Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Kent Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    At OB ikke længere er Danmarks fysiske hold nr.1 begræder jeg hver dag.
    Enig. Hvis vi skal have en dansk træner der står for den stil, må det være David Nielsen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
      Da KN i sin tid kom til klubben troede jeg faktisk, at han var repræsentant for den indstilling, du beskriver. For hvis spillerne ikke af sig selv har det i sig at give dét ekstra, der skal til, er det i mine øjne træneren, der skal sætte barren højt og indføre en disciplin således at ingen!!! spiller på noget tidspunkt så meget som tænker på at hoppe over hvor gærdet er lavest. Måske har jeg fejlvurderet ham. Hvis spillerne dybest set er smådovne, ramler det hele jo, hvis det er dem, der skal sætte dagsordenen...
      Troede jeg også, og det tror jeg også iagttagere tror, men han har altså ikke vist det overhovedet endnu.

      Comment


        Nu kommer jeg med et lidt langt ude argument, men lad os se om andre har tænkt på det.

        I vinterpausen sidste år var det et interview med ham, kan ikke huske hvor, hvor der blev snakket om de meget ømme knæer han har, som er en 'krigsskade' fra den professionelle karriere han har haft.
        Kan man tænke at det er blevet en så stor hæmsko at han ikke kan få energien ud til spillerne, altså ikke engang kan til træning mere?
        - Men i særdeleshed ikke kan til kampe.

        Han står heller ikke nær så meget op under kampene mere, som jeg tidligere har set han har gjort, der var perioder under Aab hvor han jo stort set ikke sad ned på en stol under kampene.

        Jeg siger ikke han skal lave en Michael Laudrup og træne lidt med til træning, men hvis han har ondt sprinter han nok ikke lige over og retter en spiller ind, hvis han er helt væk i en træningsøvelse eller sådan noget, som jeg da ved er sket tidligere (skal ikke sige om det er en del år siden).

        Men ville lige prøve at smide dette op i luften.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Nu kommer jeg med et lidt langt ude argument, men lad os se om andre har tænkt på det.

          I vinterpausen sidste år var det et interview med ham, kan ikke huske hvor, hvor der blev snakket om de meget ømme knæer han har, som er en 'krigsskade' fra den professionelle karriere han har haft.
          Kan man tænke at det er blevet en så stor hæmsko at han ikke kan få energien ud til spillerne, altså ikke engang kan til træning mere?
          - Men i særdeleshed ikke kan til kampe.

          Han står heller ikke nær så meget op under kampene mere, som jeg tidligere har set han har gjort, der var perioder under Aab hvor han jo stort set ikke sad ned på en stol under kampene.

          Jeg siger ikke han skal lave en Michael Laudrup og træne lidt med til træning, men hvis han har ondt sprinter han nok ikke lige over og retter en spiller ind, hvis han er helt væk i en træningsøvelse eller sådan noget, som jeg da ved er sket tidligere (skal ikke sige om det er en del år siden).

          Men ville lige prøve at smide dette op i luften.
          Det må ærlig talt ikke kunne betyde så meget? I princippet burde en person som er lammet, kunne være træner i en fodboldklub, så længe ideerne er gode nok, og så længe han stadigvæk kan råbe.

          Desuden har vi en assistenttræner og en fysisk træner, så det ville jeg ikke acceptere som en undskyldning. Spillerne er jo ikke retarderet?

          Jeg har hørt Kent råbe.. og det kan han altså godt finde ud af. Han er stadigvæk ikke blevet blind, så hvis han ser spillere som slacker på træningen.. så kan han også italesætte dem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Det må ærlig talt ikke kunne betyde så meget? I princippet burde en person som er lammet, kunne være træner i en fodboldklub, så længe ideerne er gode nok, og så længe han stadigvæk kan råbe.

            Desuden har vi en assistenttræner og en fysisk træner, så det ville jeg ikke acceptere som en undskyldning. Spillerne er jo ikke retarderet?

            Jeg har hørt Kent råbe.. og det kan han altså godt finde ud af. Han er stadigvæk ikke blevet blind, så hvis han ser spillere som slacker på træningen.. så kan han også italesætte dem.
            Jeg kan godt følge dig, jeg spurgte jo også bare om det kunne spille ind.

