Om det bliver til transfers har jeg ikke den vildeste fantasi om. Men polakken har de fulgt længe :)
Hold nu bare kæft... der er ingen ved deres fulde 5 som tror på noget af det du lukker ud, bare det du kalder dem skudtætte som altid, er en hån mod Forum som jeg ikke fatter en skid af hvis Mods sidder overhørig... Du har endda fortalt at du har aftalt med Mods, at du ikke poster flere rygter, men det kunne du så ikke overholde...
Det er skide 4 år i træk du går i gang nu!!! (bliver det mon nu du rammer for første gang)
Holder dine rygter lige så godt som alle de andre mange rygter som du tidligere har postet? Svinet er på banen igen
JH kom tilbage tomhændet fra Madrid, Real sagde Bale ikke var til salg. Han nu flyver til Paris ... vil Ibra, giver Bodul ...
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Hold nu bare kæft... der er ingen ved deres fulde 5 som tror på noget af det du lukker ud, bare det du kalder dem skudtætte som altid, er en hån mod Forum som jeg ikke fatter en skid af hvis Mods sidder overhørig... Du har endda fortalt at du har aftalt med Mods, at du ikke poster flere rygter, men det kunne du så ikke overholde...
Det er skide 4 år i træk du går i gang nu!!! (bliver det mon nu du rammer for første gang)
Årh suk - havde helt glemt det glade lille stykke bacon. Hvor træls.
Comment