morre

                                Comment

                                Working...
                                X