Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    Altså jeg tror at for de fleste danske fodbold trænere er det største job tilbud de får i deres karriere at træne det danske landshold. Så jeg ser ikke noget problem i at vores træner har en ambition om at træne landsholdet hvis han får tilbudet, det betyder blot at vi har/får en meget kompetent træner hvis han kædes sammen med landstræner jobbet.
    Ligeså kompetent som Troels, der var alle bookmakeres favorit som landstræner i 2011..

Comment

jeg vil æde min gamle Søren Berg kasket hvis det bliver en dansker bosiddene i Danmark der "løber med æren" og bliver landstræner efter MO. Jeg tror det bliver en "u-lænder" fra et land der ligger syd for DK
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
        Ligeså kompetent som Troels, der var alle bookmakeres favorit som landstræner i 2011..
        Jeg tror godt Troels kunne blive en god landstræner. Det er nok med ham som med MO at den daglige rutine og den ugentlige kamp og den meget omgang med stab og spillere bliver for meget. Vi skal også huske at Troels både have en Thomas Christensen og en Poul Hansen omkring sig.
        Jeg siger ikke jeg ønsker ham som landstræner (foretrækker en god tysker, Leif Rasmussen har nævnt et par stykker i FS), men vil ikke bryde skrigende sammen, hvis det blev Troels.
        Uanset hvem det bliver, får de problemer med Thomas og soldaten.
        Bolden er rund

Comment

Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlæg
          Jeg tror godt Troels kunne blive en god landstræner. Det er nok med ham som med MO at den daglige rutine og den ugentlige kamp og den meget omgang med stab og spillere bliver for meget. Vi skal også huske at Troels både have en Thomas Christensen og en Poul Hansen omkring sig.
          Jeg siger ikke jeg ønsker ham som landstræner (foretrækker en god tysker, Leif Rasmussen har nævnt et par stykker i FS), men vil ikke bryde skrigende sammen, hvis det blev Troels.
          Uanset hvem det bliver, får de problemer med Thomas og soldaten.
          Jeg ville godt nok bryde skrigende sammen! Heldigvis er Troels Bech's trænerkarriere forbi, så det bliver ikke aktuelt.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Jeg ville godt nok bryde skrigende sammen! Heldigvis er Troels Bech's trænerkarriere forbi, så det bliver ikke aktuelt.
            TB ender vil som makker med Poul Hansen. Så har vi jo samlet de virkelige eksperter på TV.

Comment

Ser ud til at Kuhn ikke følger med

http://www.bold.dk/nyt/allan-kuhn-je...-venteposition

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

unægteligt ærgerligt, jeg vil så sætte en femmer på Tommy Møller Nielsen
                Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Nogen speciel grund til at du tror dette?

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Håber på en større "pædagog" a la Kuhn. Jesper Sørensen måske.

Comment

Det kunne vel også være en del af en lønforhandling med OB, siger jeg uden at vide noget. Måske er det bare ønsketænkning.

Comment

Nogen speciel grund til at du tror dette?
                        ikke udover at jeg ved at han er glad for assistenttræner jobbet i FCV, og af FCV med storsandsynlighed rykker ned, onkel Kurt er ved at trække støtten i samme klub som tilmed har ansat en assistent mere. Det trækker med andre ord sammen til et brud med nogen derovre i Slagelse. Sidst men ikke mindst er der jo et nostaltisk dejavu til alle OB fans alene på navnet.
                        Believe OB

Comment

Jeg synes det er bekymrende at Kent Nielsen ikke formår at skabe et bedre hold i Aalborg, efter at de vandt sidste år. Pt er de 25 point efter Fcm efter 24 runder.
                          Jeg er stadig lidt lunken ved den ansættelse, og synes det er mærkeligt at han er helt fredet i pressen. Der må virkelig ikke være nogen forventninger til aab siden de er gået helt i glemmebogen.
                          Han lever en lidt beskyttet tilværelse i Aalborg, uden det store pres. Kan han håndtere et større pres i Odense? Han kunne ikke da han var i Brøndby.
                          Men han skal selvfølgelig have lov at gøre min skepsis til skamme..... håber jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Jeg synes det er bekymrende at Kent Nielsen ikke formår at skabe et bedre hold i Aalborg, efter at de vandt sidste år. Pt er de 25 point efter Fcm efter 24 runder.
                            Jeg er stadig lidt lunken ved den ansættelse, og synes det er mærkeligt at han er helt fredet i pressen. Der må virkelig ikke være nogen forventninger til aab siden de er gået helt i glemmebogen.
                            Han lever en lidt beskyttet tilværelse i Aalborg, uden det store pres. Kan han håndtere et større pres i Odense? Han kunne ikke da han var i Brøndby.
                            Men han skal selvfølgelig have lov at gøre min skepsis til skamme..... håber jeg.
                            Han har også haft svære forudsætninger. Han får Enevoldsen og Helenius, som ikke rigtig rammer formen. Derudover mister han Kusk, mens Ahlmann, Spalvis og Jønsson er skadet det meste af sæsonen. Det var alle 3 alle 4 spillere der trak et stort læs i mesterskab sæsonen. Men jeg er enig i det har været en skuffende sæson for dem alligevel, men de blev nok også løftet til at spille over deres normale niveau af den medvind de havde specielt i foråret

Comment

Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              har tænkt samme tanke.. Men de spiller stadig meget bedre fodbold end vi gør på et mindre budget..
                              mener at Aab's udmelding var Top 6 inden denne sæson. Og den holder de ca..
                              Skader og for mange personlige fejl gør at de ikke ligger højere IMO.. Ikke spillet på banen..

Comment

Husk også at AaB vandt mere på de andres utilstrækkelighed, end egen styrke. Ikke for at forklejne det, men det var på en baggrund med al den medvind som der fandtes

Comment

Working...
                                X