Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg synes bare Dalgaard minder for meget om Lado, jeg tror ikke han skal hertil. Jeg tror vi leder efter en mindre men hurtig angriber. Det er ihvertfald sådan statur som de seneste 2 angribere fra Belgien og Spanien som var rygtet til OB er beskrevet, lidt som Bashkim.
    Jeg er sådan set enig. Ud af Kryger, Lado, Mikkelsen og Bodu,l da han var aktuel, er der ingen der kan betegnes som hurtige spillere. Det er simpelthen en kæmpe fejl at vi ikke har en hurtigløbere som alternativ i frontkæden. Vores modstandere kan jo altid stå højt og give mindre plads at spille på, fordi vi ikke kan true i dybden. Fart er en af vores største mangler imo.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
      Al mulig ære og respekt for den unge mand, men Darko var købt som profil/førstebomber. Det er Greve sgutte endnu ;-)
      Nej det er han nok ikke, men han får da ikke svært ved at fylde det umiddelbare hul Bodul efterlader ;)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Dalgaard ville simpelthen pynte ekstremt meget i vores trup. Kan slet ikke beskrive hvor skuffet jeg bliver hvis Hobro, FCV eller Esbjerg henter ham for næsen af os. Nu må Jesper Hansen lige træde i karakter og hente en erstatning for Bodul og det må i mine øjne meget gerne være Dalgaard. Det er altså nedrykningskamp det gælder og vores angreb er pt. tyndt.
        Dalgaard hos "Vi-spiller-efter-arbejd-lidt-fodbold-men-er-mere-succesfuld-end OB"-Hobro? Det ville være en grund for en svær depression.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
          Nej det er han nok ikke, men han får da ikke svært ved at fylde det umiddelbare hul Bodul efterlader ;)
          Den skal bare stå på armbøjninger hele næste uge, så kan han slå ligeså meget ud med armene som Darko. Resten kan han ikke gøre ringere.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Al mulig ære og respekt for den unge mand, men Darko var købt som profil/førstebomber. Det er Greve sgutte endnu ;-)
            Men han skal jo ikke erstatte Poul Hansens og Troels Bechs Bodul, der var profil/førstebomber. Han skal erstatte Jesper Hansens og Ove Ps Bodul, der var nummer tre-fire stykker i hierakiet af dårlige angribere. Som førstebomber ville Greve være fejlcastet, men det er ikke den rolle Bodul havde til sidst, og det er ikke den rolle Greve skal udfylde.

            Jeg tror vi henter en angriber. Men jeg tror også kun vi henter én. Greve er startet inde (og har i øvrigt scoret) i alle træningskampene. Det fortæller mig, at man satser på at han banker alvorligt på til førsteholdet.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Men han skal jo ikke erstatte Poul Hansens og Troels Bechs Bodul, der var profil/førstebomber. Han skal erstatte Jesper Hansens og Ove Ps Bodul, der var nummer tre-fire stykker i hierakiet af dårlige angribere. Som førstebomber ville Greve være fejlcastet, men det er ikke den rolle Bodul havde til sidst, og det er ikke den rolle Greve skal udfylde.

              Jeg tror vi henter en angriber. Men jeg tror også kun vi henter én. Greve er startet inde (og har i øvrigt scoret) i alle træningskampene. Det fortæller mig, at man satser på at han banker alvorligt på til førsteholdet.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Jeg forstår ikke helt, at folk håber sådan på Dalgaard. Er han ikke en alt for lad type?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Jeg forstår ikke helt, at folk håber sådan på Dalgaard. Er han ikke en alt for lad type?
                  For mig er Dalgaard heller ikke noget at falde i svime over. Jeg ser ham, som jeg så Mos, mål, ikke mere, ikke mindre.

                  Hvis alternativet er ingenting, vil jeg dog gerne leje ham i foråret. Laver han en 5-7 mål for os, så kan det være vores redning og så vil han jo være alle pengene værd.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                    Jeg forstår ikke helt, at folk håber sådan på Dalgaard. Er han ikke en alt for lad type?
                    Det er i hvert fald det han har været kritiseret for i Holland, endog en meget voldsom og tilbagevendende kritik, og det bekymrer mig... Han kan/kunne da godt nok lave mål, og det kan også være det vigtigste i en dramatisk halvsæson, men jeg er også noget forsigtig med at få den slags spillere ind i stalden igen, men det er svært, det er ikke sikkert det bliver et problem, men så kan det omvendt være der ikke bliver nogen mål...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                      Jeg forstår ikke helt, at folk håber sådan på Dalgaard. Er han ikke en alt for lad type?
                      Det er han og så tror jeg næste også kun at han kan skuffe med de forventninger der måtte være til ham.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
                        Nej det er han nok ikke, men han får da ikke svært ved at fylde det umiddelbare hul Bodul efterlader ;)
                        Hul? Hvilket hul?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          For mig er Dalgaard heller ikke noget at falde i svime over. Jeg ser ham, som jeg så Mos, mål, ikke mere, ikke mindre.

                          Hvis alternativet er ingenting, vil jeg dog gerne leje ham i foråret. Laver han en 5-7 mål for os, så kan det være vores redning og så vil han jo være alle pengene værd.
                          Mål - men det er præcis det vi har brug for. Den fyr den sparke bolden ind. Uden meget at overveje, uden at tøve og at tvivl.
                          Last edited by andlox; 31-01-2015, 21:47.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hul? Hvilket hul?
                            Laila-Diana. Tror jeg hun hedder.
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Ifølge et hollandsk medie er der en Superliga-klub, der vil leje danskeren.

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...homas-dalgaard

                              Transfervinduets lukning nærmer sig, og OB prøver nu at hente den tidligere Viborg-topscorer Thomas Dalgaard, der er på kontrakt i hollandske Heerenveen til klubben, erfarer Sport Fyn

                              http://www.fyens.dk/sport/OB-plan-Ja...rtikel/2652814

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                                Ifølge et hollandsk medie er der en Superliga-klub, der vil leje danskeren.

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...homas-dalgaard

                                Transfervinduets lukning nærmer sig, og OB prøver nu at hente den tidligere Viborg-topscorer Thomas Dalgaard, der er på kontrakt i hollandske Heerenveen til klubben, erfarer Sport Fyn

                                http://www.fyens.dk/sport/OB-plan-Ja...rtikel/2652814
                                Spændene! Men han er bare ikke den fedeste type. Men hvis det bare leje resten af sæson så det vel fint. Han kan jo score mål i DK.

                                Comment

                                Working...
                                X