Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Kent Nielsen
Collapse
X
-
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-denne-saeson
Kent siger nej til mentaltræner i OB i denne video, ikke så overraskende med den forældede tilgang til tingene fra ham. Faktisk interessant at høre Brøndbys mentaltræner i klippet, jeg er ret sikker på vi havde hentet flere point i efteråret, med en god individuel mentaltræner på holdkortet. Men vi må så håbe, at vi nu er på vej op af hullet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæghttp://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...i-denne-saeson
Kent siger nej til mentaltræner i OB i denne video, ikke så overraskende med den forældede tilgang til tingene fra ham. Faktisk interessant at høre Brøndbys mentaltræner i klippet, jeg er ret sikker på vi havde hentet flere point i efteråret, med en god individuel mentaltræner på holdkortet. Men vi må så håbe, at vi nu er på vej op af hullet.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Synes det er en skam hvis ikke vi tilbyder spillerne noget sparring ved en mentalcoach. Der er talrige eksempler på spillere som fortæller om stort udbytte ved et sådant samarbejde - også efter et skeptisk udgangspunkt. Jeg har sgu også lyst til at sige, at det er noget pjat med sådan noget, men det tror jeg faktisk ikke (længere) på.
Hvis det kan rykke eksempelvis bundniveauet en anelse hos nogle spillere, så er det da afgjort et forsøg værd. Hvis økonomien ikke er til det, så kan man jo rådgive spillerne til at finde en dygtig privat.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægSynes det er en skam hvis ikke vi tilbyder spillerne noget sparring ved en mentalcoach. Der er talrige eksempler på spillere som fortæller om stort udbytte ved et sådant samarbejde - også efter et skeptisk udgangspunkt. Jeg har sgu også lyst til at sige, at det er noget pjat med sådan noget, men det tror jeg faktisk ikke (længere) på.
Hvis det kan rykke eksempelvis bundniveauet en anelse hos nogle spillere, så er det da afgjort et forsøg værd. Hvis økonomien ikke er til det, så kan man jo rådgive spillerne til at finde en dygtig privat.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægGod pointe. Ja, de spillere der har behovet burde i egen interesse bruge penge på en dygtig coach. Og pengene har de jo. Det er vel blot en klog investering i fremtiden. Vi har jo hørt glitrende eksempler fra andre sportsfolk - og vistnok også fodboldspillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægGod pointe. Ja, de spillere der har behovet burde i egen interesse bruge penge på en dygtig coach. Og pengene har de jo. Det er vel blot en klog investering i fremtiden. Vi har jo hørt glitrende eksempler fra andre sportsfolk - og vistnok også fodboldspillere.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægWilliam Kvist har jo en hel stab omkring sig. Både kostvejleder, mentalcoach og personlig træner. At han så er et skvat er en anden sag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægWilliam Kvist er en mega nørd, som betaler de ting af egen lomme; dels fordi han gør alt for at få de sidste procent ud (fordi han udmærket er klar over, at han ikke har verdens største naturtalent i fht. andre på topniveau), men han tænker jo også langsigtet på selv en dag at skulle trække på de erfaringer i et civilt liv. Det trækker jo ikke fra i et lederjob i dag, at du har kendskab til netop coaching, kost, individuelle udviklingsplaner (som han lægger mange af) mm., og William Kvist er ikke typen, der lægger sig på sofaen, når karrieren en dag er slut. Han er bare smart i pæren, den gut. Det er langt fra alle spillere, der tænker så langt.
Ligesom sportsfolk i individuelle sportsgrene i høj grad gør det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet kunne man jo så ønske sig af andre fodboldspillere også... at de selv tager ansvar for deres egen succes.
Ligesom sportsfolk i individuelle sportsgrene i høj grad gør det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægWilliam Kvist er en mega nørd, som betaler de ting af egen lomme; dels fordi han gør alt for at få de sidste procent ud (fordi han udmærket er klar over, at han ikke har verdens største naturtalent i fht. andre på topniveau), men han tænker jo også langsigtet på selv en dag at skulle trække på de erfaringer i et civilt liv. Det trækker jo ikke fra i et lederjob i dag, at du har kendskab til netop coaching, kost, individuelle udviklingsplaner (som han lægger mange af) mm., og William Kvist er ikke typen, der lægger sig på sofaen, når karrieren en dag er slut. Han er bare smart i pæren, den gut. Det er langt fra alle spillere, der tænker så langt.
Det er helt sikkert rigtig smart, men det ændrer ikke det store på min antipati mod ham - rationel eller ej.
Comment
-
Kent mener stadig at truppen er god nok. Så må det jo være træneren der er problemet.. For uheld og tilfældigheder kan det jo ikke blive ved med at være
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ne-er-gode-nok
Comment
Comment