Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
    Dalgaard er klar for de striwede, melder BTs Søren Sorgenfri på Twitter.
    http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejer-th...aesen-af-hobro

    Comment


      Ja vi skulle efter sigende være tæt på.. Gud jeg håber han kommer i kamp form til sæson start..

      Comment


        så fik vi da en fuldblods angriber. Jeg håber han er svaret på vores bønner og han kan løfte opgaven
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Vi mangler bare lige en 100% bekræftigelse. Men hvad tænker i? Er han starter med lado, eller kommer han til og være alene på toppen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            Vi mangler bare lige en 100% bekræftigelse. Men hvad tænker i? Er han starter med lado, eller kommer han til og være alene på toppen?
            Jeg kan ikke forestille mig Ove P. spille med begge de to i angrebet imod FCM og FCK - det ville da også være opskriften på defensivt selvmord. Mon ikke det meget bliver ham eller Lado i front?

            Comment


              http://www.bt.dk/fodbold/ob-lejer-th...aesen-af-hobro

              " Dialogen er stadig i gang, men ifølge hollandske pressekilder, så mangler der kun formalia og enkelte økonomiske knaster, før den blonde frontløber præsenteres. " Fra artiklen.

              Lad os nu ikke håbe de økonomiske knaster er så store, så de vælter læsset. Vil se det officielt fra OB, før jeg svinger tommelen i vejret.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                Vi mangler bare lige en 100% bekræftigelse. Men hvad tænker i? Er han starter med lado, eller kommer han til og være alene på toppen?
                jeg synes det er svært at se de 2 sammen i angrebet, specielt i de første kampe
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg synes det er svært at se de 2 sammen i angrebet, specielt i de første kampe
                  Ud fra det jeg har set synes jeg, TD er god til at løbe bagom forsvar - eller også er han bare god til at løbe bagom Anders Møller:)

                  Lado er god til at skabe plads til medspillere så hvis TD kan løbe i rummene, synes jeg egentlig godt jeg kan se de to sammen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Ud fra det jeg har set synes jeg, TD er god til at løbe bagom forsvar - eller også er han bare god til at løbe bagom Anders Møller:)

                    Lado er god til at skabe plads til medspillere så hvis TD kan løbe i rummene, synes jeg egentlig godt jeg kan se de to sammen.
                    jeg synes også TD er god til det der med "løb i ryggen" og ned mellem cf'ere (specielt AMC) uden at han er specielt hurtig af den grund, men det er da naturligvis et par forsøg værd om det kan lykkes dem at finde et godt samarbejde
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                      Ja vi skulle efter sigende være tæt på.. Gud jeg håber han kommer i kamp form til sæson start..
                      da den hollandske liga er startet og han har spillet træningskampe kan vi da forvente at han i god form når han kommer..

                      Comment


                        Det vil være naturligt om vi I nogle af kampene kom til at se Spelmann ligge bagved Lado eller TD. Det er meget et spørgsmål om hvordan midtbanen skal bygges op og om der skal være plads til både Azer, Hallgrimur og Spelmann.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Det vil være naturligt om vi I nogle af kampene kom til at se Spelmann ligge bagved Lado eller TD. Det er meget et spørgsmål om hvordan midtbanen skal bygges op og om der skal være plads til både Azer, Hallgrimur og Spelmann.
                          Lige pt ligner det altså at Hallgrimur starter i midtforsvaret

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Det vil være naturligt om vi I nogle af kampene kom til at se Spelmann ligge bagved Lado eller TD. Det er meget et spørgsmål om hvordan midtbanen skal bygges op og om der skal være plads til både Azer, Hallgrimur og Spelmann.
                            Jeg tror ikke Spelmann får tjansen som hængende angriber. Jeg tror at Greve kommer til at få masser af spilletid. Han kæmper godt, han score mål og Ove har set potentialet i ham.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Lige pt ligner det altså at Hallgrimur starter i midtforsvaret
                              Tror kun det er fordi LN og DH ikke er klar
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Tror kun det er fordi LN og DH ikke er klar
                                Er det sikkert nok ja. Men hvis de ikke når at blive klar og vi får en god defensiv start kan det jo godt være at han fortsætter der lidt..
                                men ser pt også helst LN og DH på de pladser når de er helt klar

                                Comment

                                Working...
                                X