Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Der er vidst linket til den tidligere. JA bundklubben er os...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
      Tror ikke AaB kan gøre noget som helst ved det. Han kan jo i sin fritid gøre hvad han har lyst til. Så hvis han frivilligt vil ringe til Jesper Hansen og sige at han synes ham Zohore er en dygtig fodboldspiller kan han vel sagtens det. Om han så gerne vil det på kort sigt ved jeg ikke...
      Det ville ligne KN meget dårligt, at optræde så uproffesionelt...Tror ikke på det, han har forpligtelser overfor AaB, han går ikke ud og forstærker modstanderen... Han er muligvis nok blevet informeret om vores handler, eller, den ene der nu er her når han kommer, men ikke mere end det, tror jeg...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Er der noget omkring Patrick Olsen kunne han ikke være spændende for OB?
        1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

        Comment


          Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
          I BIF endte han relativt hurtigt på bænken, hvor han samlet befandt sig mere end halvdelen af kampene. Ikke de store problemer med skader. I IFK Göteborg faldt han totalt igennem.
          Stor og lidt klodset i bevægelserne. Besidder ikke nogen stor hurtighed. Teknikken er også bop bop.... Og værst af alt - har ry for at være doven samt have et ego, der vækker minder om Bendtner, uden dog at være helt så slem! Så knock your self out......
          Knægten er stadig kun 21 år og har aldrig været i kløerne på en træner som Kent Nielsen.. Han kan sagtens udvikle sig meget endnu..
          Hjem i trygge rammer til en klub og træner der vil ham kan forhåbentlig kaste noget positivt fra sig..
          God signing af JH og OB. Går det galt så vil det stadig være en 1000000 gange bedre og mere forståelig signing end TM...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Det ville ligne KN meget dårligt, at optræde så uproffesionelt...Tror ikke på det, han har forpligtelser overfor AaB, han går ikke ud og forstærker modstanderen... Han er muligvis nok blevet informeret om vores handler, eller, den ene der nu er her når han kommer, men ikke mere end det, tror jeg...
            Agree to disagree. Det er blevet sagt mange gange fra JH at KN ville blive taget med på råd, hvis der var tale om længerevarende aftaler. Men jeg giver dig ret i at jeg heller ikke tror at KN har kontakte JH for at foreslå spillere. Men den anden vej tror jeg sagtens har været sandsynligt. Eller eksempelvis at JH har kontaktet ham og spurgt ind til en række angribere og om der var nogle af dem han gerne så i klubben efter sæsonen også.
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MadsMadsen Se indlæg
              Er der noget omkring Patrick Olsen kunne han ikke være spændende for OB?
              Arghhhh. Måske på den lange bane. Så hellere at vi hente en styrmand med teknink og rutine til den plads hvis vi skulle have nogen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Tror ikke på Kent er med i de handler her... OB er hans og AaBs konkurrent det næste halve års tid, og så tror jeg heller ikke AaB ville være så vilde med hvis han skulle gå og "dobbelt jobbe"...
                JH har tidligere meldt ud, at KN bliver spurgt til råd hvad angår længere kontrakter.
                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-med-paa-raad
                "- Kent er stadig i AaB og har fuldt fokus på det, men det er klart, at jeg selvfølgelig giver ham et kald, hvis vi foretager os noget på transfermarkedet, som kommer til at strække sig ind over hans periode i klubben, fortæller Jesper Hansen"

