Oprindeligt indsendt af Richard
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg har nu heller aldrig været stor fan af Thomas Dalgård, men jeg tror at han vil passe fint ind i Oves plan og trup i foråret, og kan han putte "den runde" i kassen er han tilgivet mange scoringer i mod os.
Han er vel heller ikke i super form efter 6 mdr på bænken.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg tænker bare, at Ove gerne vil have hårdt arbejde folk, og der er Dalgård ikke en af dem.
Han er vel heller ikke i super form efter 6 mdr på bænken.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægjeg har nu heller aldrig været stor fan af Thomas Dalgård, men jeg tror at han vil passe fint ind i Oves plan og trup i foråret, og kan han putte "den runde" i kassen er han tilgivet mange scoringer i mod os.
Det vil være et kæmpe JA TAK til Thomas Dalgaard herfra.
https://m.youtube.com/watch?v=NNwrufFGSZ8
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægJeg tænker bare, at Ove gerne vil have hårdt arbejde folk, og der er Dalgård ikke en af dem.
Han er vel heller ikke i super form efter 6 mdr på bænken.
Comment
-
Jeg synes folk gør hans manglende løbearbejde værre end det egentlig er. Jeg synes Ove Christensen fik ham til at blive en bedre holdspiller end det f.eks. var tilfældet i hans tid i Randers. Min værste frygt ved at tilknytte ham vil nok være hans skarphed efter et halvt år uden ret meget spilletid. Han skal helst være i topform når sæsonstarten nærmer sig, for ellers er en type som ham ret værdiløs. Det havde været noget bedre at hente ham tidligere i vinduet, men det er der sikkert flere grunde til, der ikke har været mulighed for
Comment
-
Nu ved jeg godt det der med bagklogskab osv .. Men som det også blev nævnt i sommers så havde det været bedre at prøve at nå til enighed med VFF dengang , fremfor blot at smide et bud på 2,5 mill . I stedet smed man om sig med penge på ubrugelige spillere . Nu kan man så igen forsøge sig med Dalgaard og smide X antal kr efter det , for at rette op på sommerens misserable transfers .
Dengang var TD varm og i form , nu er der en risiko for at vi får en spiller som er ude af form og knækket på selvtilliden fordi det for anden gang var en falliterklæring for ham at komme til udlandet ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægtjo, kan det ikke være lidt af endnu en lotto kupon, manden har vel ikke spillet meget det sidste halve år?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNu ved jeg godt det der med bagklogskab osv .. Men som det også blev nævnt i sommers så havde det været bedre at prøve at nå til enighed med VFF dengang , fremfor blot at smide et bud på 2,5 mill . I stedet smed man om sig med penge på ubrugelige spillere . Nu kan man så igen forsøge sig med Dalgaard og smide X antal kr efter det , for at rette op på sommerens misserable transfers .
Dengang var TD varm og i form , nu er der en risiko for at vi får en spiller som er ude af form og knækket på selvtilliden fordi det for anden gang var en falliterklæring for ham at komme til udlandet ..Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Lidt fra hestens egen mund.
http://www.bold.dk/nyt/dalgaard-ob-o...e-interessante
Så må vi håbe,at vi sidder med bedre kort på hånden end Hobro ?OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Fuck hvor jeg håber vi skriver med dalgaard, fordi han har siddet på bænken i et halvt år gør ham nødvendigvis ikke dårligere, højst et halvt år ældre og skal nok også lige 100 procent i form. Han har stadig bombet for en bundprop, hvorfor skulle han så ikke kunne bombe for os? Tror bestemt kun at hans Hollands tur har gjort ham mere sulten efter at vise hvad han kan.
Comment
Comment