Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Måske føler de sig så gode at en sejr over AGF ikke betegnes som en succes men blot en selvfølge
    Det er nok lige sat på spidsen. Men man savner godt nok at mærke spillerne giver den max gas i alt, hvad de foretager sig.

    Colin Todd var i løbet af ugen ude og sige, at det seneste nederlag så ud til at gøre mere ondt på ham end på spillerne. Jeg sidder lidt med samme følelse i OB. Her gør det bare mere ondt på fansene end på spillere, trænere og ledelse.

    Det kan godt være holdet ikke er godt nok til Top 6. Men jeg er sikker på, at den her trup ville have leveret bedre spiller for spiller og fået flere point, hvis hjemmeadressen havde været i Haderslev.

    Jeg savner at mærke, man brænder for OB. Men jeg er så også en gammel fodboldromantiker, der hvis jeg skulle vælge mellem et hold af spillere med Daniel Høegh-følelser, som endte med at spille i 1.division og et hold lejesvende, som spillede os i Champions League - ja, så ville jeg vælge Høegh-holdet:)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Det er nok lige sat på spidsen. Men man savner godt nok at mærke spillerne giver den max gas i alt, hvad de foretager sig.

      Colin Todd var i løbet af ugen ude og sige, at det seneste nederlag så ud til at gøre mere ondt på ham end på spillerne. Jeg sidder lidt med samme følelse i OB. Her gør det bare mere ondt på fansene end på spillere, trænere og ledelse.

      Det kan godt være holdet ikke er godt nok til Top 6. Men jeg er sikker på, at den her trup ville have leveret bedre spiller for spiller og fået flere point, hvis hjemmeadressen havde været i Haderslev.

      Jeg savner at mærke, man brænder for OB. Men jeg er så også en gammel fodboldromantiker, der hvis jeg skulle vælge mellem et hold af spillere med Daniel Høegh-følelser, som endte med at spille i 1.division og et hold lejesvende, som spillede os i Champions League - ja, så ville jeg vælge Høegh-holdet:)
      Du er ikke den eneste fodboldromantiker her og jeg er absolut enig i dit holdvalg. :-)
      Men er ikke enig at holdet brænder ikke. Kan ikke bedømme kampen idag men var på stadion mod AGF. Og det var et hold som gav alt og fightede for hver centimeter på banen. Og når jeg husker deres glæde og lettelse efter kampen... ingen bebrejdelse i den hensigt til holdet fra mig.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Du er ikke den eneste fodboldromantiker her og jeg er absolut enig i dit holdvalg. :-)
        Men er ikke enig at holdet brænder ikke. Kan ikke bedømme kampen idag men var på stadion mod AGF. Og det var et hold som gav alt og fightede for hver centimeter på banen. Og når jeg husker deres glæde og lettelse efter kampen... ingen bebrejdelse i den hensigt til holdet fra mig.
        Hvis hver enkelt spiller var en appelsin, så sad jeg i dag ikke med fornemmelsen af, at al saften var vredet ud af ret mange af dem. Randers derimod løb hele tiden lige et par ekstra meter, der gjorde at OB havde svært ved at finde hullerne.

        I AGF-kampen er jeg helt enig med dig. Det var vel en af de ringeste kampe længe. Men den viste hvor langt man kan komme på fight.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Hvis hver enkelt spiller var en appelsin, så sad jeg i dag ikke med fornemmelsen af, at al saften var vredet ud af ret mange af dem. Randers derimod løb hele tiden lige et par ekstra meter, der gjorde at OB havde svært ved at finde hullerne.

          I AGF-kampen er jeg helt enig med dig. Det var vel en af de ringeste kampe længe. Men den viste hvor langt man kan komme på fight.
          Det ville være absolut skuffende for mig hvis holdet ikke ville have forstod at den eneste vej ud af krisen ligger i 100% fight og indsats. Vil ikke tro at AGF-kampen skulle have været en døgnflue i den hensigt. Det ville være alt for forfærdeligt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Det ville være absolut skuffende for mig hvis holdet ikke ville have forstod at den eneste vej ud af krisen ligger i 100% fight og indsats. Vil ikke tro at AGF-kampen skulle have været en døgnflue i den hensigt. Det ville være alt for forfærdeligt.
            Tverskov sagde efter kampen, at han syntes, der manglede noget energi undervejs i anden halvleg. Han savnede også en trodsreaktion.

            Håber han kan smitte de andre med sin vilje.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              KN: Der mangler kvalitet i angrebet. Well duhhhhhhh

              http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/3089283
              Mere retvisende beskrivelse af kampen :

              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-krise/6352427
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                Tverskov sagde efter kampen, at han syntes, der manglede noget energi undervejs i anden halvleg. Han savnede også en trodsreaktion.

