Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Uhh. Så bliver det ekstra spændende hvor vi kommer til at se HJ spille.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Uhh. Så bliver det ekstra spændende hvor vi kommer til at se HJ spille.
      der kan vel den nuværende trup kun blive tale om def.midtbane. Centerforsvaret må "tilhøre" LN og DH, men HJ er jo polyvant og supplere sikkert både i cf og på hb
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        der kan vel den nuværende trup kun blive tale om def.midtbane. Centerforsvaret må "tilhøre" LN og DH, men HJ er jo polyvant og supplere sikkert både i cf og på hb
        Mener at have læst et sted at JH har sagt at HJ er hentet som central midt og det er også tiltrængt med en god def midt . Bliver der handlet en hb , så er der heller ikke plads andre steder til HJ , for selvom Ari og HJ selv mener at HJ er bedst i midterforsvaret så vil det være vanvittigt hvis han bliver sat derind .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Mener at have læst et sted at JH har sagt at HJ er hentet som central midt og det er også tiltrængt med en god def midt . Bliver der handlet en hb , så er der heller ikke plads andre steder til HJ , for selvom Ari og HJ selv mener at HJ er bedst i midterforsvaret så vil det være vanvittigt hvis han bliver sat derind .
          def.- eller central midtbane er jeg helt enig i er den placering han skal have på banen, som jeg selv skriver er vil det være tåbeligt at ændre på de 2 gentlemen DH og LNs placeringer på banen
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            def.- eller central midtbane er jeg helt enig i er den placering han skal have på banen, som jeg selv skriver er vil det være tåbeligt at ændre på de 2 gentlemen DH og LNs placeringer på banen

            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlæg
              Ifølge BT journalist Søren Sorgenfri, så lukker vi aftalen med Skogsied..

              Søren Sorgenfri ‏@SSorgenfri 48 minfor 48 minutter siden København, Hovedstaden @MichaelQureshi #OB forhandler med Skogseid. De lukker backen. #sldk #transferdk
              http://www.bold.dk/nyt/avis-ob-skriver-med-nordmand
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Detligner efterhånden at vi kan præstere en solid "bus" hvis rygtet om Håkon og hans spidskompetencer holder vand, og HJ bruges som def.-central midtbane, så skal vi "bare" sikre os en solid ankermand i kassen, senest til sommer.
                ..........MT
                Håkon LN DH Ari
                .............HJ
                RF........ Azer........ EL
                ...........Spellmann
                .............Lado
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Detligner efterhånden at vi kan præstere en solid "bus" hvis rygtet om Håkon og hans spidskompetencer holder vand, og HJ bruges som def.-central midtbane, så skal vi "bare" sikre os en solid ankermand i kassen, senest til sommer.
                  ..........MT
                  Håkon LN DH Ari
                  .............HJ
                  RF........ Azer........ EL
                  ...........Spellmann
                  .............Lado
                  hvem er HJ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Wieben Se indlæg
                    hvem er HJ?
                    Hallgrimur 👍
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Detligner efterhånden at vi kan præstere en solid "bus" hvis rygtet om Håkon og hans spidskompetencer holder vand, og HJ bruges som def.-central midtbane, så skal vi "bare" sikre os en solid ankermand i kassen, senest til sommer.
                      ..........MT
                      Håkon LN DH Ari
                      .............HJ
                      RF........ Azer........ EL
                      ...........Spellmann
                      .............Lado
                      Den opstilling er jeg helt med på. Der må jo være tiltro til vores nye norske højreback og truppen indeholder en del back-up på både backerne og midtbanen. Også enig mht målmandsposten senest til sommer og så skal det vel også minimum en angriber ind som erstatning for bodul.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Detligner efterhånden at vi kan præstere en solid "bus" hvis rygtet om Håkon og hans spidskompetencer holder vand, og HJ bruges som def.-central midtbane, så skal vi "bare" sikre os en solid ankermand i kassen, senest til sommer.
                        ..........MT
                        Håkon LN DH Ari
                        .............HJ
                        RF........ Azer........ EL
                        ...........Spellmann
                        .............Lado
                        Enig langt hen af vejen. Men jeg har ikke tiltro til, at Kryger og TM kan fungere som backup for Lado. Så derfor må der gerne signes 1 stk kvali angriber, i dette vindue også.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Detligner efterhånden at vi kan præstere en solid "bus" hvis rygtet om Håkon og hans spidskompetencer holder vand, og HJ bruges som def.-central midtbane, så skal vi "bare" sikre os en solid ankermand i kassen, senest til sommer.
                          ..........MT
                          Håkon LN DH Ari
                          .............HJ
                          RF........ Azer........ EL
                          ...........Spellmann
                          .............Lado
                          Der kom du lige en time før mig, jeg var ved at lave et indlæg med den opstilling. Jeg ser den som den stærkeste lige nu. Jeg kan selvfølgelig også godt finde plads til en god angriber.

                          Der er faktisk ikke nogen der spiller en plads i den opstilling, uden de dækker den ifølge transfermarkt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Der kom du lige en time før mig, jeg var ved at lave et indlæg med den opstilling. Jeg ser den som den stærkeste lige nu. Jeg kan selvfølgelig også godt finde plads til en god angriber.

                            Der er faktisk ikke nogen der spiller en plads i den opstilling, uden de dækker den ifølge transfermarkt
                            haha jeg har nu ikke tjekket transfermarkt, men alene lavet den ud fra hvad vi ved spillerne er bedst til. Det kostede lidt overvejelser idet jeg gerne ville have Desler på banen også, jeg vil selvf. heller ikke sige nej til en angriber mere, men jeg tror vi er dækket ok ind med Kryger som jeg mener er lidt undervurderet. Det er heldigvis ikke min beslutning hvem der skal sættes af hvis vi pludselig står med Helenius eller lign. i truppen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              haha jeg har nu ikke tjekket transfermarkt, men alene lavet den ud fra hvad vi ved spillerne er bedst til. Det kostede lidt overvejelser idet jeg gerne ville have Desler på banen også, jeg vil selvf. heller ikke sige nej til en angriber mere, men jeg tror vi er dækket ok ind med Kryger som jeg mener er lidt undervurderet. Det er heldigvis ikke min beslutning hvem der skal sættes af hvis vi pludselig står med Helenius eller lign. i truppen
                              Hvis du mener vi er dækket ok ind med Kryger , så vil jeg godt erklære mig enig med dig for en gangs skyld , nemlig i at det er heldigt det ikke er din beslutning ;-) .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Hvis du mener vi er dækket ok ind med Kryger , så vil jeg godt erklære mig enig med dig for en gangs skyld , nemlig i at det er heldigt det ikke er din beslutning ;-) .
                                herligt at vi enige for en gang skyld 👍😄. Det er heldigvis min egen subjektive mening som er taget ud fra at vi skal have "rebet sejlene" i vores forsvarsbastioner og at vi tilsyneladende ikke svømmer i penge til nye spillere. Jeg bliver som skrevet før heller sur hvis Helenius eller Nicki Bille blev en del af truppen.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X