Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Oh YES! Synes at Desler var bedst for OB som kant i fortiden og ville være en rigtig glad mand hvis det betyder at Jønsson kommer endelig væk fra kanten dermed.
    Jeg er enig i at Desler er bedre på kanten end som back, eller, i hvert fald ud fra det vi så til ham engang på den plads... men jeg synes også det er lidt ærgerlig på den her måde. Der er igen lagt op til rotationer, planer der opgives, spillere der kommer i klemme og i overskud...

    Der er for mig lidt utroligt hvis et højreback indkøb skal/kan lave om på andre ting helt ovre på venstre kanten og fremme i angrebet endda... Kan det blive bedre er det selvfølgelig godt, men jeg synes også det vidner lidt om at det vi ser, og især har set, er uholdbart og rodet...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg er enig i at Desler er bedre på kanten end som back, eller, i hvert fald ud fra det vi så til ham engang på den plads... men jeg synes også det er lidt ærgerlig på den her måde. Der er igen lagt op til rotationer, planer der opgives, spillere der kommer i klemme og i overskud...

      Der er for mig lidt utroligt hvis et højreback indkøb skal/kan lave om på andre ting helt ovre på venstre kanten og fremme i angrebet endda... Kan det blive bedre er det selvfølgelig godt, men jeg synes også det vidner lidt om at det vi ser, og især har set, er uholdbart og rodet...
      Uden at man nok skal lægge med i det her og nu, så rykkes Jønsson op i angrebet og Edmundsson forsætter på højrekanten med Laursen bag sig på backen. Det kunne muligvis indikere, at Desler vil blive afprøvet på venstrekant, men lidt tidligt at spå om der er tænkt fremadrettet i de baner. Desler er selvfølgelig på tur med U21, så det kan naturligvis lige så vel forklare en del:) Til testkampen i morgen glemte jeg at skrive:)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Uden at man nok skal lægge med i det her og nu, så rykkes Jønsson op i angrebet og Edmundsson forsætter på højrekanten med Laursen bag sig på backen. Det kunne muligvis indikere, at Desler vil blive afprøvet på venstrekant, men lidt tidligt at spå om der er tænkt fremadrettet i de baner. Desler er selvfølgelig på tur med U21, så det kan naturligvis lige så vel forklare en del:) Til testkampen i morgen glemte jeg at skrive:)
        Nu siger KN jo at det er i højresiden at Desler hører til, men ja, man kan ikke rigtig afvise noget i OB, men om det er den ene eller anden side, så bliver pointen den samme... men nu må vi se hvordan kabalen bliver lagt, og hvor mange udgaver KN vil lave af den...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          faktisk siger han kun højreback eller "kant", uden at tildele udtrykket kant den ene eller anden side. Med henblik på at Kent har en forkærlighed til kanter, der søger ind i banen, og udgør en skudtrussel udefra, så ville han under normale omstændigheder foretrække en højrebenet på venstrekant og en venstrebenet på højrekant (som Edmundsson). Hvis det gjorde sig gældende, så forbliver Edmundsson på sin højrekant og eksempelvis Desler på venstrekanten. Bliver under alle omstændigheder spændende at se hvad han brygger sammen. Desler har ikke samme teknik, kreativitet og overblik som Edmundsson, til gengæld har han mere fart og fanden-i-voldskhed..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Jeg er enig i at Desler er bedre på kanten end som back, eller, i hvert fald ud fra det vi så til ham engang på den plads... men jeg synes også det er lidt ærgerlig på den her måde. Der er igen lagt op til rotationer, planer der opgives, spillere der kommer i klemme og i overskud...

            Der er for mig lidt utroligt hvis et højreback indkøb skal/kan lave om på andre ting helt ovre på venstre kanten og fremme i angrebet endda... Kan det blive bedre er det selvfølgelig godt, men jeg synes også det vidner lidt om at det vi ser, og især har set, er uholdbart og rodet...
            Der er jeg meget enig. Men er bare glad når vi får Jønsson væk fra kanten, det er en dødfødt projekt som koster meget. Og håber at artiklen betyder at Kent giver op det nu. Frygter bare Kent's stædighed og alt hvad henviser på en ændring i det gør mig glad.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Der er jeg meget enig. Men er bare glad når vi får Jønsson væk fra kanten, det er en dødfødt projekt som koster meget. Og håber at artiklen betyder at Kent giver op det nu. Frygter bare Kent's stædighed og alt hvad henviser på en ændring i det gør mig glad.
              Hvis vi er heldige bliver han solgt til Sverige inden for en uges tid.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Hvis vi er heldige bliver han solgt til Sverige inden for en uges tid.
                Den tror jeg simpelthen ikke på

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Uden at man nok skal lægge med i det her og nu, så rykkes Jønsson op i angrebet og Edmundsson forsætter på højrekanten med Laursen bag sig på backen. Det kunne muligvis indikere, at Desler vil blive afprøvet på venstrekant, men lidt tidligt at spå om der er tænkt fremadrettet i de baner. Desler er selvfølgelig på tur med U21, så det kan naturligvis lige så vel forklare en del:) Til testkampen i morgen glemte jeg at skrive:)
                  Hvor sløjt Jönsson end har gjort det i hovedparten af tiden på kanten, har jeg stadig lidt svært ved at synes, at det er en god idé, at han skal op i angrebet. Vi så jo bl.a. i kampen imod Viborg, at han fuldstændig mangler den kølighed og tro på sig selv foran målet, og det er ikke et nyt fænomen

