Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg husker at han inden sæsonstarten, var ude og melde ud, at han ikke følte at han fik det spiller materiale der var nødvendigt for at holde AAB i en top 3.

Det taget i betragtning. Plus alle de personlige fejl og skader de har haft, synes jeg de har opnået mere end hvad man kunne forlange. Hvis man kigger helt nøgternt på deres trup, er den bare ikke bedre. Ikke engang Kent Nielsen kan lave resultater med en "tvivlsom" trup. Det er kun Alex Ferguson der kan det :P
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

Comment

De har spillet europæisk bold, hvilket vel også har været med til at skæmme placeringen i ligaen, husker at vi selv i 1994/95 sæsonen, spillede en rædselsfuld anden halvdel af turneringen, men vi kørte med klatten i europa.

Comment

Tror jeg ville være nervøs næsten uanset hvilken træner vi skulle have. Tror setupët i Aab med Allan Kuhn som assistent træner, og klubbens gode evne til at få maksimalt ud af deres såvel unge som ældre spillere har haft stor indflydelse på Kent Nielsen's succes.

I OB er der også sket meget de sidste år mange dygtige unge spillere af egen avl er omkring superliga holdet, så her er der også noget at bygge videre på, om det er Kent Nielsen der er årsagen til at Aab har haft så stor succes med dette er et stort spørgsmål.

Det kunne være lækkert med et OB hold som alle bestod af 100 % dedikerede spiller som kan modstå modgang. Spillere på vej frem i deres nivau og karrierer og ikke slidte lottokuponer, samt umge sarte primadona'er som tilter når det ikke går deres vej.

Comment

Eneste bekymring jeg har omkring Kent er om han får magt nok til egenhændigt at udvælge de rette spillere der passer ind , så JH ikke får indflydelse på hvilke spillere der skal hentes .

Og for dem som skulle være i tvivl , så ja selvfølgelig inden for vores økonomiske råderum .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Jeg synes det er bekymrende at Kent Nielsen ikke formår at skabe et bedre hold i Aalborg, efter at de vandt sidste år. Pt er de 25 point efter Fcm efter 24 runder.
            Jeg er stadig lidt lunken ved den ansættelse, og synes det er mærkeligt at han er helt fredet i pressen. Der må virkelig ikke være nogen forventninger til aab siden de er gået helt i glemmebogen.
            Han lever en lidt beskyttet tilværelse i Aalborg, uden det store pres. Kan han håndtere et større pres i Odense? Han kunne ikke da han var i Brøndby.
            Men han skal selvfølgelig have lov at gøre min skepsis til skamme..... håber jeg.
            og så var sidste sæson jo også kulminationen på flere års arbejde, hvorefter deres største profil natuligvis blev solgt, det sammenholdt med skader og et lille budget gør at han skal starte forfra og bygge op igen, og den slags "mellemsæsonner" vil der være for alle der skal spille nye talenter ind...syntes faktisk de gør det ganske godt....

Men gu bliver det da spændende...hvad kan Kent - og hvilke forudsætninger får han for at udføre sit arbejde? Hvor stor en pose penge er der at gøre med - og hvad kan vi lokke til klubben efter så mange års sump? Her tror jeg alt andet lige Kent vil hjælpe da han jo netop kommer med et mesterskab og pokal i baglommen plus han har fået et ry for at være god til at bringe unge folk ind.....

Comment

I fodbolddebatten på TV3 sport blev der spurgt om man troede at Kent N ville kunne rette op på OB , som i øvrigt blev kåret som en skuffelse i denne sæson .
              Svaret var at Kent må være blevet lovet noget da de lokkede ham til , at hvis ikke der blev tilført noget til truppen ville han få det svært , og ham fra Ekstra Bladet nævnte at JH ikke har præsteret i OB . Altså enighed om at truppen ikke var til at Kent kunne skabe fremgang i en klub som de mente skal sigte højere , men har rodet rundt med for mange forkerte beslutninger i flere år , uden de kom nærmere i detaljer om dette .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                I fodbolddebatten på TV3 sport blev der spurgt om man troede at Kent N ville kunne rette op på OB , som i øvrigt blev kåret som en skuffelse i denne sæson .
                Svaret var at Kent må være blevet lovet noget da de lokkede ham til , at hvis ikke der blev tilført noget til truppen ville han få det svært , og ham fra Ekstra Bladet nævnte at JH ikke har præsteret i OB . Altså enighed om at truppen ikke var til at Kent kunne skabe fremgang i en klub som de mente skal sigte højere , men har rodet rundt med for mange forkerte beslutninger i flere år , uden de kom nærmere i detaljer om dette .
                Hvis nogen finder dette klip ville jeg sætte pænt stort pris på hvis man gad at poste det i denne tråd

Comment

Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                  Jeg husker at han inden sæsonstarten, var ude og melde ud, at han ikke følte at han fik det spiller materiale der var nødvendigt for at holde AAB i en top 3.

