Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr.
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
jeg vil æde min gamle Søren Berg kasket hvis det bliver en dansker bosiddene i Danmark der "løber med æren" og bliver landstræner efter MO. Jeg tror det bliver en "u-lænder" fra et land der ligger syd for DKBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægLigeså kompetent som Troels, der var alle bookmakeres favorit som landstræner i 2011..
Jeg siger ikke jeg ønsker ham som landstræner (foretrækker en god tysker, Leif Rasmussen har nævnt et par stykker i FS), men vil ikke bryde skrigende sammen, hvis det blev Troels.
Uanset hvem det bliver, får de problemer med Thomas og soldaten.Bolden er rund
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kloster Se indlægJeg tror godt Troels kunne blive en god landstræner. Det er nok med ham som med MO at den daglige rutine og den ugentlige kamp og den meget omgang med stab og spillere bliver for meget. Vi skal også huske at Troels både have en Thomas Christensen og en Poul Hansen omkring sig.
Jeg siger ikke jeg ønsker ham som landstræner (foretrækker en god tysker, Leif Rasmussen har nævnt et par stykker i FS), men vil ikke bryde skrigende sammen, hvis det blev Troels.
Uanset hvem det bliver, får de problemer med Thomas og soldaten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen speciel grund til at du tror dette?Believe OB
Comment
-
Jeg synes det er bekymrende at Kent Nielsen ikke formår at skabe et bedre hold i Aalborg, efter at de vandt sidste år. Pt er de 25 point efter Fcm efter 24 runder.
Jeg er stadig lidt lunken ved den ansættelse, og synes det er mærkeligt at han er helt fredet i pressen. Der må virkelig ikke være nogen forventninger til aab siden de er gået helt i glemmebogen.
Han lever en lidt beskyttet tilværelse i Aalborg, uden det store pres. Kan han håndtere et større pres i Odense? Han kunne ikke da han var i Brøndby.
Men han skal selvfølgelig have lov at gøre min skepsis til skamme..... håber jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJeg synes det er bekymrende at Kent Nielsen ikke formår at skabe et bedre hold i Aalborg, efter at de vandt sidste år. Pt er de 25 point efter Fcm efter 24 runder.
Jeg er stadig lidt lunken ved den ansættelse, og synes det er mærkeligt at han er helt fredet i pressen. Der må virkelig ikke være nogen forventninger til aab siden de er gået helt i glemmebogen.
Han lever en lidt beskyttet tilværelse i Aalborg, uden det store pres. Kan han håndtere et større pres i Odense? Han kunne ikke da han var i Brøndby.
Men han skal selvfølgelig have lov at gøre min skepsis til skamme..... håber jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægJeg synes det er bekymrende at Kent Nielsen ikke formår at skabe et bedre hold i Aalborg, efter at de vandt sidste år. Pt er de 25 point efter Fcm efter 24 runder.
mener at Aab's udmelding var Top 6 inden denne sæson. Og den holder de ca..
Skader og for mange personlige fejl gør at de ikke ligger højere IMO.. Ikke spillet på banen..
Comment
Comment