Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    1. Enig - Altså en spiller der på det nærmeste ikke har spillet, og kommer til med brækket et eller andet, for at skal score vores mål... altså...
    2. Enig - Har været omkring det stunt mange gange, så bare enig...
    3. Enig - men er også nød til at få med, at den transfer var en vi gik og ventede længe på, det skulle være den rigtige... og så var han ikke engang i form da han kom... Lado som spiller kan sikkert blive fin nok, og at OB vil have ham er jo heller ikke hans skyld, men som transfer var det på det nærmeste en total fiasko...
    4. Også enig - Kan dog også tilføje at JBL blev hentet 3-4 uger før, og som JH har sagt, var det en pludselig mulighed der opstod med Kirkeskov, det blev et impuls køb, som vi bare må sige ikke gik overhovedet, og den slags indkøb, de skal helst bare sidde der... JH må også have haft en idé om Ari på midten ikke var optimalt...
    5. Enig her også(og om JBL)
    Enig i det med Lado at "var det det" vi skulle vente på. Jeg kender en der bor i Polen og jeg skrev også at han sagde det angående Lado. Lado skal være i form og have tillid. Uden de to ting så ser han ekstrem skidt ud. Det har holdt stik, selvom hans forrige indhop gav forhåbninger hos mig. I dag var sådan lidt mere lala.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Kryger blev hentet til højre back , en gigantisk brøler især fordi JH byrde kende ham fra sin tid i Horsens . Fordi Kryger som ventet ikke kunne spille back blev Ruud lokket til at tage en en ekstra tørn og derefter måtte man atter bruge penge på en hb d Skogskied blev hentet , dermed har man smidt en del ekstra penge på en plads hvor vi nu igen skal købe ind til .

TM og Lado blev hentet i sommers . TM præsenteret som et uopdaget talent som lige havde noget af det OB manglede og Lado var den angriber vi skulle vente på for at få den helt rigtige alt imens vi kom helvedes dårligt fra start i ligaen . Begge angribere floppede og i vinters måtte vi så bruge penge på 2 nye angribere , Dalgaard må stå som en gåde hvorfor han blev hentet for det ligner ikke noget der var koordineret ned Ove P . Igen ekstra penge ud af et budgettet fordi man har lavet fejlkøb .
      Det var så de 4 lappeløsninger jeg mente som alle kun var nødvendige pga fejlkøb .

Mht Azer så er vi enige om at han ikke er god nok , men det er så en anden snak .
      Vi er vel også enige om de unge og den nye trænerstab eller?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        1. Enig - Altså en spiller der på det nærmeste ikke har spillet, og kommer til med brækket et eller andet, for at skal score vores mål... altså...
        2. Enig - Har været omkring det stunt mange gange, så bare enig...
        3. Enig - men er også nød til at få med, at den transfer var en vi gik og ventede længe på, det skulle være den rigtige... og så var han ikke engang i form da han kom... Lado som spiller kan sikkert blive fin nok, og at OB vil have ham er jo heller ikke hans skyld, men som transfer var det på det nærmeste en total fiasko...
        4. Også enig - Kan dog også tilføje at JBL blev hentet 3-4 uger før, og som JH har sagt, var det en pludselig mulighed der opstod med Kirkeskov, det blev et impuls køb, som vi bare må sige ikke gik overhovedet, og den slags indkøb, de skal helst bare sidde der... ...
        5. Enig her også(og om JBL)
        "JH må også have haft en idé om Ari på midten ikke var optimalt"

var der nogle i hele kongeriget som ikke havde opdaget Ari på midten ikke var optimalt ? Det var så galt at en modstander træner åbent på tv fortalte at de lagde taktik ud fra hvor dårlig vores centrale midtbane var , og oven i det blev han udstillet i onside som den spiller i ligaen med flest fejlafleveringer .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Vi er vel også enige om de unge og den nye trænerstab eller?

100 % enige derom .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            "JH må også have haft en idé om Ari på midten ikke var optimalt"

var der nogle i hele kongeriget som ikke havde opdaget Ari på midten ikke var optimalt ? Det var så galt at en modstander træner åbent på tv fortalte at de lagde taktik ud fra hvor dårlig vores centrale midtbane var , og oven i det blev han udstillet i onside som den spiller i ligaen med flest fejlafleveringer .
            Haha, ja jeg ved godt jeg var meget mild i min kritik der, men havde dog glemt den statistik du nævner, det var virkelig skidt...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg troede jeg lå højt med mit 4 tal
              Det gør du også...
              https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Nogle der ved hvilket snit Ove P har haft og hvad tror i KN kommer til at ligge på, når sæsonen er ovre?

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...aarligste-i-ob

MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Nogle der ved hvilket snit Ove P har haft og hvad tror i KN kommer til at ligge på, når sæsonen er ovre?

MvT
                  10 sejre, 4 uafgjorte og 11 nederlag under Ove - et snit på 1,36 og en placering som nr 6 for de 25 kampe.

