Oprindeligt indsendt af Faurskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægDalgaard ville simpelthen pynte ekstremt meget i vores trup. Kan slet ikke beskrive hvor skuffet jeg bliver hvis Hobro, FCV eller Esbjerg henter ham for næsen af os. Nu må Jesper Hansen lige træde i karakter og hente en erstatning for Bodul og det må i mine øjne meget gerne være Dalgaard. Det er altså nedrykningskamp det gælder og vores angreb er pt. tyndt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlægAl mulig ære og respekt for den unge mand, men Darko var købt som profil/førstebomber. Det er Greve sgutte endnu ;-)
Jeg tror vi henter en angriber. Men jeg tror også kun vi henter én. Greve er startet inde (og har i øvrigt scoret) i alle træningskampene. Det fortæller mig, at man satser på at han banker alvorligt på til førsteholdet."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægMen han skal jo ikke erstatte Poul Hansens og Troels Bechs Bodul, der var profil/førstebomber. Han skal erstatte Jesper Hansens og Ove Ps Bodul, der var nummer tre-fire stykker i hierakiet af dårlige angribere. Som førstebomber ville Greve være fejlcastet, men det er ikke den rolle Bodul havde til sidst, og det er ikke den rolle Greve skal udfylde.
Jeg tror vi henter en angriber. Men jeg tror også kun vi henter én. Greve er startet inde (og har i øvrigt scoret) i alle træningskampene. Det fortæller mig, at man satser på at han banker alvorligt på til førsteholdet.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg forstår ikke helt, at folk håber sådan på Dalgaard. Er han ikke en alt for lad type?
Hvis alternativet er ingenting, vil jeg dog gerne leje ham i foråret. Laver han en 5-7 mål for os, så kan det være vores redning og så vil han jo være alle pengene værd.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg forstår ikke helt, at folk håber sådan på Dalgaard. Er han ikke en alt for lad type?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægNej det er han nok ikke, men han får da ikke svært ved at fylde det umiddelbare hul Bodul efterlader ;)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægFor mig er Dalgaard heller ikke noget at falde i svime over. Jeg ser ham, som jeg så Mos, mål, ikke mere, ikke mindre.
Hvis alternativet er ingenting, vil jeg dog gerne leje ham i foråret. Laver han en 5-7 mål for os, så kan det være vores redning og så vil han jo være alle pengene værd.Last edited by andlox; 31-01-2015, 21:47."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ifølge et hollandsk medie er der en Superliga-klub, der vil leje danskeren.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...homas-dalgaard
Transfervinduets lukning nærmer sig, og OB prøver nu at hente den tidligere Viborg-topscorer Thomas Dalgaard, der er på kontrakt i hollandske Heerenveen til klubben, erfarer Sport Fyn
http://www.fyens.dk/sport/OB-plan-Ja...rtikel/2652814
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlægIfølge et hollandsk medie er der en Superliga-klub, der vil leje danskeren.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...homas-dalgaard
Transfervinduets lukning nærmer sig, og OB prøver nu at hente den tidligere Viborg-topscorer Thomas Dalgaard, der er på kontrakt i hollandske Heerenveen til klubben, erfarer Sport Fyn
http://www.fyens.dk/sport/OB-plan-Ja...rtikel/2652814
Comment
Comment