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                  Agree to disagree. Det er blevet sagt mange gange fra JH at KN ville blive taget med på råd, hvis der var tale om længerevarende aftaler. Men jeg giver dig ret i at jeg heller ikke tror at KN har kontakte JH for at foreslå spillere. Men den anden vej tror jeg sagtens har været sandsynligt. Eller eksempelvis at JH har kontaktet ham og spurgt ind til en række angribere og om der var nogle af dem han gerne så i klubben efter sæsonen også.
                  Det er vist kun en enkelt gang, men også ligemeget, vi er jo slet ikke så uenige... :-) JH informerer helt sikkert, og der skal nok være snakket om situationen fra sommer, men det næste halve år har KN intet med at gøre, det tror jeg bare ikke på...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Hold nu op med hype over Zohore!
                    Han har aldrig bevist han har kunne gøre en forskel.
                    Rigtig - han gjorde det godt på U19, men der var han så langt foran fysisk, at det ikke giver mening at tage med, for han har ikke samme fysiske fordel i suppen.
                    Rent æstetisk så er en spiller der har repræsentreret både fc og bif i en alder af 21 år, i min optik ikke værd at samle på, ligegyldigt hans niveau og potentiale.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      JH har tidligere meldt ud, at KN bliver spurgt til råd hvad angår længere kontrakter.
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...n-med-paa-raad
                      "- Kent er stadig i AaB og har fuldt fokus på det, men det er klart, at jeg selvfølgelig giver ham et kald, hvis vi foretager os noget på transfermarkedet, som kommer til at strække sig ind over hans periode i klubben, fortæller Jesper Hansen"
                      Nej, det har han aldrig meldt ud... Han kontakter KN hvis de laver handler der rammer hans periode, det er ikke det samme som spørge om råd...

                      ... men ellers lyder artiklen da mere eller mindre som jeg også beskrev der...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                        I BIF endte han relativt hurtigt på bænken, hvor han samlet befandt sig mere end halvdelen af kampene. Ikke de store problemer med skader. I IFK Göteborg faldt han totalt igennem.
                        Stor og lidt klodset i bevægelserne. Besidder ikke nogen stor hurtighed. Teknikken er også bop bop.... Og værst af alt - har ry for at være doven samt have et ego, der vækker minder om Bendtner, uden dog at være helt så slem! Så knock your self out......
                        Tror ikke rigtigt, du har helt styr på, hvad der rent faktisk skete med Zohore i IFK. Han faldt ikke igennem. Ja faktisk fik han en rigtig god start, hvor han scorede et par mål, og hvor alle var meget positive omkring ham, indtil han blev skadet i en U21 landskamp for Danmark (Hvor han i øvrigt scorede). Siden kæmpede han med skader; og kom derfor aldrig op i topform; hvorfor klubben ikke turde satse på ham, specielt fordi Fiorentinas pris for frikøb var en smule pricy.

                        Jeg mindes at IFK's sportsdirektør sagde, at hvis Zohore havde haft lidt flere kampe, så havde de måske slået til, så det er ganske enkelt ikke rigtigt, at han "faldt totalt igennem" i IFK.

                        Derimod kan du have ret i alt det andet.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Nej, det har han aldrig meldt ud... Han kontakter KN hvis de laver handler der rammer hans periode, det er ikke det samme som spørge om råd...

                          ... men ellers lyder artiklen da mere eller mindre som jeg også beskrev der...
                          Er det ikke det samme som at spørge til råds? Du tror at JH ringer til Kent og siger noget i stil med "Vi skriver med Zohore. Bare lige så du ved det.". Det kan han jo lige så godt læse på bold.dk. Selvfølgelig spørger man KN til råds om hvad han synes om spilleren. Det synes jeg er sagt rimelig explicit i artiklen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Nej, det har han aldrig meldt ud... Han kontakter KN hvis de laver handler der rammer hans periode, det er ikke det samme som spørge om råd...

                            ... men ellers lyder artiklen da mere eller mindre som jeg også beskrev der...
                            Jeg er nu sikker på, at de ikke signer en spiller (med en længerevarende kontrakt) uden at tage Kent med på råd først.
                            Men jeg tror vi er enige

                            Comment


                              Zohore er bekræftet indtil sommer i mail fra OB nu

                              Comment


                                godt nok træt af de korte kontrakter,vi kan jo stå uden et hold efter sommer pausen.

                                Comment

                                Working...
                                X