Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Altså køb af spillere til meget store beløb der selvfølgelig belaster selskabets økonomi syntes jeg ikke går ind under daglig drift. De få gange om året det sker gør at det ikke går ind under den betegnelse IMO
    Køb og salg af spillere er da en naturlig del af en prof fodboldklub.... Tror at det er begrænset hvor mange klubber der skal have vendt handler med bestyrelsesformanden først ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Køb og salg af spillere er da en naturlig del af en prof fodboldklub.... Tror at det er begrænset hvor mange klubber der skal have vendt handler med bestyrelsesformanden først ...
      Naturlig del. Ja
      daglig drift. Nej

      vil da æde min hat på at de fleste andre sportsdirektører også skal vende deres handler med en eller flere personer

      Comment


        Sorry, venner...men hører denne diskussion ikke hjemme i en anden tråd. Her vil vi gerne have nogle saftige rygter.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
          Sorry, venner...men hører denne diskussion ikke hjemme i en anden tråd. Her vil vi gerne have nogle saftige rygter.

          Comment


            Timothy Durwael fra FC Eindhoven skulle værer blevet synet som afløser for Ruud. Har det fra en ven i Eindhoven.

            http://www.transfermarkt.co.uk/timot...spieler/102195

            Comment


              Oprindeligt indsendt af chri431j Se indlæg
              Timothy Durwael fra FC Eindhoven skulle værer blevet synet som afløser for Ruud. Har det fra en ven i Eindhoven.

              http://www.transfermarkt.co.uk/timot...spieler/102195
              Spændende. Alene det vi kigger en HB er jo positivt i sig selv..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
                Her er hvad jeg har hørt fra nær og fjern

                Marc Pedersen - Ønske fra Kent
                Jeppe Simonsen -(?)
                Piotr Parzysek - Bud afgivet
                Frederik Børsting - Ønske fra Kent og OB

                Godt Nytår
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Jamen så kan vi jo godt afskrive de 4...

                Også godt Nytår her fra...
                Så røg Marc P til Sønderjyske, og OBs "bud" på Piotr Parzyszek var desværre ikke nok, både Villa, Ajax, og PSV var ude efter ham, men det blev Benfica der løb med ham... Hvad mon JH bød??? ;-) Hahahahaha

                2 ud af 4, så du er godt på vej til forsat at være på 0 %
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Så røg Marc P til Sønderjyske, og OBs "bud" på Piotr Parzyszek var desværre ikke nok, både Villa, Ajax, og PSV var ude efter ham, men det blev Benfica der løb med ham... Hvad mon JH bød??? ;-) Hahahahaha

                  2 ud af 4, så du er godt på vej til forsat at være på 0 %
                  Bare fordi at spillere ryger til andre klubber kan det jo godt være at OB har været interesseret/aktiv..

                  når det er sagt ved jeg godt det er svinet og det bare er røget valgflæsk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Bare fordi at spillere ryger til andre klubber kan det jo godt være at OB har været interesseret/aktiv..

                    når det er sagt ved jeg godt det er svinet og det bare er røget valgflæsk
                    Nu fik jeg også læst mig til at PSV og Ajax har været efter ham polakken + at han røg til Benfica. Det udelukker naturligvis ikke, at OB har været inde over, men det lugter altså mere af gæt/ønsketænkning ud fra noget net-hype, end et reelt rygte. Og uanset hvad Svinet end må have eller ikke have af kontakter, så har det været normen i hans rygter: man tager spillere, som virker indenfor det sandsynlige - eller som ham polakken et ret ukendt blad - og så spinder man et rygte ud fra, hvad folk her på forum efterspørger.

                    Comment


                      Hold dog kæft hvor er der stille herinde på rygtesiden! Er der slet ikke nogen herinde udover fars gris der har noget at dele?

                      Comment


                        Jeg vil godt bidrage med et rygte, men jeg aner ikke hvor meget hold der er i det. Med risiko for at blive haglet ned, hvis ikke det sker, så har jeg overhørt at OB at lavet en forespørgsel på Patrick Kristensens situation i AAB.

                        Jeg smider bl.a. rygtet fordi jeg synes det giver mening ift. Kent Nielsen, fordi har kan spille HB, Højre kant og centralt, og fordi han sikkert er træt af kun at spille når Henrik Dalsgaard er skadet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                          Jeg vil godt bidrage med et rygte, men jeg aner ikke hvor meget hold der er i det. Med risiko for at blive haglet ned, hvis ikke det sker, så har jeg overhørt at OB at lavet en forespørgsel på Patrick Kristensens situation i AAB.

                          Jeg smider bl.a. rygtet fordi jeg synes det giver mening ift. Kent Nielsen, fordi har kan spille HB, Højre kant og centralt, og fordi han sikkert er træt af kun at spille når Henrik Dalsgaard er skadet.
                          Synes det giver ok mening. Vi leder jo ret åbenlyst efter en højre back (Håkon) - og så ælsker vi jo simpelthen polyvante spillere........

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlæg
                            Jeg vil godt bidrage med et rygte, men jeg aner ikke hvor meget hold der er i det. Med risiko for at blive haglet ned, hvis ikke det sker, så har jeg overhørt at OB at lavet en forespørgsel på Patrick Kristensens situation i AAB.

                            Jeg smider bl.a. rygtet fordi jeg synes det giver mening ift. Kent Nielsen, fordi har kan spille HB, Højre kant og centralt, og fordi han sikkert er træt af kun at spille når Henrik Dalsgaard er skadet.
                            det er et fint rygte, som oven i købet giver god mening når vi kender KNs stil med angrebsivrige backs og vores egen med ingen skolede hb's i truppen
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det er et fint rygte, som oven i købet giver god mening når vi kender KNs stil med angrebsivrige backs og vores egen med ingen skolede hb's i truppen
                              Det kan godt være han er uskolet back, men han er til gengæld en dygtig uskolet back. Husker han spillede fremragende mens Dalsgaard var skadet i sidste sæson, og så er han som i siger angrebsivrig og hurtig. Ville bestemt ikke være ked af at få ham tilknyttet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Det kan godt være han er uskolet back, men han er til gengæld en dygtig uskolet back. Husker han spillede fremragende mens Dalsgaard var skadet i sidste sæson, og så er han som i siger angrebsivrig og hurtig. Ville bestemt ikke være ked af at få ham tilknyttet
                                Ditto. Han er god. Og ung.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X