Troels havde for sine 9 kampe i sæsonnen et snit på 0,67

Er optimistisk (kan ændre sig hvis ikke JH får sammensat en god nok trup) så tror på et snit omkring 1,5 - over en hel sæson giver det 49,5p lad os runde op til 50 point, det er 3 sejre og en uafgjort mere.....bør være muligt :)

Comment

MvT
                    Jeg tror KNs snit vil komme til at ligge et sted mellem Oves og TBs pointsnit. Vi skal jo huske der er mange nye og unge spillere som skal spilles ind, og en samlet placering i midterfeltet af Superligaen er vel mest realistisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Jeg tror KNs snit vil komme til at ligge et sted mellem Oves og TBs pointsnit. Vi skal jo huske der er mange nye og unge spillere som skal spilles ind, og en samlet placering i midterfeltet af Superligaen er vel mest realistisk.
                      Placering afhænger jo også af, hvilke muligheder Kent har. Foreløbigt er det en tynd trup, han starter op med.

Comment

MvT
                        Jeg prøvede lige for sjov at plotte data i et excel-ark. Kombineret med oplysninger fra ob.dk og wiki, så ligner Troels Bechs sidste periode i klubben, som begyndelsen på gendannelsen. Selv med det lave snit er det stadig en voldsom stigning fra Poul Hansen (det gav et voldsomt fald i forhold til Henrik Clausens snit). Og hans to forrige perioder ligger egentlig rimelig på linje med de trænere, der har været lige før. Til gengæld sker der noget efter periode 2, da Rioch kommer til.

Ove P's snit ligger sådan set i fin forlængelse af Poul Hansen og Troels Bechs. Faktisk giver regressionsligningen over disse tre trænere en R-værdi på 0,9815 og det er ikke helt skidt.
                        Da vi har så høj en R-værdi, har jeg tilladt mig at forudsige vores pointtal næste sæson: 56. Det havde givet bronze foran Brøndby i år.

Egentlig synes jeg bare tit det forsvinder i diskussionen Bech, at han faktisk rykkede os da han ankom. Vi var virkelig et skidt sted og han fik noget humør ind i truppen. Humør og ind imellem fight. Desværre bare ikke så stabilt, men det ser vi også stadig (de to sidste kampe lignede, efter min mening, til forveksling den famøse Brønshøj-kamp i indsats).

Anywho, vi kæmper med om medaljerne næste år. Statistikken har talt.

Comment

Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                          Jeg prøvede lige for sjov at plotte data i et excel-ark. Kombineret med oplysninger fra ob.dk og wiki, så ligner Troels Bechs sidste periode i klubben, som begyndelsen på gendannelsen. Selv med det lave snit er det stadig en voldsom stigning fra Poul Hansen (det gav et voldsomt fald i forhold til Henrik Clausens snit). Og hans to forrige perioder ligger egentlig rimelig på linje med de trænere, der har været lige før. Til gengæld sker der noget efter periode 2, da Rioch kommer til.

Ove P's snit ligger sådan set i fin forlængelse af Poul Hansen og Troels Bechs. Faktisk giver regressionsligningen over disse tre trænere en R-værdi på 0,9815 og det er ikke helt skidt.
                          Da vi har så høj en R-værdi, har jeg tilladt mig at forudsige vores pointtal næste sæson: 56. Det havde givet bronze foran Brøndby i år.

Egentlig synes jeg bare tit det forsvinder i diskussionen Bech, at han faktisk rykkede os da han ankom. Vi var virkelig et skidt sted og han fik noget humør ind i truppen. Humør og ind imellem fight. Desværre bare ikke så stabilt, men det ser vi også stadig (de to sidste kampe lignede, efter min mening, til forveksling den famøse Brønshøj-kamp i indsats).

Anywho, vi kæmper med om medaljerne næste år. Statistikken har talt.
                          ingen tvivl om vi var et skidt sted da han overtog - og tror ikke du finder mange der giver Bech hele ansvaret for det gik galt igen. Indkøb eller mangel på samme, ingen tvivl om at manden langt fra havde optimale forudsætninger. Træningerne skulle der efter sigende heller ikke have været noget i vejen med, godt humør osv.
                          - men når det ikke bliver bragt med ind til kampene så holder det jo ikke i længden. Og ordet "stabilitet" er jo ret væsenligt her. For der blev spillet fantastisk indimellem - for derefter at korthuset faldt fuldstændigt sammen. AGF kampen er vel stadig det bedste eksempel på hvor galt det kunne gå.....var det 6-3 vi endte med at tabe.....

Comment

Ingen "Hej jeg er glad for endelig at komme i gang med arbejdet her i OB. Vi har en spændende trup" udtalelse fra KN i dag?

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Ingen "Hej jeg er glad for endelig at komme i gang med arbejdet her i OB. Vi har en spændende trup" udtalelse fra KN i dag?
                              Jo = http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...age-til-toppen
                              Jesper Hansen Barometer: 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Nå nu er det her

Comment

Working...
                                X