Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd vinter 14/15 Vol. 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Tak for et godt grin på en grå dag :)
    Og tak fordi du bekræfter at jeg har ret...

    Er virkelig glad for jeg hængte i denne gang, så vi nu forhåbentlig slipper for dig... på den anden side, at lyve om hvad du vil, det er du lige så god til som at lyve om rygter, så mon dog du nøjes med Twitter. ..

    Og ellers siger du bare til, næste gang du ligger ned på en grå dag, og kun kan komme op stå igen via løgne på et andet site... for jeg vil hjertens gerne til hver en tid komme og sparke til dig når du ligger ned... simple løgner...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Og tak fordi du bekræfter at jeg har ret...

      Er virkelig glad for jeg hængte i denne gang, så vi nu forhåbentlig slipper for dig... på den anden side, at lyve om hvad du vil, det er du lige så god til som at lyve om rygter, så mon dog du nøjes med Twitter. ..

      Og ellers siger du bare til, næste gang du ligger ned på en grå dag, og kun kan komme op stå igen via løgne på et andet site... for jeg vil hjertens gerne til hver en tid komme og sparke til dig når du ligger ned... simple løgner...
      Do not feed the troll.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Tak for et godt grin på en grå dag :)
        Man får jo næsten ondt af dig.

        Comment


          Is it a piggy-troll?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
            Jeg har en spandfuld rygter om spillere ind og ud af OB, samt nogle lettere eksotiske historier om vor kære sportsdirektørs gøren og laden på markedet. Men da der kun er hån og dårlig stemning herinde kan i følge dem på twitter, som så mange andre.
            Jeg vil da meget gerne læse dine rygter..

            Hvad hedder du på twitter... Jeg holder meget af at læse rygter og tager dem for hvad de er, nemlig rygter.. Jeg bryder mig ikke om den hetz nogle enkelte brugere køre på dig.. Det er usmageligt. Hvis man ikke vil læse dine rygter, kan man jo bare springe dine posts over, i stedet for at bruge 2 sider på at svine dig til..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
              Jeg vil da meget gerne læse dine rygter..

              Hvad hedder du på twitter... Jeg holder meget af at læse rygter og tager dem for hvad de er, nemlig rygter.. Jeg bryder mig ikke om den hetz nogle enkelte brugere køre på dig.. Det er usmageligt. Hvis man ikke vil læse dine rygter, kan man jo bare springe dine posts over, i stedet for at bruge 2 sider på at svine dig til..
              Og hvis man ikke kan li' at folk kritiserer en bruger, der under skiftende nicks gang på gang fyrer løgne af for at få opmærksomhed, kan man jo bare lade være med at læse de indlæg der kritiserer ham. Og sådan kan vi køre i ring...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Og hvis man ikke kan li' at folk kritiserer en bruger, der under skiftende nicks gang på gang fyrer løgne af for at få opmærksomhed, kan man jo bare lade være med at læse de indlæg der kritiserer ham. Og sådan kan vi køre i ring...
                Præcis.. Jeg springer dem også over.. Det er skønt når man er enig ;-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Hahaha, der er sgu da ingen i verden der følger dig, din simple løgner... du fremstår som en syg person, der burde have hjælp, men i stedet er det nu Twitter du vil få dit fix på... Den dårlige stemning, den er du selv skyld i, du kan bare lade være med at lyve folk lige op i ansigterne, og ignorere dem efterfølgende, når de stiller spørgsmål til dig... hvor dum er du???
                  Hvorfor ærgre? Nogle ting skal man bare ser som en prut i vinden. Dreje næsen kort i en anden retning og allerede den er forbi...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                    Jeg vil da meget gerne læse dine rygter..

                    Hvad hedder du på twitter... Jeg holder meget af at læse rygter og tager dem for hvad de er, nemlig rygter.. Jeg bryder mig ikke om den hetz nogle enkelte brugere køre på dig.. Det er usmageligt. Hvis man ikke vil læse dine rygter, kan man jo bare springe dine posts over, i stedet for at bruge 2 sider på at svine dig til..
                    Jeg bryder mig ikke om at folk lyver, men her er du og jeg så forskellige åbenbart... Svinet er en hetz mod Forum der nu kører på 4 år, dét er usmageligt! Du er i øvrigt meget velkommen til selv at springe de indlæg over du ikke finder interessante, i stedet for at sidde og forsvare en simpel løgner...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hvorfor ærgre? Nogle ting skal man bare ser som en prut i vinden. Dreje næsen kort i en anden retning og allerede den er forbi...
                      Det har du ret i, det er også forsøgt... men det ender altid med at lugte alligevel...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Nå. Nu prøver jeg, selv om det eneste jeg nogensinde har ramt var, at svinet var en fuprøv( og det gav næsten karantæne fra forum i sin tid). MEN jeg har fra en ven, der er ansat i Ådalen hørt, at målet om en i hver kæde ER nået! Og blir offentliggjort fredag. Det skulle være en angriber med erfaring fra Tyskland. Mere kan jeg ikke finde ud af

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jeg bryder mig ikke om at folk lyver, men her er du og jeg så forskellige åbenbart... Svinet er en hetz mod Forum der nu kører på 4 år, dét er usmageligt! Du er i øvrigt meget velkommen til selv at springe de indlæg over du ikke finder interessante, i stedet for at sidde og forsvare en simpel løgner...
                          Åbenbart ikke alle er enige i dine betragtninger omkring min troværdighed. Jeg har en del følgere på Twitter, og flere kommer til. Jeg har aldrig benægtet at rygter kan forsvinde som dug fra solen, men jeg dog aldrig løjet, eller postet noget, jeg vidste, var usandt.

                          Desuden var jeg vist ikke den eneste, der så sig nødsaget til at have flere profiler. Men nok om det.
                          Smil og vær glad - der er flere spillere på trappen, og jeg tør godt lægge hovedet på blokken og sige, at der kommer både tilgang og afgang inden vi går på weekend.

                          Knus fra Grisen
                          Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                          Comment


                            Sejt du tør hovedet på blokken. Respekt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Og hvis man ikke kan li' at folk kritiserer en bruger, der under skiftende nicks gang på gang fyrer løgne af for at få opmærksomhed, kan man jo bare lade være med at læse de indlæg der kritiserer ham. Og sådan kan vi køre i ring...
                              Det er evident, og til en vis grad også for barnligt af mig at operere med mere end een profil. Det fik jeg skæld ud for, og sådan må det være på et forum.
                              Mine rygter synes jeg selv, har været 50/50, men det er ikke op til mig at vurdere. Dem, der har travlt med at udråbe Svinet som en notorisk løgner, virker allermest til at de har lidt ondt i r... og måske er lidt misundelige over manglende evne til selv at opdrive rygter. Jeg gider ikke forholde mig til brugere (gennemsnit-alderen på forum er vel alligevel næppe over de 20 længere), hvilket kvaliteten også bærer præg af.

                              Jeg tilgiver alle!
                              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
                                Præcis.. Jeg springer dem også over.. Det er skønt når man er enig ;-)
                                Er det okay med dig at det er rene løgne?
                                Så har jeg nemlig også nogle rygter.....

                                Miti er på vej tilbage til OB.
                                Jens Vejmand er IKKE død (som det ellers først blev antaget).
                                Månen er lavet af grøn ost.
                                Min mosters hund har morsebjæffet initialerne af OB`s næste indkøb, nemlig Q.X., hvilket unægtelig indsnævrer feltet en kende.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X