            Men et eller andet må det sgu da være.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Nu kommer jeg med et lidt langt ude argument, men lad os se om andre har tænkt på det.

              I vinterpausen sidste år var det et interview med ham, kan ikke huske hvor, hvor der blev snakket om de meget ømme knæer han har, som er en 'krigsskade' fra den professionelle karriere han har haft.
              Kan man tænke at det er blevet en så stor hæmsko at han ikke kan få energien ud til spillerne, altså ikke engang kan til træning mere?
              - Men i særdeleshed ikke kan til kampe.

              Han står heller ikke nær så meget op under kampene mere, som jeg tidligere har set han har gjort, der var perioder under Aab hvor han jo stort set ikke sad ned på en stol under kampene.

              Jeg siger ikke han skal lave en Michael Laudrup og træne lidt med til træning, men hvis han har ondt sprinter han nok ikke lige over og retter en spiller ind, hvis han er helt væk i en træningsøvelse eller sådan noget, som jeg da ved er sket tidligere (skal ikke sige om det er en del år siden).

              Men ville lige prøve at smide dette op i luften.
              Med al respekt tror jeg, du er heeelt væk her Mange succesfulde trænere eller managers i de store ligaer har nærmest intet med træningerne at gøre eller holder en lang distance. Det samme under kampene, hvor nogle er meget aktive i det tekniske felt, og andre nærmest sidder ned hele kampen. Jeg nægter at tro på, der er kausale sammenhænge mellem en træners dårlige knæ og dårlig fodbold/lavt energiniveau hos spillerne/tænding osv. Men point for at tænke ud af boksen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                Med al respekt tror jeg, du er heeelt væk her Mange succesfulde trænere eller managers i de store ligaer har nærmest intet med træningerne at gøre eller holder en lang distance. Det samme under kampene, hvor nogle er meget aktive i det tekniske felt, og andre nærmest sidder ned hele kampen. Jeg nægter at tro på, der er kausale sammenhænge mellem en træners dårlige knæ og dårlig fodbold/lavt energiniveau hos spillerne/tænding osv. Men point for at tænke ud af boksen
                Ved godt det var langt ude, men det kunne da være rart hvis det var så nemt at løse :)

                Men er fint med på de forskelle der er i mellem trænere rundt omkring og sådan.
                Men jeg leder bare efter en mulig forskel fra Aab tiden og OB tiden.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  At OB ikke længere er Danmarks fysiske hold nr.1 begræder jeg hver dag.
                  Det gør jeg nu ikke, fodbold spilles med bolden ... som jeg ser det og der er det fedt at vi er sluppet af med de fleste tonsere, at vi så ikke har fået kvalitet ind i den boldgade vi befinder os i nu, er så en anden sag.

                  Bortset fra det så jøber OB næstmest af alle hold i ligaen.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Enig. Hvis vi skal have en dansk træner der står for den stil, må det være David Nielsen.
                    Du forveksler fodboldspilleren David Nielsen med træneren David Nielsen.
                    Træneren David Nielsen spiller teknisk boldbesiddende fodbold :) ... men selvfølgelig kæmper de også.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                      Nu overvære jeg ikke træningerne, men jeg vil gerne undre mig alligevel. Hvordan ser en fodboldspillers kalender ud? Hos os træner de kun én gang om dagen, og det er vel i to timer? Så bruger de evt. lidt tid i styrkerummet m.v.

                      Men forklar mig lige hvorfor, at når det går SÅ dårligt for holdet, og flere spillere udtaler at "der er 24 spillere der skal fyres før Kent". Så det er altså deres ansvar?

                      Mit spørgsmål er så, hvorfor fanden fortsætter spillerne ikke bare med at træne med hinanden efter endt træningspas? Det ville da vise udadtil at de fandeme vil det her.. Vores ledere taler konstant om at de ikke er spillet nok sammen, jamen hvorfor fanden træner i ikke i jeres egen tid så? Hvilket signal ville det ikke sende til os fans? I det mindste ville de prøve...