                  Meget er sagt og kan siges, om Festersens og AKs skarphed i efteråret, men de har vist for ganske kort tid siden, at de kan lave mål, endda mange mål. Jönsson har bare aldrig vist kontinuerligt i sin karriere, at han kan lave mål, og i en situation, hvor vi har to angribere der beviseligt har kunne lave mål, også her i klubben, og hvor mange andre faktorer også har spillet ind ift. de manglende mål, ser jeg ingen grund til, at Jönsson skal spille i stedet for en af dem, med mindre det er grundet afbud. Da bølgerne gik højest for Jönsson, snakker vi altså 6 mål i 19 kampe i AaB. Jeg ser absolut ingen grund til at smide det op foran, når vi har to spillere der i forvejen er alsidige og gode med bolden på fødderne.

                  Hvis Jönsson-projektet skal blive en succes, kan jeg ikke se anden mulighed, end at det skal være på midtbanen. Hvis han skal spille i angrebet, må det bliver som umiddelbart 3. valg, og det kan jeg ikke se, at hverken vi eller han kan være tjent med, med den hyre han også trækker.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Hvis vi er heldige bliver han solgt til Sverige inden for en uges tid.
                    Der tror jeg ikke på. De var ja udmeldinger om konkret interesse men begge Jønsson og JH afviste det helt klart. Frygter det bliver lidt tradition i OB at holde fast i idéer selvom de viser sig som meget dårlig og absolut fejlskud. Der sidder åbenbart to stædig mænd i ledelsen som har det meget svært med at indrømme at de fejlede...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Der er jeg meget enig. Men er bare glad når vi får Jønsson væk fra kanten, det er en dødfødt projekt som koster meget. Og håber at artiklen betyder at Kent giver op det nu. Frygter bare Kent's stædighed og alt hvad henviser på en ændring i det gør mig glad.
                      Det er jo nok først og fremmest rodet, fordi at flere spillere ikke har slået til på de positioner de er købt ind til, specielt Jønsson! Så han SKAL roteres som minimum væk fra alle positioner, der også sætter krav til spillerens arbejdsratio og defensive overblik. Af og til må han også gerne roteres helt ud på bænken for min skyld! Men hvis ikke AK kommer tilbage som forvandlet, så er de forreste pladser stadigvæk up-for-grabs, og så er det bare et spørgsmål om Jønsson forstår et vink med en vognstang.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                        faktisk siger han kun højreback eller "kant", uden at tildele udtrykket kant den ene eller anden side. Med henblik på at Kent har en forkærlighed til kanter, der søger ind i banen, og udgør en skudtrussel udefra, så ville han under normale omstændigheder foretrække en højrebenet på venstrekant og en venstrebenet på højrekant (som Edmundsson). Hvis det gjorde sig gældende, så forbliver Edmundsson på sin højrekant og eksempelvis Desler på venstrekanten. Bliver under alle omstændigheder spændende at se hvad han brygger sammen. Desler har ikke samme teknik, kreativitet og overblik som Edmundsson, til gengæld har han mere fart og fanden-i-voldskhed..
                        Jeg ser det nu som højre kant. Højre back eller kant, er det skrevet som... Det giver mig ingen anledning til at spekulere i om der mon menes noget på venstre siden. Så ville han jo have sagt det... men igen, alt kan ske i OB, og vi må se hvad der sker... Som sådan ville jeg da heller ikke blive overrasket hvis det bliver tilfældet...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Der er jeg meget enig. Men er bare glad når vi får Jønsson væk fra kanten, det er en dødfødt projekt som koster meget. Og håber at artiklen betyder at Kent giver op det nu. Frygter bare Kent's stædighed og alt hvad henviser på en ændring i det gør mig glad.
                          Det er jeg enig i... At få ham væk fra kanten er vigtig, og jeg ser ham egentlig kun som brugbar når det er at vi er foran og bare skal have tiden til at gå, men det er jo ikke ligefrem et scenarie vi er ret meget i, så overordnet er jeg enig med dig i at det er dødfødt...
                          Den stædighed frygter jeg også, du er ikke alene der...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Tror ikke RF og AK kommer til at score så meget igen. Der var mange lette mål imellem som de næppe få serveret som da Falk var her

                            Comment


                              Jeg frygter lidt vi får en af de dyre, måske den dyreste, til at sidde på bænken... ikke ment som at han/de derfor bare skal spille, men som at det ikke er holdbart, og slet ikke hvis Izu også skal sidde der i foråret... Der må være seriøse overvejelser i gang, og spillere der virkelig skal tage arbejdshandskerne på... Bliver meget spændende at følge...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Jeg frygter lidt vi får en af de dyre, måske den dyreste, til at sidde på bænken... ikke ment som at han/de derfor bare skal spille, men som at det ikke er holdbart, og slet ikke hvis Izu også skal sidde der i foråret... Der må være seriøse overvejelser i gang, og spillere der virkelig skal tage arbejdshandskerne på... Bliver meget spændende at følge...
                                Ja vi kunne godt få en dyr bænk men har omvendt også svært ved at være utilfreds da det jo også i store træk betyder bredere og stærkere trup.
                                Izunna skal dog stadig væk i dette vindue

                                Comment

                                Working...
                                X