Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny træner Kent Nielsen

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ye-job/5368195

    Vi skal åbenbart have ny træner igen

    #2
    Scoop.. Om end vi snart er gået fra at være FCK light til ACH light..
    Last edited by Plum; 22-12-2014, 11:59.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #3
      Så bekræftede OB også, velkommen til Kent Nielsen

      Comment


        #4
        Hold da kæft.. Den havde jeg ikke lige set komme.

        Comment


          #5
          Ny træner

          Så er det officielt - Hr. Nielsen er ny træner i OB fra sommeren !!!!

          Lad os allerede nu håbe af Kent Nielsen har lidt input til Jesper Hansen omkring det kommende vindue ;-)

          Comment


            #6
            Det er meget spændende. I Horsens og AaB har han vist sig at være ekspert i at opbygge trupper med få midler. Og få unge spillere frem. Det er det OB har brug for. I sidste sæson vandt han endda mere end Troels Bech har gjort i hele sin karriere...

            Comment


              #7
              Hold da op...... Umiddelbart tænker jeg, at det må være en 'spand koldt vand' i hovedet på OP? Håber ikke, det har indvirkning på hans motivation resten af sæsonen, at han allerede nu ved, at OB åbenbart ikke ønsker ham nok til at ville forlænge....???

              Comment


                #8
                Det er en god julegave til os fans. Det er jeg slet ikke i tvivl om. Kent har formået at udvikle og bruge de unge spillere i Aalborg og jeg forventer at han gør det samme hos os.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                  Hold da op...... Umiddelbart tænker jeg, at det må være en 'spand koldt vand' i hovedet på OP? Håber ikke, det har indvirkning på hans motivation resten af sæsonen, at han allerede nu ved, at OB åbenbart ikke ønsker ham nok til at ville forlænge....???
                  Det tror jeg ikke bliver et problem. OP virker topprofessionel, og har flere gange givet udtryk for, at han har det fint med at være ansat på en kort kontrakt, da han først og fremmest fungerer som brandslukker.

                  Jeg er temmelig overrasket over at vi så pludseligt og hurtigt får Kent tilknyttet, men umiddelbart er jeg 100 % positiv overfor det - han virker som det helt rigtige for os.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                    Hold da op...... Umiddelbart tænker jeg, at det må være en 'spand koldt vand' i hovedet på OP? Håber ikke, det har indvirkning på hans motivation resten af sæsonen, at han allerede nu ved, at OB åbenbart ikke ønsker ham nok til at ville forlænge....???
                    Ove virker utrolig professionel. Det kan ikke komme til at påvirke hans arbejde.
                    Velkommen til Kent.
                    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                    Comment


                      #11
                      Velkommen til Kent N.

                      Jeg er ikke helt sikker på han er den rette, havde gerne set en udlænding med et helt nyt syn på OB og dansk fodbold. Men han skal selvfølgelig have chancen.
                      Og så er Gilberto et skridt nærmere OB, både JH og nu KN, som han begge kender fra tiden i Horsens. Jeg håber han får lidt større rådighedsbeløb en Troels har haft, så vi igen kan lægge ovenpå i stedet for hele tiden at erstatte start 11'eren med folk fra lavere niveau. Jeg ved det var ud fra økonomisk ansvarlighed, og det støtter jeg 100 %, men jeg håber dette er starten på fremdrift igen.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af cdjensen Se indlæg
                        Hold da op...... Umiddelbart tænker jeg, at det må være en 'spand koldt vand' i hovedet på OP? Håber ikke, det har indvirkning på hans motivation resten af sæsonen, at han allerede nu ved, at OB åbenbart ikke ønsker ham nok til at ville forlænge....???
                        AaB har vidst at dette kunne ske, da Kent N. har givet udtryk for at det nok ikke blev til en forlængelse. Hvis AaB allerede i den nærmeste fremtid finder deres kommende træner, kan jeg godt se at skiftet sker allerede i vinterpausen, da det kunne være optimalt både for AaB og OB, da vinterpausen er langt længere end sommerpausen, så trænerne får mere tid til at tilpasse holdet.
                        Det vil så betyde at Ove P., sikkert får en anden rolle i OB, evt. i en form for assistent til Kent eller scouting del (da vi ikke har nogen nu).
                        Det eneste, der ikke skulle gøre det muligt, er at Ove P. først for nylig er trådt til og at vi allerede nu degradere ham vil være "ondt" mod Ove P., medmindre han selv er interesseret.
                        På den anden side ved Ove P. at han ikke er cheftræner efter sommer alligevel, hvorfor han måske godt kunne se sig selv i anden rolle i OB frem til sommer.

                        Comment


                          #13
                          Velkommen til Kent!

                          Men jeg havde sgu gerne set Ove få en toårig kontrakt og bygge noget stabilitet op. Kan sgu godt lide ham, og han er uomtvisteligt dygtig. Og jeg husker stadig levende den sæson, hvor Aab var sygt tæt på at rykke ned, men så blev de mestre med ham også. Kan det være mere svingende? Jeg er ikke helt tryg ved ham.

                          Men han er vel om nogen manden, der kan få talentfulde, unge spillere til at blomstre og gøre en reel forskel på et førstehold. Det vil jeg se i OB Kent, hører du! :-)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Det tror jeg ikke bliver et problem. OP virker topprofessionel, og har flere gange givet udtryk for, at han har det fint med at være ansat på en kort kontrakt, da han først og fremmest fungerer som brandslukker.

                            Jeg er temmelig overrasket over at vi så pludseligt og hurtigt får Kent tilknyttet, men umiddelbart er jeg 100 % positiv overfor det - han virker som det helt rigtige for os.
                            Håber, du/I har ret :)

                            Comment


                              #15
                              Fantastisk nyhed!
                              Specielt fordi det må være et tegn på, at Thorborg har forstået at der nu skal penge på bordet igen. Kent vil vel ikke slippe et sikkert job, for at blive tilbudt et skodhold?

                              Nu vender det!

                              Comment

                              Working...
                              X