Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Det er altså ved at være noget tid siden vi havde det. Meget kan man klandre JH fir, men det er ikke store summer han bruger på løn.
    Du kan ikke bare gå ud og købe en nu angriber nu her - KN skal altså også have muligheden for at sætte sit præg.
    Vi har Lado og Greve - for min skyld behøves ci ikke mere lige pt. Materialer vi har er til at holde os over stregen vil jeg nu mene..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
      Det er altså ved at være noget tid siden vi havde det. Meget kan man klandre JH fir, men det er ikke store summer han bruger på løn.
      Tjaa men den løn som bruges på ubrugelige spillere tæller vel også en del .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Du kan ikke bare gå ud og købe en nu angriber nu her - KN skal altså også have muligheden for at sætte sit præg.
        Vi har Lado og Greve - for min skyld behøves ci ikke mere lige pt. Materialer vi har er til at holde os over stregen vil jeg nu mene..
        Håber du har ret. Men Lado er manden jeg hører for flere måneder nu fra at vi venter for at han kommer i form. Håber han kommer før sæsonslutningen. Aktuel er LK (købt som HB!) vores farligste mand i angreb ... og han er desværre ikke en rigtig målmaskine...Håber stadig for en angriber for at kunne sove roligt.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Berggren er solgt til Tyskland, så nu mangler Hobro også angriber. Hvis de får Dalsgaard, bliver jeg en sgu en smule irritereret. Men spændende vindue - samtlige bundklubber manglede vel angriber - nu mangler kun vi og Hobro.
          Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Og du tog naturligvis et hurtigt foto af denne Dortmundbil udenfor stadion som dokumentation, hvis nogen skulle finde på at beskylde dig for at plante røverhistorier herinde ;-)
            Det var ikke mig selv der så den, men nej han tog ikke foto. Jeg er dog ikke i tvivl om rigtigheden, han sendte en SMS da han så den,
            og jeg måtte Google om BVB var "de ægte" Dortmund :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
              Berggren er solgt til Tyskland, så nu mangler Hobro også angriber. Hvis de får Dalsgaard, bliver jeg en sgu en smule irritereret. Men spændende vindue - samtlige bundklubber manglede vel angriber - nu mangler kun vi og Hobro.
              Det ser - iflg. EB - ud til at Hobro henter en overskudsspiller i FCM....så måske Dalgaard er i spil i OB?
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Det ser - iflg. EB - ud til at Hobro henter en overskudsspiller i FCM....så måske Dalgaard er i spil i OB?
                Det ville redde mig weekenden. Jeg håbede i sommeren, at vi henter Dalgaard. Og så kom TM og LK (som HB, som er nu vores farligster angriber ...). Lado derefter lød godt, men jeg hører nu for måneder, som vi vente for at han komme i form. Vi venter og venter og venter og...
                Dalgaard ville være som påske og jul på samme dag ...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Lidt om Dalgaard.

                  Ikke at det er et chok, at en superligaklub har henvendt sig. Jeg var mere overrasket hvis det ikke var tilfældet.

                  http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...renveen__.html

                  Comment


                    Jeg kunne godt forestille mig at der er en kabale indeholdende de 3 kort Paul Onuachu, Berggren og Dalgaard. Nu er Berggren kortet spillet, så Hobro henter nok store Paul og lur mig om vi så ikke henter Dalgaard..

                    Comment


                      Jeg synes bare Dalgaard minder for meget om Lado, jeg tror ikke han skal hertil. Jeg tror vi leder efter en mindre men hurtig angriber. Det er ihvertfald sådan statur som de seneste 2 angribere fra Belgien og Spanien som var rygtet til OB er beskrevet, lidt som Bashkim.

                      Comment


                        Vi manglede vel egentlig en angriber inden vi smed Bodul på porten. Tør man håbe to?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          Vi manglede vel egentlig en angriber inden vi smed Bodul på porten. Tør man håbe to?
                          Mon ikke Greve anses for afløseren til Darkos plads i truppen?
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Dalgaard på leje i foråret vil være fint for mig. Jeg ser ham dog ikke som en langsigtet løsning. Han kan jo ikke spille fodbold

                            Ser ham lidt som Mos, det er mål og intet andet. Kan vi bruge det nu - ja, gu´ fanden.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                              Jeg kunne godt forestille mig at der er en kabale indeholdende de 3 kort Paul Onuachu, Berggren og Dalgaard. Nu er Berggren kortet spillet, så Hobro henter nok store Paul og lur mig om vi så ikke henter Dalgaard..
                              Dalgaard ville simpelthen pynte ekstremt meget i vores trup. Kan slet ikke beskrive hvor skuffet jeg bliver hvis Hobro, FCV eller Esbjerg henter ham for næsen af os. Nu må Jesper Hansen lige træde i karakter og hente en erstatning for Bodul og det må i mine øjne meget gerne være Dalgaard. Det er altså nedrykningskamp det gælder og vores angreb er pt. tyndt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Mon ikke Greve anses for afløseren til Darkos plads i truppen?
                                Al mulig ære og respekt for den unge mand, men Darko var købt som profil/førstebomber. Det er Greve sgutte endnu ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X