                Håber han kan smitte de andre med sin vilje.
                Tja. Problemet er desværre at holdet er så dårligt på kvalitet og sammensætning at vi skal præstere 101% for at få point mens andre nogle dage kører 1-3p hjem på en 95% dag fordi deres trup og holdsammensætning er så meget bedre..
                Og her har JH ret.. Det bliver kun bedre ved at spille mere sammen.. Men en toppræstation af dette hold over længere tid er til 7-8 plads IMO.. ikke merr..
                Og på det grundlag har ham og Kent fejlet og er fuldstændig dumpet i et super vigtigt år. Man underpræsterer konstant. Ingen udvikling i spillet eller spillerne
                Spillet er dræbende kedeligt og man har kun 1 plan i de 90+ min

                For første gang i 1 1/2 år ville jeg støtte en fyring af Kent Nielsen. For potentialet er større end placeringen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Mere retvisende beskrivelse af kampen :

                  http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-krise/6352427
                  Det er jo også skrevet af folk der ikke er lønnet i OB

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    KN: Der mangler kvalitet i angrebet. Well duhhhhhhh

                    http://www.fyens.dk/sport/OB-traener...rtikel/3089283
                    "Normalt, når et hold har været så skidt spillende, har deres attitude også været nedadgående. Men jeg syntes stadig, at humøret er højt, siger Ander K. Jacobsen"

                    Er det et problem med mit dansk? Siger AK faktisk at humøret er højt (= de føler sig godt) efter de spillede "så skidt"????
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      "Normalt, når et hold har været så skidt spillende, har deres attitude også været nedadgående. Men jeg syntes stadig, at humøret er højt, siger Ander K. Jacobsen"

                      Er det et problem med mit dansk? Siger AK faktisk at humøret er højt (= de føler sig godt) efter de spillede "så skidt"????
                      Det han siger er at humøret stadig er højt i truppen, og til træning. Er det godt? Eller et problem?
                      Jeg mener det er et kæmpe problem når man har tabt 7 af de sidste 8 kampe.
                      De burde være rasende på sig selv, og kæmpe og slås for at komme tilbage på sporet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Det han siger er at humøret stadig er højt i truppen, og til træning. Er det godt? Eller et problem?
                        Jeg mener det er et kæmpe problem når man har tabt 7 af de sidste 8 kampe.
                        De burde være rasende på sig selv, og kæmpe og slås for at komme tilbage på sporet.
                        Du beskriver reaktionen jeg forventer også. Ingen højt humør, ingen lammende depression men en vred og trodsig kampvilje.
                        Hvordan kan AK tale om højt humør når han kigger hvor vi står i rækken?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Du beskriver reaktionen jeg forventer også. Ingen højt humør, ingen lammende depression men en vred og trodsig kampvilje.
                          Hvordan kan AK tale om højt humør når han kigger hvor vi står i rækken?
                          Ja det forstår jeg heller ikke. Det er meget foruroligende hvis det virkelig er rigtig. Det må jo betyde at de ikke vil det nok.
                          Jeg tror der mangler nogle hårde hunde i truppen, der går forestille når der er modgang.

                          Comment


                            Forest skulle der stå ...

                            Comment


                              Hør lige her. Det er sådan set meget simpelt. OB har et næsten komplet fodboldhold med rod i dansk divisionsfodbold. Ingen eller meget få kommer fra et højere niveau end det. Ja, nogle af dem har vi købt, efter de var blevet superligaspillere, men det ændrer ikke ved, at de fleste er typiske divisionsspillere (KEP, AK, Festersen, Edmunsson, Tingager, Lund, Mikkelsen). Læg dertil at et andet stort antal spillere er unge "talenter". Man får automatisk den tanke, at de nok ikke ville være i OB, hvis talentet var stort nok.

                              OB råder over et hold af sekundaspillere med 1-2 profiler, der rent faktisk har klassen. Med denne trup skal vi være glade, hvis vi kan blive i superligaen (og det har jeg sagt allerede inden sæsonstart).

                              I dagens udgave af Fyens Stiftstidende fabler træner og spillere stadigvæk om, at potentialet til top 6 er der. Jeg spørger bare: Er vores ledelse og spillertrup decideret uintelligent?

                              Tjek min signatur for min mening om vores trup og målsætningen ....
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Ja det forstår jeg heller ikke. Det er meget foruroligende hvis det virkelig er rigtig. Det må jo betyde at de ikke vil det nok.
                                Jeg tror der mangler nogle hårde hunde i truppen, der går forestille når der er modgang.
                                "Højt humør" kan jo også betyde, "vi tror stadig på tingene og arbejder hårdt for at det skal lykkes" - omvendt kunne "humøret er i bund" jo betyde, "vi har givet op og tror ikke længere på noget"...

                                Ved godt hvilken udtalelse, jeg helst ser fra en spiller...

                                Der bliver godt nok tolket temmelig negativt på samtlige udtalelser herinde.
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X