Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Rigtig spændende artikel, hvor han ikke ligefrem smider mindre pres over på sig selv eller OB, det gør nu heller ikke noget...

og...

"Vi snakker meget proces i fodboldens verden, men det drejer sig også om at vinde fodboldkampe"

AMEN!!!
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Pendlerne han dagligt fra Aarhus til Odense?

Comment

https://www.youtube.com/watch?v=d6JM...ature=youtu.be

Comment

KONG KENT
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Amen!

Kan især godt lide at han vil den tekniske vej (hvilket på ingen måde udelukker de gamle hårdtarbejdende OB-dyder) og at han har bidt mærke i at de unge af egen avl der har vist karakter og er trådt ind på Superliga scenen er tekniske typer.

Præcis sådan noget jeg havde håbet at høre fra vores nye træner! Glæder mig til at se hvad Kent kan få ud af holdet. Jeg spår JJT slår igennem i denne sæson.

Comment

Jeg er kæmpe fan af den mand. Har snakket med ham nogle gange, da jeg boede i Aalborg, og han er et yderst tiltalende menneske, men som samtidig udgyder sindssygt meget respekt omkring sig. Seriøs, hårdt arbejdende, fokuseret på succes.

Han bliver en kæmpe succes. Det er jeg sikker på.
              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Jeg håber at det er forsigtighed der udløser den omgang uld i mund om nye spillere - det bliver for meget op ad bakke for KN, hvis han ikke får 3 profiler til at afløse de mistede.

Comment

Kent skulle komme på live et eller andet sted på siden her, om 5 min. !!!

http://www.tv2fyn.dk/

Edit: Det må være i afspilleren oppe til højre, hvor der lige nu står en og holder jordens kedeligste tale...
                  Last edited by Kaspernon; 24-06-2015, 14:58.

Comment

Nå, det er Martin Davidsen(journalisten) der er live på i studiet om lidt, snakken er om Kent og OB... Der var et interview med Kent, hvor han sagde det samme som i de andre links...

JH har også været forbi studiet, i en yderst smuk dynejakke(hvor koldt er det på Fyn..?) men heller ikke noget nyt i forhold til hvad der er sagt i dag... Nu snakker de struktur med JH...

Comment

JH: Det er for tidligt med en målsætning...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Nå, det er Martin Davidsen(journalisten) der er live på i studiet om lidt, snakken er om Kent og OB... Der var et interview med Kent, hvor han sagde det samme som i de andre links...

JH har også været forbi studiet, i en yderst smuk dynejakke(hvor koldt er det på Fyn..?) men heller ikke noget nyt i forhold til hvad der er sagt i dag... Nu snakker de struktur med JH...
                        Det er KOLDT, kan jeg informere dig om! ;-)
                        Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          JH: Det er for tidligt med en målsætning...
                          Åh gud....sagde han virkelig det?

Det ville klæde en klub som OB (såvel som så mange andre virksomheder) at kigge på sig selv, og lægge en målsætning ud, og så agere derefter, i stedet for at agere efter "ingenting" og så håbe på det bedste, og så først derefter at melde en målsætning ud, når man kan se, hvad ens konkurrenter har tænkt sig at gøre....suk!!
                          Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg

Det ville klæde en klub som OB (såvel som så mange andre virksomheder) at kigge på sig selv, og lægge en målsætning ud, og så agere derefter, i stedet for at agere efter "ingenting" og så håbe på det bedste, og så først derefter at melde en målsætning ud, når man kan se, hvad ens konkurrenter har tænkt sig at gøre....suk!!
                            enig , det andet er sgu for vattet
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Det er KOLDT, kan jeg informere dig om! ;-)
                              Må da også indrømme jeg lidt fortrød jeg hoppede i et par shorts i dag, men man er vel jyde... Det var også der der faldt mig i øjnene, ud over designet, at så må det være ekstremt koldt ude på øen i dag...

Comment

Han blev spurgt til sidst, nu hvor KN er på plads osv... og svarede bare kort at det er for tidligt med en målsætning, og at det egentlig er den langsigtede der tæller nu/i første omgang om man vil... mon ikke den kommer i September engang...

Comment

Working...
                                X