Hvad er han for en type angriber?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Håber vi laver en længere aftale med zohore. Tror han trænger til at få ro på bagsmækken oven på et par mindre succesfulde udlejninger. Synes han på ungdomslandsholdet har vist han har et stort talent. Han er både fysisk stærk, hurtig og god med hovedet. Han mangler bare at få skærpet kompetencerne lidt, og det tror jeg vil lykkedes, hvis han får ro til det. Han er jo ikke en typisk brandslukker-spiller, da der stadig er et udviklingsarbejde at gøre med ham, og derfor vil en kort aftale i min optik ikke give meget mening
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHåber vi laver en længere aftale med zohore. Tror han trænger til at få ro på bagsmækken oven på et par mindre succesfulde udlejninger. Synes han på ungdomslandsholdet har vist han har et stort talent. Han er både fysisk stærk, hurtig og god med hovedet. Han mangler bare at få skærpet kompetencerne lidt, og det tror jeg vil lykkedes, hvis han får ro til det. Han er jo ikke en typisk brandslukker-spiller, da der stadig er et udviklingsarbejde at gøre med ham, og derfor vil en kort aftale i min optik ikke give meget mening
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægHåber vi laver en længere aftale med zohore. Tror han trænger til at få ro på bagsmækken oven på et par mindre succesfulde udlejninger. Synes han på ungdomslandsholdet har vist han har et stort talent. Han er både fysisk stærk, hurtig og god med hovedet. Han mangler bare at få skærpet kompetencerne lidt, og det tror jeg vil lykkedes, hvis han får ro til det. Han er jo ikke en typisk brandslukker-spiller, da der stadig er et udviklingsarbejde at gøre med ham, og derfor vil en kort aftale i min optik ikke give meget mening
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Havde ikke den store fidus til ham efter hans første tid i FCK og skiftet til Fiorentina. Men da jeg så ham til u19-EM var han virkeligt imponerende. Det var med Thomas Frank som træner og vel også derfor Brøndby hentede Zohore til klubben efter ansættelsen af Thomas Frank.
Hvordan gjorde han det i Brøndby? Lagde umiddelbart ikke meget mærke til ham. Var der noget med nogle skader?Last edited by Agbre; 03-02-2015, 12:15.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægVed ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham.
Havde ikke den store fidus til ham efter hans første tid i FCK og skiftet til Fiorentina. Men da jeg så ham til u19-EM var han virkeligt imponerende. Det var med Thomas Frank som træner og vel også derfor Brøndby hentede Zohore til klubben efter ansættelsen af Thomas Frank.
Hvordan gjorde han det i Brøndby? Lagde umiddelbart ikke meget mærke til ham. Var der noget med nogle skader?
Hvis han kan holde sig fri for skader og lægge lidt ekstra på over hele linjen, så burde det være en spiller der nemt kan blive en god signing.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægVed ikke rigtig hvad jeg skal mene om ham.
Hvordan gjorde han det i Brøndby? Lagde umiddelbart ikke meget mærke til ham. Var der noget med nogle skader?
Var heldig han fik lang snor i mange kampe hvor han faktisk spillede elendigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghan har ikke kontrakt andre steder sååååååå
Men ejes han ikke af fiorentina?Last edited by claudes1; 03-02-2015, 12:32.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvis det her fra Fyens er rigtig, kan han ikke købes: Op til transfervinduet lukning mandag blev Kenneth Zohore frigjort fra kontrakten i Fiorentina, der har lejet angriberen fra FC København, og dermed kan Zohore selvsagt frit skrive med enhver klub.
For helvede, Niels Abildtrup! Manden har jo ikke været i FCK i mange år. Det er simpelthen for ringe, at skrive en artikel med så graverende en fejl.
Comment
Comment