Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Denne tråd handler om Kent og han har præsenteret katastrofalt. Bech og Ove ville have fået mere ud af dette hold.
    Det har været mig en gåde at folk har holdt hånden over Kent i lang tid. Nu må alle kunne se hvor skidt han har forvaltet dette hold.

    At vi også skal fyre JH kan vi tage i en anden tråd...
    Tråden hedder ikke "Kent har præsteret katastrofalt" så jeg synes da det er relevant at tage personen, der ikke kan adskilles fra hans arbejde, ind i diskussionen, for det her er lige så meget, mindst, Jesper Hansens elendighed, så du kan ikke skille dem ad. Når du siger "Kent" må du også sige "Jesper".

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jamen han havde jo været noget så dygtig i ACH , hvor han efterlod en kuldsejlet klub

      Kan snart ikke finde på nye superlativer at sige om Jesper Hansen..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Tråden hedder ikke "Kent har præsteret katastrofalt" så jeg synes da det er relevant at tage personen, der ikke kan adskilles fra hans arbejde, ind i diskussionen, for det her er lige så meget, mindst, Jesper Hansens elendighed, så du kan ikke skille dem ad. Når du siger "Kent" må du også sige "Jesper".

        MvH ChrisOB

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kan snart ikke finde på nye superlativer at sige om Jesper Hansen..
          "Top of the flops"?
          "Klubterminator"?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            "Top of the flops"?
            "Klubterminator"?
            Ja de passer også meget godt :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Tråden hedder ikke "Kent har præsteret katastrofalt" så jeg synes da det er relevant at tage personen, der ikke kan adskilles fra hans arbejde, ind i diskussionen, for det her er lige så meget, mindst, Jesper Hansens elendighed, så du kan ikke skille dem ad. Når du siger "Kent" må du også sige "Jesper".

              MvH ChrisOB
              Nej det undrer mig ikke at du ikke kan adskille de to. :-) Men du kunne jo prøve, hvad synes du om Kent alt taget i betragtning?

              Det er heller ikke Kent der stor indflydelse på om Festersen præsterer godt eller ej. Træneren kan være et vigtigt element for om en spiller lykkes eller ej, men spilleren selv er en variabel man aldrig kan lukke helt ud...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Drop det dér. Selvfølgelig skal JH blandes ind i det her. Han ansatte Kent. Lad os starte dér.

                MvH ChrisOB
                Men gjorde han nu også det? Efter hvad jeg har forstået var det højere oppe i hierarkiet de tog den beslutning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Men gjorde han nu også det? Efter hvad jeg har forstået var det højere oppe i hierarkiet de tog den beslutning.
                  Jeg har også forståelsen af at det overordnet var Thorborg selv der klarede den ansættelse

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                    Nej det undrer mig ikke at du ikke kan adskille de to. :-) Men du kunne jo prøve, hvad synes du om Kent alt taget i betragtning?

                    Det er heller ikke Kent der stor indflydelse på om Festersen præsterer godt eller ej. Træneren kan være et vigtigt element for om en spiller lykkes eller ej, men spilleren selv er en variabel man aldrig kan lukke helt ud...
                    En dygtig træner i et forgiftet samarbejde med en sportsdirektør, der burde udskiftes, så Kent kan få en bedre sparringspartner, og se om det kan blive bedre.

                    Men ret beset er han klart dumpet. Så hvis Kent skal væk, så skal JH også. Og omvendt.

                    Det samarbejde er ren gift. Ligesom jeg tror alle andre fremtidige træneres samarbejde vil være. Derfor er det vigtigere at JH skal væk. For alt fremtidigt samarbejde.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Men gjorde han nu også det? Efter hvad jeg har forstået var det højere oppe i hierarkiet de tog den beslutning.
                      Og du tror ikke bestyrelsen ansatte Kent på JHs anbefaling?

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Og du tror ikke bestyrelsen ansatte Kent på JHs anbefaling?

                        MvH ChrisOB
                        Det har jeg faktisk ikke grundlag for at vide. Men det kommer vel heller ikke sagen ved.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Det har jeg faktisk ikke grundlag for at vide. Men det kommer vel heller ikke sagen ved.
                          Forkert. Det har alt med sagen at gøre. Bestyrelsen har lyttet til JH, JH har effektueret. De kender hinanden fra tidligere.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            En dygtig træner i et forgiftet samarbejde med en sportsdirektør, der burde udskiftes, så Kent kan få en bedre sparringspartner, og se om det kan blive bedre.

                            Men ret beset er han klart dumpet. Så hvis Kent skal væk, så skal JH også. Og omvendt.

                            Det samarbejde er ren gift. Ligesom jeg tror alle andre fremtidige træneres samarbejde vil være. Derfor er det vigtigere at JH skal væk. For alt fremtidigt samarbejde.

                            MvH ChrisOB
                            jeg er sådan set enig; de må begge ud. Men jeg kunne godt overtales til at give kent en chance - men så skal der støttes ordenligt op om ham, en ny sportsdirektør der kan finde bedre spillere - der passer bedre ind i den måde kent vil spille på.

                            Men helt grundlæggende savner jeg en anden spillestil - og ihvertfald et hold der HVER GANG viser at de VIL vinde fra start af kampen. AT de er klar og der bliver kæmpet. Det er nok lidt mere OB classic jeg savner - fight og fysik, noget vilje - frem for det der nips frem og tilbage der ikke fører nogle vejne - det er godt nok sløjt at se på

                            Kan vi lokke Ove P til endnu en gang - og så på en længere kontrakt?

                            Comment


                              KN dybt skuffet over indstillingen fra holdet

                              http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/3090330

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Forkert. Det har alt med sagen at gøre. Bestyrelsen har lyttet til JH, JH har effektueret. De kender hinanden fra tidligere.

                                MvH ChrisOB
                                Som når JH ansætter jønsson på anbefaling af Kent Nielsen. Og du klandre JH for at hente ham?
                                Det holder sgu ikke i min verden.

                                Comment

                                Working...
                                X