Det taget i betragtning. Plus alle de personlige fejl og skader de har haft, synes jeg de har opnået mere end hvad man kunne forlange. Hvis man kigger helt nøgternt på deres trup, er den bare ikke bedre. Ikke engang Kent Nielsen kan lave resultater med en "tvivlsom" trup. Det er kun Alex Ferguson der kan det :P
                  Helt enig! Det er unfair at bedømme KN i forhold til en helt eventyrlig og sensationel sæson, hvor alt gik op i en højere enhed. AaB og KN var heldige og dygtige med 1) at få de helt rigtige erfarne profiler hjem samtidigt i Würtz og Risgård - de to har været meget afgørende for dem - og 2) at få 'udklækket' en hel stak unge på samme tid i Helenius, Thelander, Spalvis, Thomsen, Kusk og Ahlman, der nærmest eksploderede i den sæson og kunne gå på vandet.

Det er da klart sådan en sæson man kunne drømme om at få i OB en dag; men det er ikke en fair målestok. AaB før og nu efter mesterskabssæsonen er nok mere et udtryk for AaBs og Kents egentlige formåen.

Omsat til OB-forhold med vores nuværende spillermateriale, så forventer jeg ikke, at KN kan revolutionere noget på egen hånd - hvis KN kan få os op omkring 7.-8. pladsen i lidt sikrere afstand til bunden gennem det meste af sæsonen, så ville det jo være fremskridt og et ok kriterie for succés. Det afhænger så af, hvad der evt. kommer ind til sommer og hvad vi mister. Endnu en sommer med tvivlsomme spillere ind, mens især Falk forlader os, og så snakker vi at Kent er dygtig, bare vi overlever.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvis nogen finder dette klip ville jeg sætte pænt stort pris på hvis man gad at poste det i denne tråd
                    Ved ikke om det bliver lagt op , men tror programmet genudsendes på et tidspunkt .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ingen tvivl om at Kent Nielsen og Peter Enevoldsen (hvis han bliver KN's assistent) får et kæmpe arbejde med at bygge et hold op både på kort og lang sigt. På den korte bane kan vi jo til sommer stå med et hold, hvor den eneste nogenlunde faste kerne fra nuværende hold er Toppel, Lasse Nielsen Høegh, Halgrimur, Skulason
                      Desler, Spelmann, Greve.

Og så har vi naturligvis flere spændende unge gutter på spring som: Radza, Emil Peter Jørgensen, Anders Thomsen, Lucas Jensen, JBL, Jens Jacob Thomasen, Magnus Pedersen, Jonas Hansen osv.. Men det ændrer ikke på at der skal hentes rigtig meget nyt ind denne sommer som Kent Nielsen hurtigt skal spille sammen da sommerpausen jo ikke er så lang. Der skal bl.a. noget rutine ind og det bliver spændende hvad Kent Nielsen har af tanker især omkring vores centrale midtbane og angreb.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        det er vidst ikke lagt op endnu - men en hurtig søgning på tv3sport.dk viser at fodbolddebatten fra tidligere kan ses derinde, så mon ikke det kan findes i morgen eller om et par dage

Comment

Lidt fra Kent

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...r-det-specielt

Han tager derfor først for alvor fat i OB, når han er færdig som AaB-træner efter sidste spillerunde den 7. juni, men han har dog haft nogle samtaler om fremtiden med OB's sportsdirektør Jesper Hansen.

- Sådan bliver det. Jeg har sagt nogle ting, som jeg gerne vil have, og det arbejder Jesper Hansen så på. Det er det, siger Kent Nielsen.
                          Last edited by fmprOB; 13-05-2015, 09:54.

Comment

http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-vi-sk...il-toppen-i-dk

ikke lovet noget specielt ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              næ.....men det med at vende tilbage til toppen bliver endnu mere nødvendigt når og hvis de indeføre slutspil - kan man bare lige fedte sig med på en 6 plads så er lykken jo gjort.....bliver så vigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                næ.....men det med at vende tilbage til toppen bliver endnu mere nødvendigt når og hvis de indeføre slutspil - kan man bare lige fedte sig med på en 6 plads så er lykken jo gjort.....bliver så vigtigt
                                Med de "løfter" at JH kom med i artiklen er der da grund til optimisme omkring at ligge omkring top6 til den tid...
                                glæder mig til en tid hvor man kun kigger op ad og ikke nedad

Comment

Working...
                                X