Oprindeligt indsendt af anglicantian
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægForlod han ikke selv FCM, på grund af han ikke følte sig klar til cheftræner posten eller en anden undskyldning for at vende tilbage til Aab.
Nogle mener det var på grund af ledelsen i FCM der fik ham til at søge væk.
Man kan jo så spørge sig selv, hvad i alverden Malmø selv havde regnet med, da et af Nordens klart bedste hold, valgte at erstatte et stort trænernavn, med en assistenttræner fra en dansk midterklub.Last edited by Sheed; 18-11-2016, 20:34.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJo, så kan du læse den subtekst ind i det, som du selv synes passer ind. Som jeg skrev, magtede han ikke opgaven i FCM, det er vidst rimeligt evident, og noget tyder på, at det samme gør sig gældende i Malmø. Ligesom med Roland Nilsson i FCK, er resultaterne på den korte bane ikke nok, hvis man i klubben og blandt spillerne, føler at den kultur man har opbygget bliver misrøgtet, og at spillerne ikke bliver stimuleret nok rent taktisk, som det også var tilfældet i FCK, da Solbakken forlod dem, hvor det spilkoncept og den kultur man havde, langsomt faldt fra hinanden. Malmø kommer trods alt fra to CL gruppespil i træk i de to forrige sæsoner, så man kan med rette forvente en træner der afkræver noget respekt blandt spillerne.
Man kan jo så spørge sig selv, hvad i alverden Malmø selv havde regnet med, da et af Nordens klart bedste hold, valgte at erstatte et stort trænernavn, med en assistenttræner fra en dansk midterklub.
På vej mod 6. Nederlag i 7 kampe.
Kent er langt fra uskyldig, langt fra, men at sætte spørgsmålstegn ved tidligere meritter og forudgående rygte er ganske enkelt for tyndt, bare fordi han tilsyneladende kager rundt nu, i en klub, hvor der ikke er styr på ret meget. Hvor der ikke var styr på noget, da han ankom.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
30 min interview med Kent. Lidt om transfervinduet som vi ikke skal forvente det store af
http://www.fyens.dk/Abildtrup--Rasmu...rtikel/3099489
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg30 min interview med Kent. Lidt om transfervinduet som vi ikke skal forvente det store af
http://www.fyens.dk/Abildtrup--Rasmu...rtikel/3099489Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg30 min interview med Kent. Lidt om transfervinduet som vi ikke skal forvente det store af
http://www.fyens.dk/Abildtrup--Rasmu...rtikel/3099489
Bla bla bla. Ingen der gad høre på dem. Og mærkelig mikrofonføring.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-tabe/6413700
Jeg kunne godt tænke mig, at man i OB også på den måde forholdt sig til tingenes katastrofale tilstand. Det er lidt den samme smøre vi hører fra OB, men der ligger dog en erkendelse i artiklens overskrift. Det får konsekvenser hvis det fortsætter. Det er desværre ikke den opfattelse jeg står tilbage med, efter at have haft Kent Nielsen og Jesper Hansen på tomandshånd ved fanmødet på stadion.
Kent føler at hans vigtigste opgave er at være lynafleder, bibringe spillerne optimisme. Samt at forklare dem at tingene ikke er så alvorlige som presse og fans vil gøre dem til. Han mener endvidere at der er en sund konkurrence på holdet, og at det er præstationerne der afgør hvem der er i start elleve.
Jesper Hansen talte mest om at bygge op nede fra. Bedre faciliteter så vi kan tiltrække de bedste spillere fra de yngre årgange. Men når snakken så falder på at superligaholdet sejler, så er både Kent og Jesper noget berøringsangste. Det virker ikke som alvoren, er gået op for de 2 herrer. De er blevet lullet i søvn af bestyrelsens forsikringer om at de sidder sikkert i sadlen.Last edited by sinus; 19-11-2016, 11:14.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæghttp://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-tabe/6413700
Jeg kunne godt tænke mig, at man i OB også på den måde forholdt sig til tingenes katastrofale tilstand. Det er desværre ikke den opfattelse jeg står tilbage med, efter at have haft Kent Nielsen og Jesper Hansen på tomandshånd ved fanmødet på stadion.
Kent føler at hans vigtigste opgave er at være lynafleder, bibringe spillerne optimisme. Samt at forklare dem at tingene ikke er så alvorlige som presse og fans vil gøre dem til. Han mener endvidere at der er en sund konkurrence på holdet, og at det er præstationerne der afgør hvem der er i start elleve.
Jesper Hansen talte mest om at bygge op nede fra. Bedre faciliteter så vi kan tiltrække de bedste spillere fra de yngre årgange. Men når snakken så falder på at superligaholdet sejler, så er både Kent og Jesper noget berøringsangste. Det virker ikke som alvoren, er gået op for de 2 herrer. De er blevet lullet i søvn af bestyrelsens forsikringer om at de sidder sikkert i sadlen.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæghttp://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...t-tabe/6413700
Jeg kunne godt tænke mig, at man i OB også på den måde forholdt sig til tingenes katastrofale tilstand. Det er desværre ikke den opfattelse jeg står tilbage med, efter at have haft Kent Nielsen og Jesper Hansen på tomandshånd ved fanmødet på stadion.
Jesper Hansen talte mest om at bygge op nede fra. Bedre faciliteter så vi kan tiltrække de bedste spillere fra de yngre årgange. Men når snakken så falder på at superligaholdet sejler, så er både Kent og Jesper noget berøringsangste. Det virker ikke som alvoren, er gået op for de 2 herrer. De er blevet lullet i søvn af bestyrelsens forsikringer om at de sidder sikkert i sadlen.
De hold, der ikke vil erkende størrelsen af krisen er som oftest dem, der falder hårdest.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Jesper Hansen talte mest om at bygge op nede fra. Bedre faciliteter så vi kan tiltrække de bedste spillere fra de yngre årgange. Men når snakken så falder på at superligaholdet sejler, så er både Kent og Jesper noget berøringsangste. Det virker ikke som alvoren, er gået op for de 2 herrer. De er blevet lullet i søvn af bestyrelsens forsikringer om at de sidder sikkert i sadlen.
Jeg er da som sådan enig med KN i at en af hans vigtigste opgaver er at være lynafleder for spillerne så deres mismod ikke forværres af den pressens nyhedsgribbe. KN skal helst have så meget optimisme og tro på holdet som overhovedet muligt, uge efter uge. Den opgave bliver næppe lettere hvis/når de hele tiden skal svare på ting om hvorfor de er så elendige.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment