Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Forstår ikke helt hvorfor vi skulle igennem tre sæsoner med miserable resultater før Thorborg blev villig til at skyde penge i klubben. Nu håber jeg bare ikke, at alle pengene bliver skudt efter dyre lønninger og vanvittige transfers.

Nu skal fundamentet på plads i klubben. Jeg håber på at der også bliver investeret i et stærkt ungdomsmiljø, scouting, bedre faciliteter og nye tiltag for fans. Hvis man alligevel er villig til at smide mange millioner i klubben, så kunne man måske gøre det med et langsigtet formål, der ikke er bygget op omkring 1.holdet.
    Helt helt 10000% enig. Men det må være fordi at samtlige kroge skulle fejes i OSE(og måske hans andre firmaer også). Og man måske forventede at man kunne køre 4-6 placeringer hjem på rygraden.

Det andet du nævner er jo stille og roligt sat i værks. Eller noget af det..
    scouting og bedre faciliteter i Ådalen er stadig en mangelvare

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      ..og Risgaard var med til at rykke ned med SIF. Men jo, Risgård har et DM på CV'et, der selvfølgelig gør noget. Spelmann er blevet nummer fire med ACH og har været i en pokalfinale med dem. Så der er da forskel - men er den virkelig så stor, at Spelmann skulle være at betegne som "endnu en første divisions-transfer" (og hvad det nu eller er han er blevet betegnet som) og Risgård en stor stjerne? Eller hvad er det der skulle gøre at Spelmann-transferen på papiret skulle være så dårlig? Altså udover at folk har set sig sure på Jesper Hansen og tidligere Horsens-spillere?
      B I N G O, B I N G O, and Bingo was his namo... 👍

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Nej den undre godt nok også mig. Nu ved vi jo reelt ikke hvor meget mere der skydes i projektet, men hvad har ændret sig - og hvorfor skulle man igennem flere sæsonner på randen af katastrofe....det giver ikke meget mening
        Dårlig ledelse og dårlige indkøb kunne være meningsgivende, men jeg forstår ikke, hvorfor folk herinde i længere tid har skrevet og fastslået at kassen er tom, samt der ikke kom flere penge fra formanden. Er der tale om håb eller er det blot Tyttebær-Maja der kommer forbi engang imellem.

Comment

Forstår ikke helt hvorfor vi skulle igennem tre sæsoner med miserable resultater før Thorborg blev villig til at skyde penge i klubben. Nu håber jeg bare ikke, at alle pengene bliver skudt efter dyre lønninger og vanvittige transfers.

Nu skal fundamentet på plads i klubben. Jeg håber på at der også bliver investeret i et stærkt ungdomsmiljø, scouting, bedre faciliteter og nye tiltag for fans. Hvis man alligevel er villig til at smide mange millioner i klubben, så kunne man måske gøre det med et langsigtet formål, der ikke er bygget op omkring 1.holdet.
          Det virker besynderligt - den eneste logiske forklaring jeg kan nå frem til, må være økonomisk forsigtighed forud for den nye aftale med Carlsberg. Kan den måske være af så markant en størrelse, at den har været afgørende for gøren og laden inden man vidste den var på plads?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Nej den undre godt nok også mig. Nu ved vi jo reelt ikke hvor meget mere der skydes i projektet, men hvad har ændret sig - og hvorfor skulle man igennem flere sæsonner på randen af katastrofe....det giver ikke meget mening
            Det giver da mening, at Thorborg har stillet krav om en drift i balance, før han smider yderligere millioner i kassen. Jeg kan ikke se, at det er så udiøst.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Det giver da mening, at Thorborg har stillet krav om en drift i balance, før han smider yderligere millioner i kassen. Jeg kan ikke se, at det er så udiøst.
              Udiøst er det vel, hvis præmissen er at der nu igen åbnes op for en ubalance i håb om at skabe resultater, der øger den sportslige indtægt igennem større resultater.

Om det så er præmissen, det er jo så spørgsmålet - som jeg skriver længere oppe, kan Carlsberg sponsoreret måske have en større betydning, end man lige umiddelbart tror.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                KN er lovet millioner af Thorborg ?!

http://www.bt.dk/superligaen/ob-rigm...-med-millioner
                Al den snak om millioner vil jeg tage med forbehold. KN har gjort det godt i AAlborg med små midler og mon ikke at det er derfor at vi vil have ham. Det er tid til at få de unge kørt ordentlig ind på holdet. Det er jo det OB gerne vil og det ændre tilgangen af KN næppe på. Tværtimod.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Men det er jo til dels selvforskyldt. Salg af rettigheder af Kadrii og Traoré (og Christian Eriksens videresalgsklausul). Flere år uden sportsdirektør. Ansættelse af Henrik Clausen. Thomas Christensens vanvittige sportslige ledelse af klubben (Skoubo, Jesper Christiansen, leje af Djiby Fall mfl.). Ansættelse af Poul Hansen. Dyr hyre til Troels Bech, som aldrig har bevist andet end en pokal og respektable placeringer med SIF.

