Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Det ville jo være underligt hvis han sagde andet. Jeg håber KN bliver længe i OB og får bygget vores hold op så vi kan spille med i toppen af dansk fodbold
    Han tager det nok hvis det bliver tilbudt, men umiddelbart gætter jeg på Hjulmand eller Laudrup.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Der findes vel næppe så mange trænere der ikke ønsker at træne deres eget landshold. Der findes vel næppe heller nogen træner der ikke er til salg for den rette pris.
      Når det så er sagt, så håber jeg da at DBU prøver at kigge lidt udenlands. Både for vores og vores landsholds skyld.

Comment

DBU er fattige som kirkerotter. De har jo ikke råd til at give samme løn som OB. Og slet ikke råd til at købe manden fri.....

Comment

Jamen så er der jo ikke noget at frygte ;-)

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            DBU er fattige som kirkerotter. De har jo ikke råd til at give samme løn som OB. Og slet ikke råd til at købe manden fri.....
            lyder godt

Comment

Nu spørger jeg måske dumt... men tager man samme pris for at fritstille en træner, hvis det er det nationale forbund der spørger? Kunne forestille mig at der spillede andre faktorer ind, når det er nationalmelodien der spiller i den anden ende af røret...

Eller kunne man forestille sig en klausul, der sikrede ophævning af kontrakten, hvis DBU ringede?

Mvh

MaxHH

Comment

Det ville jo være underligt hvis han sagde andet. Jeg håber KN bliver længe i OB og får bygget vores hold op så vi kan spille med i toppen af dansk fodbold
                Så det er ok hvis en træner melder ud at der er andre jobs han gerne vil men ikke en spiller ?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Arhhh... her vil jeg gerne kalde "bullshit". Selvom DBU ikke har verdens bedste økonomi, så er jeg ret overbevist om at landstræneren stadig bliver betalt rigtig godt - der frigives ganske givet en hel del lønkroner når Morten Olsen stopper og jeg tror at det drejer sig om væsentlig flere end hvad KN står til at få i OB. Så jeg tror egentlig også at DBU ville have de 3-4 mio. eller hvor meget det nu ville koste, hvis de virkelig ville købe ham fri, mens der samtidig ville være råd til en pæn hyre til Kent Nielsen.

Comment

Stupid situation. Det er ok, hvis han siger, at han gerne vil være landstræneren en dag. Men hvis han rent faktisk tænker på 2016 skulle vi afklare det med DBU nu. Det ville ikke være fornuftigt at lade ham begynde og det er kun for et år, så kan vi ikke bygge op noget nyt i kun et år.
                    I forhold til Kent tænker jeg: Enten alt eller intet.
                    Hvis Kent kommer ikke for fire år, så ville vi gøre klogt at arbejde videre med Ove.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Stupid situation. Det er ok, hvis han siger, at han gerne vil være landstræneren en dag. Men hvis han rent faktisk tænker på 2016 skulle vi afklare det med DBU nu. Det ville ikke være fornuftigt at lade ham begynde og det er kun for et år, så kan vi ikke bygge op noget nyt i kun et år.
                      I forhold til Kent tænker jeg: Enten alt eller intet.
                      Hvis Kent kommer ikke for fire år, så ville vi gøre klogt at arbejde videre med Ove.
                      Jeg er helt enig

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Så det er ok hvis en træner melder ud at der er andre jobs han gerne vil men ikke en spiller ?
                        Nu snakker vi jo i forhold til at træne et landshold. Så det kan ikke sammenlignes, det ville jo være underligt hvis f.eks Mikkel Delser udtaler at: jeg kunne ikke forstille mig at spille på landsholdet en dag. I stedet for: Det er en hver spillers drøm at spille for sit land. Og jeg arbejder benhårdt hverdag for at jeg en dag kan trække den rød/hvide trøje på og løbe på banen i en fyldt parken.

Comment

Hvis han stillede sig op og sagde at han vil træne BIF ville det være noget ganske andet end at han siger at han vil lytte til DBU hvis de kommer med et bud som landstræner .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Hvis han stillede sig op og sagde at han vil træne BIF ville det være noget ganske andet end at han siger at han vil lytte til DBU hvis de kommer med et bud som landstræner .
                            Hvorfor? I begge tilfælde ville han jo vælge OB fra selvom han har en kontrakt med os ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Nu snakker vi jo i forhold til at træne et landshold. Så det kan ikke sammenlignes, det ville jo være underligt hvis f.eks Mikkel Delser udtaler at: jeg kunne ikke forstille mig at spille på landsholdet en dag. I stedet for: Det er en hver spillers drøm at spille for sit land. Og jeg arbejder benhårdt hverdag for at jeg en dag kan trække den rød/hvide trøje på og løbe på banen i en fyldt parken.
                              Det er da dig der laver en underlig sammenligning .. Desler kan da spille for både OB og Danmark men Kent Nielsen kan kun træne et hold ad gangen og pt udtaler han sig om et andet job end det han lige har skrevet kontrakt på ...

Comment

Det er da dig der laver en underlig sammenligning .. Desler kan da spille for både OB og Danmark men Kent Nielsen kan kun træne et hold ad gangen og pt udtaler han sig om et andet job end det han lige har skrevet kontrakt på ...
                                Altså jeg tror at for de fleste danske fodbold trænere er det største job tilbud de får i deres karriere at træne det danske landshold. Så jeg ser ikke noget problem i at vores træner har en ambition om at træne landsholdet hvis han får tilbudet, det betyder blot at vi har/får en meget kompetent træner hvis han kædes sammen med landstræner jobbet.
                                Last edited by Løvkvist_jr.; 19-03-2015, 22:43.

Comment

Working...
                                X