Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis du mener vi er dækket ok ind med Kryger , så vil jeg godt erklære mig enig med dig for en gangs skyld , nemlig i at det er heldigt det ikke er din beslutning ;-) .
Ifølge Fyens.dk er vi meget tæt på at sende Oliver Lønfeldt til Herenveen:
http://www.fyens.dk/sport/OB-talent-...rtikel/2644609
Nu ved jeg ikke om OB overhovedet har kontrakt med drengen, men hvis vi har og derfor skal have en transfer for ham, kunne man måske håbe på hollænderne er villige til at sende Thomas Dalgaard den anden vej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kommer til gengæld til at bide hovedet af en kylling og råbe sataniske eder, hvis jeg ser Nicki Bille i en OB trøje. Fy for den lede. Vi burde være højt hævet over at have, sådan en overvurderet skabagtig møgunge rendende.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghaha jeg har nu ikke tjekket transfermarkt, men alene lavet den ud fra hvad vi ved spillerne er bedst til. Det kostede lidt overvejelser idet jeg gerne ville have Desler på banen også, jeg vil selvf. heller ikke sige nej til en angriber mere, men jeg tror vi er dækket ok ind med Kryger som jeg mener er lidt undervurderet. Det er heldigvis ikke min beslutning hvem der skal sættes af hvis vi pludselig står med Helenius eller lign. i truppen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægKryger har helt sikkert nogle kvaliteter som vi godt kan få brug for i nedrykningskampen de kommende måneder, men vi er altså for tyndt besat i angrebet. I mine øjne er det i superligaen kun Silkeborg der fremstår ringere end os på angrebspositionerne.
Ifølge Fyens.dk er vi meget tæt på at sende Oliver Lønfeldt til Herenveen:
http://www.fyens.dk/sport/OB-talent-...rtikel/2644609
Nu ved jeg ikke om OB overhovedet har kontrakt med drengen, men hvis vi har og derfor skal have en transfer for ham, kunne man måske håbe på hollænderne er villige til at sende Thomas Dalgaard den anden vej.
så det lyder til at de har hævet buddet eller måske sendt en Dalgaard den anden vej!?!
ville være dejligt at kunne tjene et par millioner på en ung igen ligsom i sommers
Comment
-
Lidt om den belgiske spiller der har været på tale:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...fra-ob/5406521
Comment
-
Oprindeligt indsendt af badazz Se indlægLidt om den belgiske spiller der har været på tale:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...fra-ob/5406521Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægikke så meget nyt under solen der, og min lyst til at se ham i stribet er heller ikke just blevet større med dagens artikel."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægikke så meget nyt under solen der, og min lyst til at se ham i stribet er heller ikke just blevet større med dagens artikel.
edit - jeg troede det var ham backen der tidligere er blevet nævnt!!Last edited by Stoltjyde; 20-01-2015, 19:04.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægikke så meget nyt under solen der, og min lyst til at se ham i stribet er heller ikke just blevet større med dagens artikel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej hvad i alverden skulle vi dog med en spiller der helt direkte har sagt han ikke er interesseret i os. Så må det sgu være muligt at finde en anden der har lidt mere begejstring omkring OB og fyn.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægMin flamske kilde er heller ikke synderlig begrejstet for ham. Han er inkarneret genk fan. Her spillede han inden han røg videre dog uden aldrig at bide sig fast. Han er offensiv orienteret men det var så også det han kunne fortælle om ham ;-)
edit - jeg troede det var ham backen der tidligere er blevet nævnt!!
Lad ham bare blive hvor han er så han kan drømme videre om at komme tilbage til den bedste række i Belgien . Ligner en spiller som havde et ok talent krydret med en god sæson ( 09/10 ) og siden er gået i stå og fundet sig til rette på 2. Klasse med en drøm om at vende tilbage til 1. Klasse .Last edited by Magge; 20-01-2015, 20:36.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Umiddelbart kan jeg kun se én grund til, at Sint-Truiden lige netop nævner os, og det er vel at vi er de eneste der har vist seriøs interesse for manden. Agentens tidligere pladder om at flere klubber fra den bedste række i Belgien, er interesserede giver jeg ikke noget for. Om vores ven her så vil OB nok, vil jeg ikke lade en agents udtalelser afgøre.
Comment
Comment