Det virker lidt som den omvendte verden. OBs ledelse brækkede den tidligere struktur ned uden at være villig til at poste penge og tid i den nye strategi. Jeg klager bestemt ikke over at Thorborg er villig til at styrke klubben fra sommeren 15, men man kunne måske have sparet en masse negativ omtale og slid på klubbens renommé ved at handle tidligere.

Comment

Men det er jo til dels selvforskyldt. Salg af rettigheder af Kadrii og Traoré (og Christian Eriksens videresalgsklausul). Flere år uden sportsdirektør. Ansættelse af Henrik Clausen. Thomas Christensens vanvittige sportslige ledelse af klubben (Skoubo, Jesper Christiansen, leje af Djiby Fall mfl.). Ansættelse af Poul Hansen. Dyr hyre til Troels Bech, som aldrig har bevist andet end en pokal og respektable placeringer med SIF.

Det virker lidt som den omvendte verden. OBs ledelse brækkede den tidligere struktur ned uden at være villig til at poste penge og tid i den nye strategi. Jeg klager bestemt ikke over at Thorborg er villig til at styrke klubben fra sommeren 15, men man kunne måske have sparet en masse negativ omtale og slid på klubbens renommé ved at handle tidligere.

Men det er menneskeligt at fejle jo.. I det her game bliver man bare mindet om det hele tiden..
                    jeg er ikke i tvivl om at NT ville have gjort mange ting anderledes de sidste 4-5 år hvis han havde muligheden

jeg syntes der er stor grund til at være positiv og at have grund til at glæde sig over at det måske snart igen bliver sjovt at være OB fan..
                    se det er den bedste julegave jeg får i år. Uanset hvad der må ligge under træet(tvivler på at der ligger et frikort til BJ's fra konen)

Comment

Har du ikke fulgt med? Sparerunde og økonomisk stabilitet i fremtiden er nøgleord. 3 sæsoner hvor der skulle rettes op på meget og JH har gjort det til UG+ .

Der er ved at være et fundament og KN skal bygge det videre.

Comment

Det er meget normalt, at gøre dette!?

JH blev ansat til at få sorte tal på bundlinjen anno 2015 - samtidig med at holde os i suppen. Det er PT. Lykkedes - og jeg ser os ikke rykke ned.

Håber folk får mere indsigt og forståelse for jvad der er sket i OB. Oprejsningen bliver ikke med dyre dyre stjerner, men med kvalitet og talent. Som set i AAB.
                        Nemlig det helt rigtige for OB der nu laver et nyt og stabilt fundament.
                        Det koster at lave processer og sparerunder. Det må man accepterer. Følelser eller ej - så glæder jeg mig som et fuxking lille barn til at starte op igen!

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          ..og Risgaard var med til at rykke ned med SIF. Men jo, Risgård har et DM på CV'et, der selvfølgelig gør noget. Spelmann er blevet nummer fire med ACH og har været i en pokalfinale med dem. Så der er da forskel - men er den virkelig så stor, at Spelmann skulle være at betegne som "endnu en første divisions-transfer" (og hvad det nu eller er han er blevet betegnet som) og Risgård en stor stjerne? Eller hvad er det der skulle gøre at Spelmann-transferen på papiret skulle være så dårlig? Altså udover at folk har set sig sure på Jesper Hansen og tidligere Horsens-spillere?
                          Der må jeg erklære mig enig, og erkende jeg fik det til at fremstå sådan, det var ikke meningen, for Spelmann har års erfaring fra Suppen, og betragter ham egentlig ikke som et 1. Divisions køb, det gør jeg heller ikke med Kirkeskov feks, eller Emil... tænker bare, at få de her "gamle" drenge hjem som de gjorde i AaB, som har haft så stor succes med klubben og har kulturen på rygraden, har betydet utroligt meget for dem deroppe... det var egentlig den vej jeg ville, selvom jeg kan godt kan se det var umuligt at tyde på mit indlæg...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                            Har du ikke fulgt med? Sparerunde og økonomisk stabilitet i fremtiden er nøgleord. 3 sæsoner hvor der skulle rettes op på meget og JH har gjort det til UG+ .

Der er ved at være et fundament og KN skal bygge det videre.
                            Der er stadig et meget stort "men", der hedder "1. division". Hvis vi rykker ned, vil det koste langt mere end vi har sparet. For nu at citere The Wolf: "Let's not start sucking each others dicks quite yet"
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Der er stadig et meget stort "men", der hedder "1. division". Hvis vi rykker ned, vil det koste langt mere end vi har sparet. For nu at citere The Wolf: "Let's not start sucking each others dicks quite yet"
                              Enig. Vi skal lige overleve denne sæson
                              Men jeg syntes at for første gang i lang tid frygter jeg ikke for "næste sæson"..
                              Den glæder jeg mig til

Comment

Enig
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
                                X