                      Fodboldspillere får så mange penge, og de har ås forbandet meget fritid, men jeg ser ingen yde en ekstraordinær indsats?

                      Jeg ved godt at det et med forbehold. Nogen går i skole ved siden af, men det ville de nok overleve.

                      Jeg synes simpelthen spillerne er dovne, forkælet og tager ikke nok ansvar.
                      Jeg har set mange træningspas og vil bestemt mene at der bliver gået til den ... man kan ikke træne max midt i sæsonen, i øvrigt, det går mest på at holde spillerne skarpe.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Jeg har set mange træningspas og vil bestemt mene at der bliver gået til den ... man kan ikke træne max midt i sæsonen, i øvrigt, det går mest på at holde spillerne skarpe.
                        Så blev jeg også klogere i dag. Tak

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det gør jeg nu ikke, fodbold spilles med bolden ... som jeg ser det og der er det fedt at vi er sluppet af med de fleste tonsere, at vi så ikke har fået kvalitet ind i den boldgade vi befinder os i nu, er så en anden sag.

                          Bortset fra det så jøber OB næstmest af alle hold i ligaen.
                          Det ville også være fint at spille flot fodbold, hvis man havde pengene eller talentarbejdet til at få de rette spillere, men hvordan skal OB få det, når man opererer med så lille et budget og så begrænset en talentudvikling?

                          Du får aldrig vores nuværende spillere til pludselig at spille enormt flot og samtidig effektiv fodbold, men du kan eddermame godt piske dem i så god en kondition, at de kan tonse modstanderen ned, akkurat som succesfulde OB-hold har gjort det i mange, mange år.

                          Har man ikke har penge, må man benytte sig af andre midler. Her er jernkondition og fysisk styrke et godt sted at starte, for de andre superligatrupper træner lige så lidt som OB's. Nutidens spillere har ganske enkelt ikke den mentalitet, som der skal til. Derfor klarer de sig også så dårligt, når de kommer til udlandet, og derfor er landsholdet så dybt elendigt.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Jeg overværede en træning for et par uger siden. Jeg håber virkelig, at jeg kom en "forkert" dag. Fordi jeg har aldrig set noget så slapt før. Stemningen var overraskende god, hvilket jo er positivt. Men intensiteten i træningen var ikke eksisterende. I den times tid jeg var der, så var der ingen, der blev forpustet. Jeg stod bare og tænkte, hvornår går de i gang? Og hele vejen hjem i bilen var jeg chokeret over, at profesionelle fodboldspillere render rundt og hygger/pjatter som var det en gymnastiktime i folkeskolen.
                            Det er slet ikke mit indtryk og jeg har været der mange gange ... jeg tror lidt der bliver spundet nogle historier i nødens stund :D.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Det ville også være fint at spille flot fodbold, hvis man havde pengene eller talentarbejdet til at få de rette spillere, men hvordan skal OB få det, når man opererer med så lille et budget og så begrænset en talentudvikling?

                              Du får aldrig vores nuværende spillere til pludselig at spille enormt flot og samtidig effektiv fodbold, men du kan eddermame godt piske dem i så god en kondition, at de kan tonse modstanderen ned, akkurat som succesfulde OB-hold har gjort det i mange, mange år.

                              Har man ikke har penge, må man benytte sig af andre midler. Her er jernkondition og fysisk styrke et godt sted at starte, for de andre superligatrupper træner lige så lidt som OB's. Nutidens spillere har ganske enkelt ikke den mentalitet, som der skal til. Derfor klarer de sig også så dårligt, når de kommer til udlandet, og derfor er landsholdet så dybt elendigt.
                              Jeg gentager at OB løber næstmest og at det selvfølgelig kan lade sig gøre at opbygge et teknisk hold og spilkoncept, med få penge ... vi har flere eksempler fra superligaen :).
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Jeg gentager at OB løber næstmest og at det selvfølgelig kan lade sig gøre at opbygge et teknisk hold og spilkoncept, med få penge ... vi har flere eksempler fra superligaen :).
                                Det stiller jo bare Kent og Jesper i endnu dårligere lys desværre

                                Comment

                                Working...
                                X